Auteur Topic: Aflevering 11 de laatste aflevering  (gelezen 18746 keer)

Offline Pommes

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 11 de laatste aflevering
« Reactie #20 Gepost op: 19-04-2002, 23:43:19 »
Ik ben trouwens voortaan zo gefixeerd op aanwijzingen, dat ik deze aflevering zelfs gezocht heb! Hahaha, hoe kun je gek worden??  ;D ;D

Offline Ville

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #21 Gepost op: 19-04-2002, 23:51:16 »

Och ja Jayne, net zoals vorig jaar zijn die verborgen aanwijzingen dus weer 'n enorme teleurstelling. Maar de molacties van George waren subliem!  :)

Ik denk dat de WIDM-crew volgend seizoen maar 'ns eerst wat moet babbelen met ons forummers om wat ideetjes voor verborgen hints op te doen.  ;)
Ze hadden ze gewoon letterlijk hier over kunnen nemen uit de tien toppic's George is de mol. Hadden sommige van ons nog het idee gehad, dat we ze gevonden hadden  ;)

don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

aggie

• Gast
« Reactie #22 Gepost op: 19-04-2002, 23:53:42 »

Och ja Jayne, net zoals vorig jaar zijn die verborgen aanwijzingen dus weer 'n enorme teleurstelling. Maar de molacties van George waren subliem!  :)

Ik denk dat de WIDM-crew volgend seizoen maar 'ns eerst wat moet babbelen met ons forummers om wat ideetjes voor verborgen hints op te doen.  ;)

Tsja, dat is nu elk jaar zo.....
Ik vond ze helemaal niet zo teleurstellend, want ze waren allemaal door ons (nou ja, niet door mij) gespot. Zelfs de bushalte!

Maar die had ik meteen van tafel geveegd als te ver gezocht ;D

Offline bibian

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 19-04-2002, 23:53:54 »
Ik weet wel wat ik volgend jaar ga doen, en dat is niet meer zo fanatiek zoeken naar hints en al helemaal niet te veel afgaan op wat anderen wel niet allemaal zeggen. Daar heb ik me vreselijk door laten beinvloeden. De eerste paar weken dacht ik dat Jantien de mol was maar daarna toch steeds meer en meer George. Maar uiteindelijk was ik zo in de war geraakt van wat ik allemaal hoorde van anderen dat ik het niet meer wist, terwijl ik toch niet helemaal verkeerd bezig was.
Maar George was een sublieme mol, heel goed gedaan, mijn complimenten. De leukste mol die ik tot nu toe heb gezien, want wat heb ik gelachen zeg.
Het is helaas voorbij, jammer!

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #24 Gepost op: 20-04-2002, 00:28:10 »
Ik vond je het ook heel leuk om alle kandi's weer te zien..Tjeezz Kerstin was een tijdje mijn mol en ik vind haar gewoon een tof mens...BTW alle kandi's waren leuk hoor..

Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Momferdina

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 20-04-2002, 08:51:21 »
Ik vond het best wel ingewikkeld om de boom als bushalte te zien en ik kan me ook niet herinneren dat iemand dat gevonden heeft...
Wel hebben we hier het woord bushalte gevonden, maar daar is verder niet gelinkt aan de boom toch?

Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

aggie

• Gast
« Reactie #26 Gepost op: 20-04-2002, 09:11:27 »

Ik vond het best wel ingewikkeld om de boom als bushalte te zien en ik kan me ook niet herinneren dat iemand dat gevonden heeft...
Wel hebben we hier het woord bushalte gevonden, maar daar is verder niet gelinkt aan de boom toch?

Jawel hoor. Toen die bus in beeld kwam, waren er enkelen die dit als hint zagen. Maar voor zover ik weet vond de meerderheid dat niet...ik zeker niet. Vind het dan ook erg vergezocht.

Offline Knudde

• Forumlid
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
« Reactie #27 Gepost op: 20-04-2002, 09:21:41 »
Knudde weet iig één ding zeker: volgende keer laat ik mij niet meer (mis)leiden door zogezegde hints. Reeds na aflevering 2 (Jorge Golaco) had ik George bovenaan mijn mollenlijstje geplaatst, maar die stomme muzikale hints hebben mij van gedachte doen veranderen. Tot op het einde toe!

Maar goed, ook de rol van George zelf heeft me doen twijfelen. Dat nerveuze schijnbaar onstabiele gedrag viel niet echt aan een mol toe te schrijven. Subliem!

De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline Thef Inal

• Forumlid
  • Wie a zegt moet ook mol zeggen
Re:Aflevering de laatste aflevering
« Reactie #28 Gepost op: 20-04-2002, 10:03:38 »
Een enorme teleurstelling: de slechste aflevering tot nu toe, ik had gewoon minimaal 25 minuten lang alle verborgen aanwijzing willen zien. Waren er dan geen vertraagde achterstevoren gespoelde geluids vrachmenten met "George is de Mol"?
Echt tegenvallend

Later, Thef

aggie

• Gast
Re:Aflevering de laatste aflevering
« Reactie #29 Gepost op: 20-04-2002, 11:00:18 »

Een enorme teleurstelling: de slechste aflevering tot nu toe, ik had gewoon minimaal 25 minuten lang alle verborgen aanwijzing willen zien. Waren er dan geen vertraagde achterstevoren gespoelde geluids vrachmenten met "George is de Mol"?
Echt tegenvallend

25 minuten verborgen aanwijzingen konden ze de standaard kijker niet aandoen. Wij zijn een klein groepje vergeleken met de 999.000 normale kijkers.... :P

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #30 Gepost op: 20-04-2002, 11:03:33 »
thef inal, ik vond et helemaal geen teleurstellende aflevering, vond et juist de leukste  :D

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

aggie

• Gast
« Reactie #31 Gepost op: 20-04-2002, 11:04:59 »

thef inal, ik vond et helemaal geen teleurstellende aflevering, vond et juist de leukste  :D

Het was dan ook een George-show he. Viel me op dat hij afgevallen was...

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #32 Gepost op: 20-04-2002, 11:08:01 »
ja wat wil je, een paar maanden in india... of is da helemaal nie zo?

aggie

• Gast
« Reactie #33 Gepost op: 20-04-2002, 11:08:45 »

ja wat wil je, een paar maanden in india... of is da helemaal nie zo?

Dat zal wel kloppen....dacht ik ook meteen...

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #34 Gepost op: 20-04-2002, 11:12:48 »
ik weet niet, maar hij was ook niet op 5 april teruggekomen, want dan heb je volges mij een super jetlag en om dan psies op die dag de reunie op te nemen... daarom vraag ik me ook af offie naar india is geweest, maar ja, et zal wel

aggie

• Gast
« Reactie #35 Gepost op: 20-04-2002, 11:14:36 »

ik weet niet, maar hij was ook niet op 5 april teruggekomen, want dan heb je volges mij een super jetlag en om dan psies op die dag de reunie op te nemen... daarom vraag ik me ook af offie naar india is geweest, maar ja, et zal wel

Het stond op zijn site en het tijdsverschil is toch niet zooo groot? En reizen naar het westen is minder erg dan andersom...

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #36 Gepost op: 20-04-2002, 11:14:40 »
But than again....de redactie neemt met verborgen aanwijzingen natuurlijk een groot risico dat de Mol wordt gevonden. Mensen zoals Vlaming en Erik TKS pluizen echt alles na, en wij ook (in mindere mate). Zelfs deze zeer moeilijke aanwijzingen zijn door ons ontdekt. Het wordt voor de redactie steeds moeilijker.

Een ding blijf ik me afvragen...is de vriend van George ingehuurd of niet? (Volgens hem zou George nooit de Mol kunnen zijn, veels te veel emoties op zijn gezicht)

Er blijft nog 1 klein mysterie: De muziekaanwijzingen, hebben we nog iets op om te focussen, de komende drie dagen!!

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #37 Gepost op: 20-04-2002, 11:17:12 »
Citaat
Het stond op zijn site en het tijdsverschil is toch niet zooo groot? En reizen naar het westen is minder erg dan andersom...

als ik 4 maande in india geweest zou zijn zou ik me vriende en familie wel snel wille zien en niet eerst de widm ploeg. maar ja, ik ben george nie, dus veel zinnigs kan ik der verder ook nie over zegge

aggie

• Gast
« Reactie #38 Gepost op: 20-04-2002, 11:19:40 »

als ik 4 maande in india geweest zou zijn zou ik me vriende en familie wel snel wille zien en niet eerst de widm ploeg. maar ja, ik ben george nie, dus veel zinnigs kan ik der verder ook nie over zegge

Vraag je het vanmiddag toch? ;)
Maar goed back on-topic: Dat Dick nog steeds Jantien als mol had, terwijl hij haar koos toen hij eruit vloog. Vreemd ::)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #39 Gepost op: 20-04-2002, 11:21:45 »
ja, idd vreemd... maar wat moeten we daar verder mee? volgens mij is dick echt zo iemand die zich, als ie eenmaal een mol heeft, zich helemaal in diegene vastbijt, en niet los laat tot het tegendeel écht bewezen is...