Auteur Topic: Tour de France 2004: spannender kan bijna niet  (gelezen 2078 keer)

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Tour de France 2004: spannender kan bijna niet
« Gepost op: 27-06-2004, 11:25:19 »
Volgende week zaterdag begint de Tour de France 2004, met een proloog in Luik. De officiële toursite is http://www.letour.fr/ en de NOS releast binnen een paar dagen ook hun toursite. Maar wat denken jullie over deze Tour: wordt hij spannender dan vorig jaar, of juist saaier. Ikzelf denk dat de Amerikanen Hamilton, Leipheimer en Armstrong, de Duitsers Jaksche en Ulrich, de Italianen Noë en Basso, de Spanjaarden Mayo, Mancebo, H.Zubeldia, Heras, Igor Gonzalez de Galdeano, Mercado, Sevilla, Pereiro en Sastre en de Deen Rasmussen zullen gaan strijden voor de beste 10 plekken en de 10 daaronder. Voor de sprints zijn natuurlijk te verwachten: Cooke, Zabel, Boonen, Cipollini, Eisel, Kirsipuu, O'Grady, McEwen, Petacchi en misschien wel Haselbacher en de Nazon broertjes.

Alle officiële tourploegen zullen pas in de loop van de week worden vrijgegeven, maar bijvoorbeeld op http://www.2cycle.be/wedstrijd_voorbeschouwing.php?wedstrijdID=887 staan al een beetje de tourploegen aangegeven.

Maare nog iets over de Tour... Hoe gaan jullie die beleven, als toetje na het EK, ga je er helemaal niks van volgen of vind je dit nog belangrijker dan het EK?!? En hebben jullie dezelfde favorieten in jullie hoofd, zoals ik die ook al heb?! Doet er ook iemand mee aan een tourtoto?!

Op al deze vragen kun je antwoord geven in dit topic en je kunt hier ook gedurende de tour met elkaar dingen bespreken.

LA Grande Boucle 2004.
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
Re: Tour de France 2004: spannender kan bijna niet
« Reactie #1 Gepost op: 27-06-2004, 21:28:22 »
Crew, kunnen jullie misschien dit toevoegen bij het Tour de France topic dat er al was?

Offline Dokter Wouter

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 28-06-2004, 01:24:44 »
Ik ga de tour zeker volgen hoewel ik het wel steeds minder leuk ga vinden door die oneindige lijst dopinggevallen in de wielerwereld. Nu David Millar al weer.  ::ohno::

Ik denk dat de tour dit jaar zeker spannender gaat worden. De koek moet voor Armstrong toch een keer op zijn. Zijn voorbereiding was in elk geval al minder dan de vorige jaren. Daarom tip ik Ullrich dit jaar.
Trouwens jammer dat Beloki en Vinokourov niet meedoen.
Reality top 3:  1. Wie is ... de mol?  2. Peking Express  3. Expeditie Robinson

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #3 Gepost op: 28-06-2004, 13:41:13 »
Crew, kunnen jullie misschien dit toevoegen bij het Tour de France topic dat er al was?

dacht inmiddels dat het niet meer bestond, maar als het er is voeg de 2 topics dan ff samen
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!