Auteur Topic: Het Kasteel: Ik geef een feestje!  (gelezen 93369 keer)

Offline Charlotte

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aaah wat een poepie!!
Re:Het Kasteel: Ik hou een feestje!
« Reactie #140 Gepost op: 29-09-2002, 19:05:05 »
is er trouwens ook een hoge duikplank??
dat is leuk om vanaf te springen
en een glijbaan waar je met een
opblaasband in moet!! das vet
of..... loop ik nu een beetje te hard van
stapel??? naja anyway, het is hier erg
geselli
ohwjah kan ik ook een kamer reserveren
in dat kasteeltje voor de herfstvakantie??
graag een grote kamer met hemelbed!!

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #141 Gepost op: 29-09-2002, 22:30:34 »
alles is hier mogelijk  ;)

banaan begint met een b, soms met een s

• Forumlid
« Reactie #142 Gepost op: 2-10-2002, 19:03:45 »
* A&K bereidt in alle stilte het feest voor haar verjaardag voor (hint hint  ;)) en boekt alvast wat leuke acts... hou jullie maar vast *

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #143 Gepost op: 2-10-2002, 22:10:18 »
Hieperdepiep hoera voor Storm die in haar 32e levensjaar eindelijk iets gepost heeft terwijl ze ons blijkbaar al veel langer volgt... (als sinds februari aangemeld...?) ;D Gefeliciteerd Storm!!!! Post ns wat vaker dan kunnen we jou ook leren kennen! En hopelijk heb je een hele leuke verjaardag gehad!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #144 Gepost op: 3-10-2002, 15:49:45 »
Handig zo'n fotootje erbij. Volgens mij heb ik je zien lopen op de molfanatendag.
Als t in de buurt van Prince was dan was ik t ws idd ;D

Citaat
Ingewikkelde moltheorieen hoef je van mij nooit te verwachten in het nieuwe seizoen, mij valt never nooit iets op.

Ik ben niet zo'n poster, ik lees liever.
Ergens lekker kritiek opleveren vind ik wel funny.
Ahja dat kan natuurlijk, nou ik ben ook helemaal geen goede mollenvanger maar ik klets gewoon graag. Ik kom dan ook nooit op het hoofdforum maar de huiskamer praat ik aardig vol he ;D.

En hoe wij wisten dat je jarig was... Dat staat op de calendar (bovenaan de pagina, onder de vermelding hoeveel prive-berichten je hebt) en ook op je profiel, want op de dag dat je jarig bent staat er een taartje achter je leeftijd...! Leuk he.

En A&K idd... bijna he... ;)

• Forumlid
« Reactie #145 Gepost op: 3-10-2002, 19:39:19 »
jaaaaaaa bijna !!! *zingt: ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk ... *

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #146 Gepost op: 3-10-2002, 20:32:48 »
ik ook!!!! want... ik ga ws mn kamer himmel veranderen, nieuw bed, nieuw bureau, nieuwe kast, nieuw behang :D. ws krijg k zo'n bedbank ding, geen slaapbank, maar een multifunctioneel bed zeg maar egt kewl :). en dan gaat mn huidige bureau naar n andere kamer, want dies veel te groot, neemt egt te veel ruimte in, en mn kast is hartstikke gammel... en ik neem dan lekkur nieuw behang, k denk fel roze en paars ofzo en dan nog n kleurtje k heb dr zin in hahaha k wil gelijk vant weekend naar de ikea maar t kan maybe nog  nie helaas... mjah k heb dr nog steeds heel veel zin in!!! jeeej happyhappyhappy

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #147 Gepost op: 3-10-2002, 21:53:25 »
Wat leuk dat je 'n hele nieuwe kamer krijgt Doris! Ik ben zelf deze zomervakantie in de oude kamer van m'n broer getrokken. Die is namelijk 't huis uit gegaan en hij had altijd de grote kamer hier in huis.

Nu heb ik dus ook direct alles nieuw aangeschaft, want ik had nog steeds de kamer die ik 15 jaar geleden al had. Ik heb nu alles rood, roze en paars. Echt leuk geworden en meer volwassener.

Ik hoop dat jou kamer ook leuk en gezellig wordt. Alvast veel plezier met 't uitzoeken van meubeltjes, behang en dergelijke!  :)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #148 Gepost op: 4-10-2002, 12:13:22 »
jaaaah thnxxx :D. k hoop wel dat t ammel doorgaat, zal wel niet want t is best wel heel veel in een keer, maar dr komt iig nieuw behang en nieuwe gordijnen, en dan de rest ook wel, nieuw bureau en bed, maar dat duurt maybe nog ietsje langer... k hoop een beetje snel want ik ben bes wel impulsief enzo maar k wil dinge dan ook meteen, niet echt n goede eigenschap maar jah hahaha.

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #149 Gepost op: 4-10-2002, 19:03:20 »
Leuk Doris! Het maakt toch helemaal niet uit het het allemal meteen al komt. De voorpret is juist meestal het leukste. Lekker in winkels rondsnufffelen, verschillendestijlen bekijken etc.
Veel plezier!

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #150 Gepost op: 4-10-2002, 19:56:47 »
grrrr k had net heel erg ruzie met mn ouders, mn vader vind t nl. nix, maar jah mn vader ist nooit met mij eens, nou en nou vind mn moeder t ook nix meer en krijg ik pas weer een kans als ik een heel overzicht gemaakt heb van prijzen en ammel stomme dingen dus... pfffff et zal nog wel ff duren helaas maar jah ik loop altijd te hard van stapel met dit soort dingen... maar maybe als de ruzie over is dat t dan wat beter gaat :).

• Forumlid
« Reactie #151 Gepost op: 4-10-2002, 20:00:19 »
ze draaien wel bij!
ik heb vorig jaar mijn kamer herbehangen (alléja, laten herbehangen  ;D) en ik die leuke winkel heb ik paars behangpapier gekozen mét een band met leuke konijntjes op en bijpassende witte gordijnen met konijntjes!!

je had die winkelmevrouw moeten zien kijken naar mij! dat was duidelijk voor een kinderkamer (baby's enzo :) ) maar ik vond het superknoddig !!

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #152 Gepost op: 4-10-2002, 20:05:11 »
jah, maar kijk behangen mag nog wel (zelf welliswaar, njah mn moeder zal wel helpen, maar ik moet zelf toch ook n hoop doen) en gordijnen ook, en n nieuw bureau ook, maar n bed en zo toch niet denk k... hahaha maar wel lache zulk behang hahaha en wat is knoddig? lief ofzo? k moest aan knochi's (of hoe je et ook schrijft...) denken, die italiaans bolletjes met een vulling erin, een soort tortellini maar dan van een soort aardappel/meelspul en geen echt deeg...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #153 Gepost op: 4-10-2002, 20:58:15 »
Je kunt natuurlijk ook spulletjes hergebruiken voor je nieuwe kamer Doris. Gewoon in 'n ander kleurtje verven en 't is weer leuk. En vaak als je alle accessoires al verandert, wordt 't toch 'n geheel andere kamer.

Ik zelf heb ook m'n bed en nog wat andere spulletjes gewoon weer terug in de kamer gezet. Ik ben ook nog creabea geweest met wat fotolijstjes die eerst blauw waren en die ik zelf roze heb geschilderd. Gewoon met de verf die ik nog had van de tekenles op de middelbare school. Gaat prima, en 't koste me helemaal niks.  :)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #154 Gepost op: 4-10-2002, 22:10:06 »
zo en daar bennik weer... k krijg ws geen nieuw bureau, mn oude, dat dus best wel erg groot is, gaat naar de studeerkamer, dan kan ik daar gewoon dingen maken enzo, en dan hoef ik dus geen ander bureau en heb ik meteen meer ruimte. dan krijg ik misschien toch wel die bedbank, dus... wow volgens mij heb ik vandaag echt heeele erge moodswings hahaha en mn ouders ook want nu magt ineens wel weer :D. k hou jullie op de hoogte hahaha :).

han, k heb niet zo heel veel accesoires, maar die ik heb gebruik ik wel weer hoor :). mn favoriet is n boek uit de jaren '50 ofzo, maar wel met hele mooie platen erin. het zijn zeg maar verzen en daarnaast een paginagrote gekleurde plaat, heel ouderwets maar echt schattig :). k heb ook wel fotolijstjes maar die zijn best wel saai... misschien toch maar ff verven :).

ow jah, morgen lekker nieuwe schoentjus kopen jeeeeej hebbik zin in :). als k wat leuks heb gevonden geef k n feesje morgen. oh, en morgen wordt ook beneden de computer hoek himmel in elkaar gezet, dus dan vertrekt de computer uit de woonkamer naar beneden... k hoop dat ik nog wel online kan dan maar dat zal wel.

« Laatst bewerkt op: 4-10-2002, 22:12:08 door Doris »

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #155 Gepost op: 5-10-2002, 13:16:04 »
sow veel gepost in het kasteel zeg :D

leuk Doris, ik hoop voor je dat het allemaal doorgaat en iig heel erg mooi wordt!

en ikke ben ook heel vrolijk, goh vreemd he? ;D

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #156 Gepost op: 5-10-2002, 14:57:18 »
Nog 1 nachtje slapen...en dan is A&K jarig!

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #157 Gepost op: 5-10-2002, 18:33:58 »
jah e heel vreemd ;) veel plezier he!

en jeeej nog 1 nachtje, en dan is A&K jarig... wat zijn dr een hoop jarigen de laatste tijd zeg!

• Forumlid
« Reactie #158 Gepost op: 5-10-2002, 18:45:38 »
ik zie het zoooo zitten !!
bijna 16! eindelijk bijna 16 !!!!
en knoddig = cute = lief, schattig

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #159 Gepost op: 5-10-2002, 23:29:17 »
Alvast gefeliciteerd A&K...!  :D
hehe, nog maar 31 minuutjes !  :P

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...