Grootheid Chriz vermoord Enschede, RealitynetlandVanmorgenvroeg om 11.12 uur is Chriz Zirch te Realitynet dood aangetroffen in "de Huiskamer" met 3 kogels in zijn borst. Er zijn aanwijzingen dat er een hevige worsteling hiervoor had plaatsgevonden. Ook waren er ooggetuigen. De chauffeur van Chriz stond klaar voor het RN-Hoofdkwartier te Enschede: 'Meneer Zirch stapte de auto in, maar kreeg een smsje, hij mompelde nog zoiets als van...'Hmm, ik moet nog even naar binnen hoor!' Hij ging naar binnen en ik heb wel een uur staan wachten, toen ben ik naar binnen gegaan. De hele huiskamer was een rotzooi en op de bank lag hij dan,. Sniksnif, ik kan het nog steeds niet geloven.'
Chriz Zirch was een berucht personage in de Realitynetwereld die vele vijanden had gemaakt. Wie de dader is, blijft in het ongewisse. Inmiddels is de Cock op de zaak gezet. De lege plek die Chriz Zirch achterlaat in de Realitynetwereld zal worden opgevuld door 'de Baron'.
Who killed Chriz?
Chriz had vele vijanden op Realitynet, maar wie is nu de moordenaar.
Www.onzin.nl maakte een overzicht:
Compuart: Chriz beraamde een geniale, ik mag wel zeggen een zeer geniale aanslag op Realitynet. Heeft Compuart zijn grootste bedreiging gelijk uitgeschakeld.
Dorine: Het verraad van Dorine zat Chriz erg hoog. De geruchten gaan dat Chriz al een wraakactie op touw had gezet, is Dorine hem nu te snel afgeweest?
Linda, Yvje en Annemieke: Chriz was een echte dierenvriend die diertjes probeerde te redden uit avatars. Linda, Yvje en Annemieke waren echter niet van plan de diertjes te bevrijden. Toch kwamen zij onder druk te staan, heeft dit tot erge gevolgen geleidt?
Molice: Dagenlang zat hij vastgeketend aan een beer, op aanraden van Chriz. Was dit zijn wraakactie?
Tijgertje: Natuurlijk mag Chriz' aartsvijand niet ontbreken bij het rijtje verdachten. De aanvoerder van de SMORG had vaak te kampen met Chriz in de SMORG en van alle SMORGers is zij nog wel het meest verdacht.
Verdi: Net als Linda, Cora Bora, EIDM en bertha531 voelde Verdi zich nogal bedreigd in de 'Stomste avatar van het jaar verkiezing'. Hij (en de anderen onder aanvoering van Linda) probeerden Chriz de macht te ontnemen. Later werd zelfs zijn avatar genomineerd....(en zeg nou zelf; geitenwollensokken zijn altijd verdacht).
bron:
www.onzin.nl