Auteur Topic: George is de enige echte mol  (gelezen 24535 keer)

Offline ambijans

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:George is de enige echte mol
« Reactie #20 Gepost op: 20-04-2002, 00:47:48 »

Wat is DLS???

DLS = De Laatste Show, late night praatprogramma op de VRT  van maandag t/m donderdag, ook al van productiehuis 'Woestijnvis'...  ;)

Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Dreamalot

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hoe meer kennis hoe meer twijfel.
« Reactie #21 Gepost op: 20-04-2002, 00:54:26 »

DLS = De Laatste Show, late night praatprogramma op de VRT  van maandag t/m donderdag, ook al van productiehuis 'Woestijnvis'...  ;)

En wat is daar te zien dan???

Een mens is het minst zichzelf als hij uit eigen naam spreekt. Geef hem een masker en hij spreekt de waarheid.

Offline ambijans

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 20-04-2002, 00:56:02 »

En wat is daar te zien dan???

praatgasten, enkele vaste rubrieken (oa met Rick de Leeuw v Tröckener Kecks) en op eind nr van de band!

Offline kaketoe

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 20-04-2002, 01:01:08 »
Best wel leuk programma ja, ik kijk er als Nederlander regelmatig na (heb donderdag nog een stuk gezien), Vlaming suggereert echter met zijn uitlating dat George daar te gast is, dit zou best kunnen maar ik heb er (nog) niks over opgevangen

« Laatst bewerkt op: 20-04-2002, 01:02:04 door kaketoe »
at your service

Offline Dreamalot

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 20-04-2002, 01:06:51 »

praatgasten, enkele vaste rubrieken (oa met Rick de Leeuw v Trí¹Ží»¥ner Kecks) en op eind nr van de band!

Ooo, dit heeft dus niets met DE MOL te maken?  ;)

Een mens is het minst zichzelf als hij uit eigen naam spreekt. Geef hem een masker en hij spreekt de waarheid.

Offline Dreamalot

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 20-04-2002, 01:09:45 »

Vlaming suggereert met zijn uitlating dat George daar te gast is, dit zou best kunnen maar ik heb er (nog) niks over opgevangen

Kunnen wij dat hier in NL ook ontvangen???  :-[

Offline kaketoe

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 20-04-2002, 01:14:10 »

Gewoon de VRT of België 1, normaal gesproken kan je dit ontvangen, maar ik ben tijdens de 2e vlaamse reeks van de mol een keer op vakantie geweest in NO van Nederland en daar werd de VRT dus net niet via de kabel doorgegeven.

at your service

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 20-04-2002, 01:14:30 »

yep op belgië 1 maar er is nog veel werk aan de winkel om hem daar te krijgen, oa een paar sportvliegtuigjes  :P

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline ambijans

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 20-04-2002, 01:17:59 »

yep op belgië 1 maar er is nog veel werk aan de winkel om hem daar te krijgen, oa een paar sportvliegtuigjes  :P

Bruno heeft al beloofd dat ie geen spectaculaire stunts hoeft te doen!  ;)
Als ie braaf is, mag ie 'koffie koffie lekker bakkie koffie' of oh la paloma blanca' meezingen met Laatste Show Band!  ;D

Offline Dreamalot

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 20-04-2002, 01:31:35 »
Ik neem aan dat we dat hier dan wel even van te voren te horen krijgen  :D
Als George bij jullie in Belgie op de TV komt, wil ik dat wel even zien hoor!!!  ;D

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 20-04-2002, 01:53:06 »

Ik neem aan dat we dat hier dan wel even van te voren te horen krijgen  :D
Als George bij jullie in Belgie op de TV komt, wil ik dat wel even zien hoor!!!  ;D

haha , dan zul je het ZEKER weten, en 't is trouwens de bedoeling dat ambijans er bij gaat zitten om het over zijn (mol)verslaving te hebben  ;)

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Hagelslag

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 20-04-2002, 02:04:11 »
Nou, ik moet mijn verlies erkennen :) Ach, ik had natuurlijk beter moeten luisteren naar de hint met de cijfercombinatie bij de stier ;) Want dat had eigenlijk wel DE doorslag moeten zijn. Maar ja, ik vond John een erg leuke mol :) Maar gefeliciteerd iedereen die George als mol hadden.

En GEORGE: man wat heb jij het goed gedaan! Je zei vanavond iets als: mensen hadden het toch moeten weten. Nou, als mol weet je zelf natuurlijk heel goed wat je gedaan hebt en lijkt het allemaal erg duidelijk. Maar ja, wij, de verliezers (boehoehoe) hebben ons laten lijden door jouw aardige blik, die je gewoon hebt :) En je 'eerlijke' uitstraling :) 'Ik kan niet liegen' zei je nog tegen Jantien. Ech, verschrikkelijk goed gedaan, petje af George. Op naar het biertje :)

Offline snebbe

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 20-04-2002, 08:22:11 »
Wil het niet nalaten me aan te sluiten bij de vorige reacties.
Gefeliciteerd allen die op George als mol hebben gestemd!!!

En George, je bent een Mol, maar dan ook een echte !

Offline Stephanie

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 20-04-2002, 08:25:53 »
Op de site van de laatste show heb ik gestemd dat GEORGE naar de studio moet komen, want George was toch echt wel de beste, leukste, liefste, grappigste, gemeenste, geniepigste, schattigste mol ooit!

Offline Nouky

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 20-04-2002, 09:00:25 »
George, echt fantastisch gedaan! Ik had alles verwacht... behalve dit dan. Nouja een typisch geval van oost-indische blindheid zal ik maar zeggen  ;D.

Heel veel applaus van Nouky... klapklapklapklapklap!

Offline Nouky

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 20-04-2002, 09:01:57 »
Oja en natuurlijk ook applaus voor iedereen hier die het goed had, echt goed van jullie  :D !

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #36 Gepost op: 20-04-2002, 09:13:15 »
toppie mol george! ik had echt lol gister, al die gezichten en dan george zo van: denke jullie nou echt...
LOL! GEORGE IS DE MOL!  :-*

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Knudde

• Forumlid
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
« Reactie #37 Gepost op: 20-04-2002, 09:14:48 »
Prachtig, onvoorstelbaar, schitterend...., superlatieven schieten te kort om deze prestatie te omschrijven.
Een meester-acteur die minstens 10 oscars verdient. Je moet het maar doen, dat zware juk van de mol op je dragen en je toch niet wegstoppen tot het einde. Meer nog, elke aflevering sympathiek én actief in de kijker lopen en toch niet massaal verdacht worden. Iemand die ooit al eens de leiding over een bepaald project op zich heeft genomen, weet waarover ik spreek!

Ik heb niet op George gestemd omdat ik deze prestatie onwaarschijnlijk achtte. Dit geeft het standbeeld voor George alleen maar extra glans. Om het met de woorden van Angela te citeren:

George is een supermol, een heerlijke man die zich als een nerveus, naïef stuiterballetje liet beschrijven zonder ooit uit zijn rol te vallen. Hij lachte ze allemaal uit.

Super ook het contrast van de kickende George tussen de andere kandidaten. Dat zaligmakende dat zo van zijn gezicht droop, die opluchting na het verlost zijn van deze zenuwslopende taak en dan die arrogant autoritaire manier waarmee hij zijn laatste woorden fluistert en vervolgens het licht uitdoet. Dit was de max. Nog beter doen wordt moeilijk. Héél moeilijk!

De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline Oli-4

• Forumlid
  • Molspeurder
« Reactie #38 Gepost op: 20-04-2002, 09:35:48 »
Echt top George!

Mijn hele voorspelling kwam dan wel precies uit, dat neemt niet weg dat het tot op het laatste moment spannend is geweest. Ook complimenten aan alle makers van het programma, laten we hopen dat het volgend jaar nóg spectaculairder wordt! (wat dacht je van uitzendingen van anderhalf uur?)

Vlaming en een hoop andere Belgen op dit forum, jullie hadden het goed geraden! Vreemd dat die Belgen het over het algemeen beter wisten dan de Nederlanders :) Whatever, iedereen die dezelfde voorspelling had als ik, congratz!

Offline Roser

• Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 20-04-2002, 09:59:44 »
He George

Sorry dat ik het zeg: maar je bent de beste mol tot nu toe!
Deborah hadden we de laatste afleveringen door, Nico viel ook door de mand en jou verdacht ik pas de laatse 2 afleveringen.
Tot de ontknoping was ik niet zeker van mijn zaak.
Ik vond het erg goed van je en erg leuk om te zien dat er een heel andere George bestond, dan zoals wij die kenden van tv...
Een sluwe mol, en wat hebben we gelachen om je streken!
Super, ik hoop dat de volgende mol me net zo in spanning kan laten zitten!

groet,
Roser