Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Totaal aantal stemmen: 21
De tussenstand is wel hard hoor, 100% vind dat Chriz geband moet worden.
nee hoor dat ding is behekst, ik had wat anders gekozen
zijnhaar fans willen wat het beste is voor hemhaar
Beste mensen, eindelijk is dan daar de definitieve uitslag van de democratisch gekozen commissie. Het spijt ons dat het lang duurde maar het was zeer zeker geen gemakkelijke opgave om dit tot een bevredigend en goed einde te brengen.
Weh, weh. Ik heb ingestemd met het rapport nadat ik alles gelezen had, alleen is het gedeelte over mij opeens aangepast. Weh, weh. Nu probeer ik toch nog mijn gram te halen, want ik kan niet tegen mijn verlieehies. Ik ben zo zielig en dat terwijl ik Compuart nog wel onder mijn duim had en ik dacht zo slim te zijn door laster te verspreiden over Verdi, bertha, Chriz en Rougekappje. Weh weh weh. Zelfs mijn laatste wanhoopspoging om Dorine zwart te maken bij Chriz is mislukt. wehweh!
Ik heb toch wel medelijden hoor
Ik wil nog even een kleine aanpassing doen aan het eerder gepubliceerde rapport. Er is heerst op RealityNet een sfeer van 'dierenvrienden'. ik vind het bij nader inzien ook onterecht dat lorelei haar staart geamputeert zou moeten worden.
Eindelijk weer the voice of reason !!!!
Ik vind toch dat het relaxhoek voor mij en Mevr. E. Isdemol niet terecht is. We weten dat het plaatsen van chatlogs verboden is, maar de regels van Rn, en ik citeer, zijn toch echt: "privélogs, mails, privéberichten, etc. horen privé te zijn en blijven" Dit betekend voor mij dat het alleen privélogs zijn die niet mogen worden gepubliceerd. Het feit dat Mevr. E. Isdemol en Ik bij het gesprek aanwezig waren maakt het begrip PRIVÉlog ongeldig. Ik hoop dus dat onze ban zo snel mogelijk geschrapt wordt.
reason is my middle name
Ontheven uit functie door toedoen van Dorine :'(
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Nu online
888 gasten en 10 vaste bezoekers
RealityTV vandaag