Geachte Niuno,nu ik zie dat er een hevige inhaalslag in het waken-slapen-,wellicht zelfs 1
felle,zij het wel blauwe strijd dreigt
kuch
,ja dat was
geen hoestbui,echter terzake,het is hoog tijd de dingen onder ogen te zien,het wereldtoneel vraagt dat nu eenmaal van ons!
In die summiere tijd die ons nog scheidt van dhe jahre 2012 des Heeren, liever des Zoons ghaan we maar alle strijdbijlen bijeen garen,om ze om te smelten tot ploegscharen,
fakkels worden ontstoken en doorgegeven aan elkhandher [wat was Babel doch lasthig] ,in het spoor van
www.goedgelovig.nlzal ook wat opheldering versthoken zijn,evenals in die openbharinghe van Johannes op Patmos,en als de nederllandse schreeuw weer leeuwt,op het aantreden van ons [nu nog demissionair] nieuwhwe kaninet entevens die nawee en van die blasfemischen eerste mei weggeebt zijn ende verschwinden,zulle we alle belghen ook hard van node hebben,ook alle laagHwaterspijkers worden dan omsmolten tot breinaalten e e a om den oorlog te vergethen,niet weer bevreesd te zijn voor een ondergang der aarde,wil ik graag nu den Fhakkel weer doorgeven aan u of wie zich fhoelt geroepen 1 ieder vele goede morgens te wenen
kuchhh
wensen,dhat tic ik tog
Met de hoogste meetachting vanuit de tikzetel,Inmiddels
t
eindelijk eens geen taalfoeut gemaakt