Zooooo dan ...
Van je alter moet je het maar hebben
Dank je voor het door jou gestelde vertrouwen in me Chriz, en al degenen die op me gaan stemmen!! Ben vereerd..!!
Slijm slijm..
Ik zou in dat geval uiteraard mijn uiterste beste doen om een zo objectief mogelijk oordeel te geven, en de waarheid boven tafel te krijgen over alle gedaagden..
Gut gut.. roerend hoor..
Ik voel het toch wel als mijn morele plicht jullie derhalve deelgenoot te maken van het volgende bewijsmateriaal dat vanochtend op mijn deurmat lag..
Na lang delibereren zal ik het toch maar hier op het forum met jullie delen. Het deed me pijn dit te zien, en het valt me zwaar om mijn eigen alter te verraden (want zo voelt het toch wel een beetje..) ..
Oh blah..!!!
Ja je vindt het zooo erg, dat je niet kan wachten het meteen publiek te maken, zonder eerst even bij mij na te vragen wat het precies was...
Ter uwer info, waar staat het in de regels van RN dat het een strafbaar feit zou zijn als de RN leden genieten van een onschuldig uitje naar het strand, of een dagje naar Parijs...?
Hier wordt geimpliceerd dat er daar heel snode dingen besproken zijn, maar waar is het bewijs ??
Dit is allemaal onderdeel van een lastercampagne mensen.. Ik bedoel , ik vind het wel heel erg toevallig dat die foto' s ineens nu op een wel heel 'prettig' tijdstip naar buiten komen..
Rouge heeft zich enige tijd in het bos schuilgehouden en bezonnen op een come-back.. en nu ruikt zij haar kans..
Overigens is een deel van de foto' s overduidelijk gefingeerd
want bij de Taj hebben alleen V en ik gezwommen, b531 mocht niet vanwege zijn heilige status ..
En dan ineens met een vage bron aan paparazzi komen die V zou hebben ingehuurd..?
daar moet ik V nog maar eens even goed over aan de tand gaan voelen... Uiterst dubieus.. volgens mij is dit gewoon weer een zoveelste poging om onschuldige mensen meerminnen en koeien in diskrediet te brengen en namen door het slijk te halen
.. bedroevend....
En eh.. voor wie onder de foutieve indruk verkeerde, dat rouge een heilig boontje is, met niks op haar
kapje kerfstokje ....
I've got news for you... Ja rouge jij bent niet de enige die dingen kan onderscheppen he.. Beetje voorzichtiger zijn voortaan ...
dit is een gecodeerd bericht...
heej rougekapje,
gezien de omstandigheden, moeten WIJ vrouwen samen sterk staan.. daarommijn vraag aan jou: complotje?? samen kunnen we tot grote hoogtes reiken!! rougje en cora to the top!!
gr. CB te A
einde gecodeerd bericht
Ah.. ja ik word wel geacht onkreukbaar te zijn enzo he..
Maar ja ik vind het een goed plan!!! Ik bedoel, CoArt graaft zijn eigen graf wel met die boobytraps enzo, die wil toch niemand meer terug..
En na mijn publicatie van de gefingeerde en geretoucheerde foto' s van mijn iets te populaire alter Loor en die irritant-populaire Verdi en b531.. maak ik weer een goede kans op die commissie he..
Dus ja, ik ben dat bos wel zat hoor, ik ga in zee met jou !!!!!
Wie zullen we als eerste schandpalen??!
Misschien maar beginnen met een makkelijk slachtoffer..? V. bijvoorbeeld, die is toch op zijn retour want sinds hij die sokken aanheeft, neemt niemand hem meer serieus.. en ik heb nog wat heel mooi materiaal van die paparazzi gekregen om hem wat verder in diskrediet te brengen, met Miss Piggy en jarretels enzoo
What say you
Coor and Rouge >>> Corouge !! en dan een ehm logo met een colaflesje en rood kapje?? Dat logo van hen zag er toch niet uit man , zeg nou zelf
voor mijn nieuwe partner in crime ... mwuhahahahahahhaahah