Poll

Wat moet er met Chriz gebeuren als hij schuldig wordt bevonden?

We vergeven het hem, hij doet tenminste wat aan de terreur op deze site
1 (4.3%)
Omdat hij zoveel van Cora houdt, geven we Cora een ban
1 (4.3%)
Hij moet onmiddellijk worden geband
6 (26.1%)
Dat is zo'n lieve jongen, ik kan me niet voorstellen dat hij schuldig is.
5 (21.7%)
Voor straf maken we hem admin van de site
10 (43.5%)

Totaal aantal stemmen: 21

Auteur Topic: Realitynet wordt bedreigd!!!  (gelezen 33822 keer)

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Realitynet wordt bedreigd!!!
« Reactie #80 Gepost op: 20-05-2004, 11:19:42 »
Wat ik mij afvraag is wat er nu met Cora gebeurd is, ik ben nog steeds helemaal ondersteboven van de chatsessie die ik gisteren met haar had. Ik zeg u: 'Zij is de bron van al het kwaad'

Aangezien Verdi's rol zeer dubieus is in het geheel stel ik voor om het duo Rougekappje en Lorelei aan te stellen als nieuwe commissieleden. Samen met Test kunnen zij de waarheid naar boven halen.

En daarna kunnen er eindelijk mensen gestraft en beloond worden.  ::trots::

En nu ga ik mijzelf erg verdacht maken:
De bovenstaande posts van dhr C.Art en J.234 bewijzen maar weer in wat voor een dictatuur Realitynet momenteel is. dhr C.Art is een gevaar voor de gehele Realitynetmaatschappij en moet na mijn idee worden verhoord door het Internationale Gerechtshof in Den Haag (of hoe het ook heet  :P ).
Ik ga bijna denken dat het misschien ook echt beter was dat dhr B.531 en dhr. V (alias de geitenwollensokkendrager) de macht hadden gegrepen ipv de corrupte mevr. C.Bora en dhr. C.Art
« Laatst bewerkt op: 20-05-2004, 12:08:34 door Chriz »

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #81 Gepost op: 20-05-2004, 11:23:18 »
Wat ik mij afvraag is wat er nu met Cora gebeurd is, ik ben nog steeds helemaal ondersteboven van de chatsessie die ik gisteren met haar had. Ik zeg u: 'Zij is de bron van al het kwaad'

ik vond het ook errug gezellig!!! ::ok::muwhahahahahaha

• Forumlid
« Reactie #82 Gepost op: 20-05-2004, 12:10:35 »
Ik heb een poll toegevoegd waarin mensen kunnen stemmen op wie in de commissie moeten.

Cora Bora, bertha531 en Verdi zijn uiteraard hierin niet meegenomen, omdat hun gebrek aan objectiviteit inmiddels al bewezen is.

Offline LC

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
« Reactie #83 Gepost op: 20-05-2004, 12:11:39 »
Is het al bekend wanneer de getuigen worden verhoord?

Offline rougekappje

• Forumlid
  • Aint Nothing But Fluff..
« Reactie #84 Gepost op: 20-05-2004, 16:03:02 »
Dank je voor het door jou gestelde vertrouwen in me Chriz, en al degenen die op me gaan stemmen!! :) Ben vereerd..!!

Ik zou in dat geval uiteraard mijn uiterste beste doen om een zo objectief mogelijk oordeel te geven, en de waarheid boven tafel te krijgen over alle gedaagden.. ::jaja::

Ik voel het toch wel als mijn morele plicht jullie derhalve deelgenoot te maken van het volgende bewijsmateriaal dat  vanochtend op mijn deurmat lag.. :o
Na lang delibereren zal ik het toch maar hier op het forum met jullie delen. Het deed me pijn dit te zien, en het valt me zwaar om mijn eigen alter te verraden (want zo voelt het toch wel een beetje..) .. ::ohno::

Maar de waarheid en de toekomst van RN gaan boven alles.. ::jaja::
Dus jullie hebben recht op dit materiaal .. (de meest compromitterende heb ik er uit gelaten. :o ..
Ik denk dat deze foto' s op zich al wel voor zich spreken, over hoe lang eea al gaande is, en welke zeer geheime samenkomsten deze drie al met elkaar hebben gehad..)

Het werd begleid door het volgende briefje..:

Citaat
Hallo Rouge,
Ik heb gelezen dat jij een van de strijders zal zijn voor het zegevieren van het Recht op RealityNet.
Ik heb er vertrouwen in dat jij dat idd zal doen, ook- in de anderen heb ik veel minder vertrouwen vandaar dat ik deze aan jou geef. Oorspronkelijk waren ze voor dhr V. bedoeld en gemaakt die ons hiertoe opdracht had gegeven  om eea later als afpersingsmateriaal te gebruiken, dat leek hem wel grappig .
Echter toen wij om onze , ehm ..wat verhoogde ' contributie ' vroegen (dat leek ons namelijk wel grappig..) weigerde de krent, gierigaard.. dhr V. onze zijde te zien - namelijk dat het ons toch ook wel veel gekost had enne.. de belangen van RN ons ook ter harte gaan enzo..

Dus bij deze.. 'lekken' we het lekker naar jou toe, opdat duidelijk moge zijn wat voor smerige spelletjes hier gespeeld worden door een aantal..

Mvrgr Nostradamus de Paparazzi
« Laatst bewerkt op: 20-05-2004, 16:12:34 door rougekappje »
I'll be anything you want me to be, Mirage said to the Fool

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #85 Gepost op: 20-05-2004, 16:23:21 »
tja....  :-\\ en chriz en test dan?? deze lag in  mijn mailbak vanmorgen.. >:( wie kunnen we nog vertrouwen..??

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #86 Gepost op: 20-05-2004, 16:31:48 »
En dit klopt ook niet:

Citaat
[14:47:01] <LC> hoe staat het trouwens met de commissie?
[14:47:11] <LC> die HET schandaal gaan oplossen;)
[14:47:40] <Door> *kucht*
[14:47:42] <Door> schandaal?
[14:47:45] <Door> welk schandaal?
[14:48:19] <LC> hehe
[14:48:41] <Door> ohwwwww
[14:48:45] <Door> ik hbe er vaag iets over gelezen ja
[14:48:54] <Door> nou ja geen idee hoe dat gaat
[14:49:08] <LC> trouwens, EiDM zei al. Waarom komt dat nu pas naar buiten, wij(EIDM en ik) Wisten het al langer
[14:49:09] <Door> iedereen naait elkaar en iedereen is verdacht en zo :)
[14:50:50] <LC> ach ja, das het risico van een strafzaak he;)
[14:51:26] <Door> ja
[14:51:30] <Door> bewijs komt laat
[14:51:52] <LC> welk bewijs?
[14:53:43] <Door> ehmm
[14:53:45] <Door> zei ik bewijs
[14:53:46] <Door> ehhh
[14:53:48] <Door> geen idee :)

En dan wordt geprobeerd een getuige om te kopen:

Citaat
[14:57:14] <Door> jij nog wat drinken LC?
[14:57:18] <Door> breezertje of zo ?
[14:57:23] <LC> ja, lekker
[14:57:27] <LC> Lime plz
[14:58:11] <Door> keej
[14:58:14] <Door> alsjeblieft
[14:58:16] <LC> dank je
[14:58:17] <Door> logs nu weg he ?
[14:58:49] <LC> nee
[15:00:07] <Door> ohw
[15:00:42] <LC> NOG niet
[15:01:00] <Door> ohw
[15:01:11] * Door schuift voetenbankje onder LC's beentjes
[15:01:39] <LC> mag wel wat meer gedaan worden
[15:01:55] * Door legt kussentje in LC zijn rug
[15:02:08] <LC> mm, gaat de goeie kant op
[15:02:41] <Door> anders nog iets LC?

::ohno:: ::ohno:: ::ohno::

Offline Lorelei

• Forumlid
  • Freedom frantically frolic and fine...
« Reactie #87 Gepost op: 20-05-2004, 16:54:21 »
Zooooo dan ... >:( >:( >:(

Van je alter moet je het maar hebben >:(  >:( ::ohno::

Dank je voor het door jou gestelde vertrouwen in me Chriz, en al degenen die op me gaan stemmen!! :) Ben vereerd..!!
Slijm slijm..

Citaat
Ik zou in dat geval uiteraard mijn uiterste beste doen om een zo objectief mogelijk oordeel te geven, en de waarheid boven tafel te krijgen over alle gedaagden.. ::jaja::
Gut gut.. roerend hoor..  >:(

Citaat
Ik voel het toch wel als mijn morele plicht jullie derhalve deelgenoot te maken van het volgende bewijsmateriaal dat  vanochtend op mijn deurmat lag.. :o
Na lang delibereren zal ik het toch maar hier op het forum met jullie delen. Het deed me pijn dit te zien, en het valt me zwaar om mijn eigen alter te verraden (want zo voelt het toch wel een beetje..) .. ::ohno::
Oh blah..!!! >:(
Ja je vindt het zooo erg, dat je niet kan wachten het meteen publiek te maken,  zonder eerst even bij mij na  te vragen wat het precies was...

Ter uwer info, waar staat het in de regels van RN dat het een strafbaar feit zou zijn als de RN leden genieten van een  onschuldig uitje naar het strand, of een dagje naar Parijs...?
Hier wordt geimpliceerd dat er daar heel snode dingen besproken zijn, maar waar is het bewijs ?? >:(
Dit is allemaal onderdeel van een lastercampagne mensen.. Ik bedoel , ik vind het wel heel erg toevallig dat die foto' s ineens nu op een wel heel 'prettig' tijdstip naar buiten komen.. >:(  >:(  ::ohno::

Rouge heeft zich enige tijd in het bos schuilgehouden en bezonnen op een come-back.. en nu ruikt zij haar kans..
Overigens is een deel van de foto' s overduidelijk gefingeerd want bij de Taj hebben alleen V en ik gezwommen, b531 mocht niet vanwege zijn heilige status ..

En dan ineens met een vage bron aan paparazzi komen die V zou hebben ingehuurd..? daar moet ik V nog maar eens even goed over aan de tand gaan voelen... Uiterst dubieus.. volgens mij is dit gewoon weer een zoveelste poging om onschuldige mensen meerminnen en koeien in diskrediet te brengen en namen door het slijk te halen ::ohno:: >:( .. bedroevend....

En eh.. voor wie onder de foutieve indruk verkeerde,  dat rouge een heilig boontje is,  met niks op haar kapje kerfstokje .... >:(
I've got news for you... Ja rouge jij bent niet de enige die dingen kan onderscheppen he.. Beetje voorzichtiger zijn voortaan ... >:D

Citaat van: rougekappje
Citaat van: Cora Bora
dit is een gecodeerd bericht...

heej rougekapje,

gezien de omstandigheden, moeten WIJ vrouwen samen sterk staan.. daarommijn vraag aan jou: complotje?? samen kunnen we tot grote hoogtes reiken!! rougje en cora to the top!!
gr. CB te A

einde gecodeerd bericht

Ah.. ja ik word wel geacht onkreukbaar te zijn enzo he.. ;)

Maar ja ik vind het een goed plan!!! Ik bedoel, CoArt graaft zijn eigen graf wel met die boobytraps enzo, die wil toch niemand meer terug..

En na mijn publicatie van de gefingeerde en geretoucheerde foto' s van mijn iets te populaire alter Loor en die irritant-populaire Verdi en b531.. maak ik weer een goede kans op die commissie he..

Dus ja, ik ben dat bos wel zat hoor, ik ga in zee met jou !!!!!

Wie zullen we als eerste  schandpalen??!
Misschien maar beginnen met een makkelijk slachtoffer..? V. bijvoorbeeld, die is toch op zijn retour  want sinds hij die sokken aanheeft, neemt niemand hem meer serieus.. en ik heb nog wat heel mooi materiaal van die paparazzi gekregen om hem wat verder in diskrediet te brengen, met Miss Piggy en jarretels enzoo ::ok::

What say you ???

Coor and Rouge  >>> Corouge !! en dan een ehm logo met een colaflesje en rood kapje??  Dat logo van hen zag er toch niet uit man , zeg nou zelf >:(

:-* voor mijn nieuwe partner in crime ... mwuhahahahahahhaahah >:D >:D
« Laatst bewerkt op: 20-05-2004, 17:11:50 door Lorelei »
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

• Forumlid
« Reactie #88 Gepost op: 20-05-2004, 17:19:52 »
Goed, de stemmen zijn geteld en na het bekijken van de kiesdrempel van 1 stem is dus bekend geworden hoe de commissie eruit gaat zien:

De officiele commissie:
Test
Chriz
Dorine
Lorelei

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #89 Gepost op: 20-05-2004, 17:24:54 »
Goed, de stemmen zijn geteld en na het bekijken van de kiesdrempel van 1 stem is dus bekend geworden hoe de commissie eruit gaat zien:

De officiele commissie:
Test
Chriz
Dorine
Lorelei
das nog erger dan de commissie van traaaaaa  :o

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #90 Gepost op: 20-05-2004, 17:28:05 »

De officiele commissie:
Test
Chriz
Dorine
Lorelei

Ik ga in beroep tegen het besluit om Dorine in de commissie te zetten. Ze heeft me nog omgekocht ook.

• Forumlid
« Reactie #91 Gepost op: 20-05-2004, 17:33:48 »
Okee, maar als je onder de 18 bent, moet je wel een handtekening van je ouders laten zien  >:D

Offline Lorelei

• Forumlid
  • Freedom frantically frolic and fine...
« Reactie #92 Gepost op: 20-05-2004, 17:38:53 »

De officiele commissie:
Test
Chriz
Dorine
Lorelei
Heeel goed, heel goed ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok::  ::trots:: ::trots::

Ik weet zeker dat ik/ wij jullie niet zal/ zullen teleurstellen en dat we de waarheid boven tafel krijgen  !! ::jaja:: of althans toch in ieder geval een waarheid die T, Cz. , Do en mij goed uitkomt .. ;D

We zullen doorgaan !!!! ::jaja::

das nog erger dan de commissie van traaaaaa  :o

Wat intimeert u ??? >:( >:(

Bang dat er bepaalde dingen aan het licht zullen komen, die het daglicht niet kunnen verdragen..?? >:D ;D  ::rofl::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #93 Gepost op: 20-05-2004, 17:52:00 »

De officiele commissie:
Test
Chriz
Dorine
Lorelei

gerechtigheid[/size]
Mijn prinsje is chriz!!

• Forumlid
« Reactie #94 Gepost op: 20-05-2004, 17:54:17 »
De commissie heeft een eerste besluit genomen, met een meerderheid van de stemmen (75%) hebben we Test uit de commissie gezet.  ::trots::

Nieuwe officiele commissie:
Chriz
Lorelei
Dorine

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #95 Gepost op: 20-05-2004, 17:58:43 »
democatie voorop.
wanneer hebben we onze eerste veragdering, er moeten uitspraken komen, de heren B.531 en V. en mevr. Co moeten weten waar ze aan toe zijn.
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #96 Gepost op: 20-05-2004, 17:58:51 »

De officiele commissie:
Test
Chriz
Dorine
Lorelei

Sorry, daar kan ik natuurlijk niet mee accoord gaan. Een dergelijk corrupte commissie kan natruurlijk niet. ::niet-ok::
Eén van deze commissieleden heeft al een poging ondernomen om me om te kopen.  ::oink::

Ik stap niet in deze commissie hoor...
Geniet nooit met mate...

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #97 Gepost op: 20-05-2004, 18:01:50 »

Ik stap niet in deze commissie hoor...

exactly, you've just been kicked out.  ::trots::
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #98 Gepost op: 20-05-2004, 18:08:11 »
exactly, you've just been kicked out.  ::trots::

Ik heb er nooit ingezeten, dus kan er ook niet uitgekickt zijn... ::)
Geniet nooit met mate...

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #99 Gepost op: 20-05-2004, 18:09:45 »

Ik heb er nooit ingezeten, dus kan er ook niet uitgekickt zijn... ::)

ik heb al vaker gezegd dat jij beter moet lezen  ::)
Mijn prinsje is chriz!!