Auteur Topic: Spiegelbeeld vliegtuigje  (gelezen 14192 keer)

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Spiegelbeeld vliegtuigje
« Reactie #20 Gepost op: 19-04-2002, 11:27:27 »
Vlaming, ik bedoelde eigenlijk dat ze toen in Portugal niet gesprongen hebben, maar het later op Texel (ons nationale parachutespring-eiland) nog eens dunnetjes over hebben gedaan. Dus dat die beelden van John en Jantien toen gemaakt zijn en niet in Portugal.

Offline vlaming

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #21 Gepost op: 19-04-2002, 11:29:39 »

Vlaming, ik bedoelde eigenlijk dat ze toen in Portugal niet gesprongen hebben, maar het later op Texel (ons nationale parachutespring-eiland) nog eens dunnetjes over hebben gedaan. Dus dat die beelden van John en Jantien toen gemaakt zijn en niet in Portugal.

ah, sorry voor het misverstand.....dat zou idd kunnen , maar als dat het geval is dan hebben ze ook in Texel niet gewacht op mooi weer (het zag er ook niet goed uit!!!!)

groetjes
vlaming

nevermind what's been selling, it's what you're buying

« Reactie #22 Gepost op: 19-04-2002, 11:33:22 »

Wat ik een beetje uit het interview begreep was dat Angela daar voor niets stond te wachten en de hele tijd omhoog keek. Hier werd een beetje overheen geblaat, aangezien Angela vooral niet teveel mocht zeggen. Mijn suggestie is dat de springers ergens anders terecht zijn gekomen of dat inderdaad een van de kandidaten geweigerd heeft en er dus een normale executie volgde.
Maarja... soms vind ik het wel jammer dat ik niet helderziend ben.

Wat ik heb begrepen uit het interview met Angela is dat het vliegtuig eerder beneden is dan de kandidaten en dat dit volgens Angela niet kan. Er is dus iets anders aan de hand maar ze zegt niet wat. Misschien een laatste ultieme mollenstreek?? Wie het weet mag het zeggen.

Greeetings Z-Man

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 19-04-2002, 11:38:18 »
Dan kun je ook lang wachten, Vlaming! ;)

Maar het is ook maar een veronderstelling van mij die nergens op gebaseerd is, dat geef ik gelijk toe. :)

Offline Roser

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 19-04-2002, 11:40:27 »
Het is wel mogelijk dat het vliegtuig eerder beneden is, maar dan moet er een goede piloot in zitten.
Ik denk ook niet dat Angela van te voren NIET wist dat ze voor niets stond te wachten.
Ik denk het nu zeker te weten: vanavond landen ze NIET op de dekens... er is iets aan de hand, en wellicht had dat met de pot te maken...

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 19-04-2002, 11:44:04 »
er is iets aan de hand, en wellicht had dat met de pot te maken...

ik denk eerder met het weer........maar hoe ze het opgelost hebben? we kunnen nog een hele dag speculeren, ofwel wachten we gewoon tot vanavond  :P

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #26 Gepost op: 19-04-2002, 11:57:14 »
....een hele dag speculeren dus !!!!!  ;D

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #27 Gepost op: 19-04-2002, 14:46:59 »
ik heb jantien uit dat vliegtuig zien springen, john niet...

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Roser

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 19-04-2002, 16:13:14 »
Nou, ik heb gisteren toevallig nog de laatste 5 minuten bekeken en daar was heel duidelijk John zichtbaar die sprong. Door de regen waren de anderen slecht in beeld...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 19-04-2002, 16:27:17 »

Of zou dat spiegelbeeld gedoe een hint zijn naar het boomhakken van George in de intro, dat ook in spiegelbeeld zou zijn....

Was de intro van George zeker in spiegelbeeld? Werd die niet gewoon in omgekeerde volgorde gedraaid als in de aflevering?

Als 't in spiegelbeeld was, hebben we er weer 'n aanwijzing bij dat George de mol is. Zowel 't vliegtuigje als Angela in haar vooraankondiging waren in spiegelbeeld.  :)

En over 't parachuutspringen, ik heb echt geen flauw idee wat er nu precies gebeurt is. Maar ik heb geen zin om daarover te speculeren, ik wacht maar gewoon totdat 't vanavond zo ver is.  ;)

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
« Reactie #30 Gepost op: 19-04-2002, 18:55:12 »

Was de intro van George zeker in spiegelbeeld?

Ik denk het niet.
Op een gegeven moment waren G & J gelijktijdig ana het kappen. George stond toen linkshandig te kappen, zoals opd e intro te zien is...

Ik denk dat de ontknoping vanvond wel erg verassend zal zijn, niet wat de betreft de MOl, dat is toch George, maar wat betreft de manier waarop het wordt bekend gemaakt...

Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline ambijans

• Forumlid
  • ambijans prefers blondes! :)
« Reactie #31 Gepost op: 19-04-2002, 18:59:15 »

Ik denk het niet.
Op een gegeven moment waren G & J gelijktijdig ana het kappen. George stond toen linkshandig te kappen, zoals opd e intro te zien is...

Ik denk dat de ontknoping vanvond wel erg verassend zal zijn, niet wat de betreft de MOl, dat is toch George, maar wat betreft de manier waarop het wordt bekend gemaakt...

Ik verwacht ook geen spectaculaire Mol (en neeeeee... we hoeven zijn naam niet altijd te vermelden, wees zelf eens een beetje creatief, luitjes  ;) ) maar hoop toch op leuke 'onthulling' en een terechte winnaar, dat spreekt voor zich!

Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Dreamalot

• Forumlid
  • Hoe meer kennis hoe meer twijfel.
« Reactie #32 Gepost op: 19-04-2002, 19:05:42 »

Ik verwacht ook geen spectaculaire Mol (en neeeeee... we hoeven zijn naam niet altijd te vermelden, wees zelf eens een beetje creatief, luitjes  ;) ) maar hoop toch op leuke 'onthulling' en een terechte winnaar, dat spreekt voor zich!

Dat hoop ik inderdaad ook, ik ben nu al zenuwachtig  :o

Een mens is het minst zichzelf als hij uit eigen naam spreekt. Geef hem een masker en hij spreekt de waarheid.

Offline ambijans

• Forumlid
  • ambijans prefers blondes! :)
« Reactie #33 Gepost op: 19-04-2002, 19:07:51 »

Dat hoop ik inderdaad ook, ik ben nu al zenuwachtig  :o

Begin nu alvast aan de spacecake dan, het wordt sowieso lachen dan ongeacht wie de mol is...  ;D

Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Dreamalot

• Forumlid
  • Hoe meer kennis hoe meer twijfel.
« Reactie #34 Gepost op: 19-04-2002, 19:11:23 »

Begin nu alvast aan de spacecake dan, het wordt sowieso lachen dan ongeacht wie de mol is...  ;D

Neee, die bewaar ik voor als George de mol niet is  ??? ::)
Dan heb ik wel steun nodig, ik zal dan de harde waarheid niet goed kunnen bevatten, denk ik...  ;) ;D

Een mens is het minst zichzelf als hij uit eigen naam spreekt. Geef hem een masker en hij spreekt de waarheid.

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 19-04-2002, 19:43:59 »

Was de intro van George zeker in spiegelbeeld? Werd die niet gewoon in omgekeerde volgorde gedraaid als in de aflevering?

nee, geen spiegelbeeld.... in het introfilmpje zie je George in zijn geheel op die boom hakken en wordt er vervolgens ingezoomd en in de aflevering krijg je eerst de close-up. maw het filmpje gaat terug in de tijd.....heeft nogal veel gelijkenis met DE aanwijzing van Nico vorig jaar, dus 't zou wel 'ns een dwaalspoor kunnen zijn  ???

ciao
vlaming

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 23-04-2002, 00:05:48 »
ja....dat spiegelbeeld laat me voorlopig (nog) niet los, imka merkte dus een tijdje geleden op dat in aflevering 10 angela zegt "wie is de winnaar" en dat ze dan in spiegelbeeld getoond werd. volgens mij is dat niet zomaar?!

om winnaar/verliezer te bepalen kun je alleen maar afgaan op de verborgen hints in de afleveringen, die hints leerden ons dat jantien zou winnen en john verliezen.

ik zou nu willen een connectie maken tussen dat spiegelbeeld en de uiteindelijke uitslag. maw. alle aanwijzingen voor john duiden op verlies, maar uiteindelijk werd dat omgekeerd in een zege. maw niets is wat het lijkt....moet toegeven dat ik er zelf (nog) niet echt in geloof, maar wou het toch eens opschrijven  ;)

groetjes van vlaming

Offline imka

• Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 23-04-2002, 19:56:13 »

ja....dat spiegelbeeld laat me voorlopig (nog) niet los, imka merkte dus een tijdje geleden op dat in aflevering 10 angela zegt "wie is de winnaar" en dat ze dan in spiegelbeeld getoond werd. volgens mij is dat niet zomaar?!

ik weet niet of ik het er toen duidelijk heb bijgezegd, maar het was bij de aankondigingsfilmpjes (van afl. 10 en 11) op voorhand dat het in spiegelbeeld was - niet tijdens de aflevering zelf.

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 24-04-2002, 10:11:58 »

ik weet niet of ik het er toen duidelijk heb bijgezegd, maar het was bij de aankondigingsfilmpjes (van afl. 10 en 11) op voorhand dat het in spiegelbeeld was - niet tijdens de aflevering zelf.

ik had het zo begrepen imka, goeie vondst btw! en ik denk nog steeds wat ik hierboven schreef, maar een antwoord zal ik wellicht nooit meer krijgen

groetjes
vlaming