Overigens wil ik van deze gelegenheid maar meteen
misbruik gebruik maken
om nog wat meer laster te verspreiden om de aandacht van mezelf af te leiden om jullie te bewijzen hoezeer RN en zijn leiders me aan het hart gaan, door te tonen hoe objectief en scherp analytisch ik te werk zou gaan
Ik wil daarbij ter discussie stellen dat ook de huidige leiding niet geheel vrij is van verdenking..
Het mag dan zo lijken alsof zij de wat naivige, passieve slachtoffers zijn in dit geheel (overigens, waar blijft de reactie van deze zelfde mensen.. je zou zeggen dat dit alles ze toch aan het hart zou gaan ??!! Merkwaardig..
) ..maar zijn ze dit wel?!
Wie garandeert ons dat dit alles niet een voortvloeisel is van snode plannen hunnerzijds om hun eigen machtsbastion te waarborgen door tweedracht en verdenking onder eventuele ' bedreigingen' te zaaien??!!
We weten allemaal dat, hoewel de onbetwiste leider dhr CoArt nog steeds een vrij hoog populariteitsquotient heeft, deze de laatste tijd toch wat begon te tanen met name richting dhr b531, dhr V en dhr Cz ..
Dhr Cz heeft zich toevalligerwijs wel eens uitgelaten over wel bereid zijn tot overname van RN..
.. En idd blijken ook dhr b531 en dhr V niet geheel vies te zijn van dit idee... (zo we de bewijsstukken mogen geloven)
Dus wie garandeert ons dat dit geen actie is van de kant van dhr CoArt consui om verdeeldheid te zaaien, en zo de eigen macht te consolideren .. ?!! Ik hoorde hem laatst nog iets zeggen over 'Verdeel en heers' enzo..
En hij vroeg ook ineens of ik misschien een profiel op wilde stellen over dhr V , dhr b531 en dhr Cz waaruit mogelijkerwijs zou blijken dat ze voor onmiddelijke opname in aanmerking zouden komen ivm grootheidswanen ed..
Ik nam toen aan dat het ter voorkoming van eventuele rechtszaken ed zou zijn maar in dit licht gesteld ziet het er al weer heel anders uit...
Uiteraard blijf ik in dit alles uitermate objectief
en probeer ik me zelf niet al weken bij dhr CoArt in te slijmen en vertel ik jullie dit alleen omdat de belangen van RN me boven alles gaan
en niet omdat het de aandacht van b531 en mij afleidt .
In afwachting van jullie stem van vertrouwen, verblijf ik
Lorelei