Een dag later is dhr V alweer als een blad aan de boom omgedraaid en wordt zijn compagnonschap met dhr b531 kennelijk te heet onder de voeten..
Zodra hij merkt dat dhr b531 misschien in de commissie komt, draait dhr V meteen zijn mening over dhr b531 bij
zeker bang dat dhr b531 de totale macht grijpt en hij zelf een ban krijgen zal vanwege alle onfrisse zaken die aan het licht zullen komen door de geweldige propagandamachine van dhr b531... en meent ineens dat dhr b531 echt niet in de commissie kan..
Waarom niet?? Dhr b531 was toch zo onschuldig volgens de eerdere pm die dhr V zo sluw plaatste
nadat ik het met opzet bij hem op de grond heb laten vallen Op 19/05 om 10:28 schrijft dhr V dan ook:
Het is natuurlijk ondenkbaar dat Dorine en bertha531 in de commissie zouden plaatsnemen!!
Mensen denk eens goed na... Waarom is dat ineens ondenkbaar geworden..?!!
Vanwege de (100% integere!!) logs die Mej Do (die dhr V meent te verdenken) en mej Lo over dhr b531 publiceerden?
Dhr V heeft zelf al aangegeven weinig fidusie te hebben in de waarheidsgetrouwheid van beide dames..
(Overigens een self serving bias, en als het hem uitkomt wordt alles weer in een ander daglicht gesteld
)
Dhr V doet alsof hij van 'rare dingen' wordt beschuldigd (die hij zelf heeft geintimeerd!) en komt zo met het grootste gemak in de commissie (naar blijkt uit bewijsstuk F -met dank aan mej EIDM ! -heeft zijn handlanger dhr b531 eerst Mw Co
bewerkt omgepraat
)
Ik stel dan ook voor dat we de antecedenten van dhr V eerst even beter nagaan voordat we hem verder tot de commissie toelaten!
Bovendien is hij
een onbetrouwbaar sujet op zijn zachtst gezegd vreemd bezig nu hij dhr b531 telkens afvalt en nu weer beschuldigt van propaganda
vond ik overigens een van mijn mooiste posters terwijl hij ons eerder nog leek te willen overtuigen van dhr b 531's onschuld...
Dus op zijn minst is hij erg dubieus bezig..
en het riekt er verdacht naar dat dhr V dhr b531 als slachtoffer wil gebruiken om vervolgens de macht volledig zelf te hebben , met mw Co als verlengstuk. En dan ben ik mijn mooie propagandabaan ook kwijt waarschijnlijk want ik heb te fel geageerd tegen dhr V .. Ik stel dan ook voor dat we verkiezingen houden over wie er in de commissie komt
die ik makkelijk kan fingeren, en naar mijn hand zetten door stemmen achter te houden zodat we een werkelijk onkreukbaar en objectief iemand in die commissie krijgen, die geen belangenverstrengeling heeft !!
ik dus ...