Auteur Topic: Skate Sensation Dordrecht!  (gelezen 2761 keer)

Offline Jaap Aap

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • soms is het zoals het lijkt
Skate Sensation Dordrecht!
« Gepost op: 18-05-2004, 12:26:52 »
Hai allemaal,
Ik ben Jaap van MK en heb samen met vrienden een stichting "skate sensation dordrecht" opgericht. We organiseren op drie woensdagavonden een gave skate tocht te starten op 19 mei, 26 mei en 2 juni 2004. Elke avond een andere tocht. Begin en eindpunt op het Statenplein te Dordrecht hartje centrum. Het startpunt ligt 5-8 minuten lopen van het NS station. Ook zijn er zeer nabij parkeergarages. Verzamelen vanaf 18.30 en aanvang tocht 19.30 en terug ca 21.30.. Vooraf en ter afsluiting hebben we een leuk feest op dit mooie plein met artiesten en nog veel meer... jullie zijn allen welkom.........skate for fit and fun...               ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: bezoek ook onze site www.skatesensation.nl

edit:hoofdletters veranderd-cora
« Laatst bewerkt op: 25-05-2004, 22:08:12 door Jaap Aap »
love inside

Offline Lindå

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: SKATE SENSATION DORDRECHT
« Reactie #1 Gepost op: 18-05-2004, 15:56:04 »
Leuk Jaap!
Alleen was de laatste keer dat ik op skeelers stond (te weten 2 juni vorig jaar) niet geheel schadevrij verlopen bij mij, en heb ze sindsdien niet eens meer aan durven kijken..

Maar feestjes zijn altijd leuk, dus misschien komen we wel ff langs  ::zwaai::
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Jaap Aap

• Forumlid
Re: Skate Sensation Dordrecht!
« Reactie #2 Gepost op: 22-05-2004, 20:53:29 »
Inmiddels is de premiere afgelopen woensdagavond heel succesvol verlopen. Er waren zeer vele positieve reacties. Het was fantastisch mooi weer het kon haast niet beter. Diverse dagbladen waren erbij om het te verslaan. De lokale televisie rtv heeft er een mooie reportage van gemaakt. We hadden 600-700 skaters en vele kijkers. Voor een eerste keer een zeer goede opkomst. We verwachten een verdubbeling op as. woensdagavond.. ook dan hebben we een mooie tocht vanuit het centrum via Dubbeldam door een stukje Bieschbospolder weer terug.. jullie zijn van harte welkom...  ::zwaai::  ::zwaai::  ::zwaai::
« Laatst bewerkt op: 22-05-2004, 20:55:37 door Jaap Aap »
love inside

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #3 Gepost op: 24-05-2004, 21:45:36 »
Cool! ::ok::

Als Dordrecht nu niet zo ver weg is.. had ik ook wel eens willen kijken.. ;)
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Jaap Aap

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 28-05-2004, 00:22:51 »
Hallo beste mensen,
Ook de tweede skate sensation was een groot succes. De tocht was nu wat langer en ging een stuk door de zg buitenpolder. De zon scheen mooi laag wat een prachtig effect gaf. Op een zeker moment kon de kop en staart van de sliert elkaar zien op twee dijken (tegengestelde richting). Een soort U-lus... heel gaaf. Ook hebben we nog gelachen om een kleine regiefout daar de kopwagen met de DJ etc......helaas niet onder de fietstunnel doorkon...  ::rofl::  ::rofl::  ::rofl:: dat gaf de nodige hilariteit...Een beetje jammer was de frisse wind waardoor er weing mensen bleven voor de gezellige after party op het Statenplein. Volgende week is het alweer de laatste tocht van het jaar. De tocht is wat korter dan de voorgaanden... maar we hebben nu meer tijd voor het napraten en swingen op het plein. Ook vergeven we een prijs aan de leukst geklede miss en mister skater... ::regenboog:: jullie zijn van harte welkom.. excuus overigens dat de site veel down is vanwege de vele downloads van de foto's  van de tochten.. er wordt aan gewerkt... ::zwaai::  ::zwaai::  ::zwaai::
love inside

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #5 Gepost op: 29-05-2004, 17:58:38 »
Leuk om te horen dat het leuk is geweest, misschien kom ik volgend jaar wel!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Jaap Aap

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 3-06-2004, 11:05:58 »
Het was weer een gave skatesensation afgelopen woensdagavond. Ondanks het matige regenachtige weer overdag hadden we een prima en nagenoeg droog wegdek. De sfeer was echt geweldig... waardoor ieder heeft genoten. Volgend jaar zullen we het zeker weer organiseren.. (maar dan een paar weken later.. dan is het wat warmer..ha..ha..) afhankelijk natuurlijk of we weer voldoende sponsors vinden  ::tandpastasmiley::... maar dat moet lukken gezien het succes. Noteer het al vast in de agenda... we rekenen op jullie komst.. oh ja.. eh ... bezoek de site voor sfeer foto's  www.skatesensation.nl byeee  ::bravo::  ::bravo::  ::bravo::
love inside

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #7 Gepost op: 3-06-2004, 23:03:32 »
Ziet er gezellig uit hoor, ben op de site wezen kijken...
Ging het kaartlezen Jaap?

Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos