Auteur Topic: Het ongelofelijke lijkt te gebeuren  (gelezen 28358 keer)

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Dit is niet leuk meer!!
« Reactie #80 Gepost op: 28-01-2005, 16:41:52 »
Sterkte ikkuhh!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline cadfael

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #81 Gepost op: 28-01-2005, 23:51:26 »
heel veel sterkte ikkuhh  :\'( ontzettend triest hoor!
hopelijk kom je een beetje goed door de moeilijke dagen heen!  :-*
Mol moet, mol doet je goed!

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
« Reactie #82 Gepost op: 30-01-2005, 15:05:32 »
Bedankt voor jullie medeleven!

Offline Nostradamus

• Forumlid
« Reactie #83 Gepost op: 5-02-2005, 20:49:34 »
Er lijkt echt een vloek zoderhand op onze school te rusten. Afgelopen vrijdag kreeg ik te horen dat het als slecht ging met mijn ex-wiskunde leraar (heb hem vorig jaar gehad). Onderstaand bericht lees ik net op de site van mijn school.

Zaltbommel, zaterdag 5 februari 2005

Geachte bezoeker van deze site,

gisterenavond bereikte ons het trieste bericht dat onze collega Wim Straver is overleden. Hij is afgelopen maandag opgenomen in het ziekenhuis voor, naar wat zich liet aanzien, een standaardoperatie. Na deze operatie zijn er complicaties opgetreden en al snel werd duidelijk dat de situatie zeer ernstig was. De daarop volgende dagen is er gevochten voor zijn leven, maar het heeft niet mogen baten. Vrijdag 4 februari jl. is hij overleden. Ons medeleven gaat uit naar zijn vrouw Mariet en de kinderen Sonja en Ruud. Wij wensen hun veel sterkte toe met het verwerken van het overlijden van hun man en vader.

Wim was docent wiskunde aan de locatie Courtine. Dinsdag 1 februari jl. was hij 25 jaar werkzaam in het onderwijs en, op een enkele maand na, heeft hij al die tijd bij SG Cambium en hieraan voorafgaand bij de RSG Buys Ballot gewerkt. Hij was een gedreven docent en een betrokken mentor. Duidelijk in zijn aanpak, helder in zijn uitleg, staand voor zijn leerlingen en altijd bereikbaar voor zijn collega's. Voor zijn leerlingen, oud-leerlingen en het team van Scholengroep Cambium is zijn overlijden een grote schok. Het verlies van Wim vervult ons allen met diepe droefenis.

Maandag 14 februari a.s. zal in alle klassen worden stilgestaan bij zijn overlijden. Voor alle leerlingen zal persoonlijke begeleiding en zo nodig opvang zijn.

Namens de directie,

W.A. van der Veer

Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #84 Gepost op: 6-02-2005, 11:10:01 »
jeetje nostra. :( sterkte maar weer :-\\ :-*

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #85 Gepost op: 6-02-2005, 11:12:51 »
Wat erg Nostra! Ik hoop voor je dat (hoe nietig het ook kan lijken) WIDM toch een beetje troost kan geven. En veel sterkte uiteraard :)
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #86 Gepost op: 6-02-2005, 11:16:58 »
Sterkte Nostra!!... Heel vervelend, twee van dat soort berichten valk na elkaar! Sterkte! 

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
« Reactie #87 Gepost op: 6-02-2005, 13:29:38 »
Heel veel sterkte Nostra!!!

Offline Nostradamus

• Forumlid
« Reactie #88 Gepost op: 7-02-2005, 11:43:54 »
Dankje voor jullie medeleven! DIt stond er vandaag in de krant:

Vrijdag 4 februari 2005 overleed onze collega / docent Wim Straver, docent Wiskunde aan de locatie Courtine.....

Op 1 februari was je 25 jaar bij ons. Je plaats in 'The wall of fame' is volkomen verdiend.

25 jaar was je leraar met hart en ziel.

Je hield van je leerlingen, je collega's en het onderwijs.Als je ergens kritiek op had, droeg je ook een oplossing aan.

Een regelaar was je, een motor achter de Limburgreis.

Je had inzicht in de mogelijkheden van je leerlingen.

Op je adviezen konden we altijd bouwen.Je was een echt mens.

We zullen aan hem blijven denken als een lieve, hartelijke, aardige man. Nuchter, duidelijk, eerlijk en met een speciaal gevoel voor humor.Iemand met veel aandacht voor en een grote betrokkenheid bij de leerlingen.Kortom: een heel goede leraar.We zullen hem missen.

Personeel, leerlingen, ouders en bestuurscommissie van scholengroep Cambium.

Offline juudith

• Forumlid
« Reactie #89 Gepost op: 14-02-2005, 13:10:50 »
Sterkte iedereen!

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #90 Gepost op: 16-02-2005, 06:43:08 »
Heey Nostra, Hoe is het gegaan maandag?, was het een waardig afscheid?

Offline Nostradamus

• Forumlid
« Reactie #91 Gepost op: 18-02-2005, 14:38:21 »
het was een waardig afscheid! een heel lokaal was ter nagedachtenis aan hem ingericht en ik heb de familie nog een rouwkaartje gestuurd

Offline Nostradamus

• Forumlid
Re: Het ongelofelijke lijkt te gebeuren
« Reactie #92 Gepost op: 5-02-2006, 16:02:17 »
ik had gehoopt nooit meer in dit topic een bericht te posten, maar dat moet ik toch :\'( Van onderstaand bericht word ik echt verdrietig, vooral als ik bedenk dat het weer op mijn school was...

Zaterdagavond 4 februari jl. bereikte ons het trieste bericht dat Stan Hobo is overleden. Stan zat in een auto die zaterdagmiddag van de weg is geraakt. Hij is zwaargewond overgebracht naar het Academisch Ziekenhuis in Nijmegen waar hij korte tijd later is overleden. Ons medeleven gaat uit naar zijn ouders, zijn broer Rens en verdere familieleden. Wij wensen hun veel sterkte toe met het verwerken van het overlijden van hun zoon, broer, kleinkind en neef.

Stan was een leerling van de locatie Courtine. Hij zat in klas 2havo2. Voor zijn klasgenoten, medeleerlingen en het team van SG Cambium is zijn overlijden een grote schok. Het besef dat Stan niet meer in de klas zal zitten, vervult iedereen met diepe droefenis.
Maandag 6 februari a.s. wordt in alle klassen stilgestaan bij het overlijden van Stan. Voor alle leerlingen die hem persoonlijk hebben gekend, is er op school persoonlijke begeleiding en zo nodig opvang.

Bij het ongeluk waren ook Aart de Jong uit klas 4AKB van de locatie Van Heemstraweg en zijn broer betrokken. Beiden zijn met verwondingen in het ziekenhuis opgenomen. Wij wensen hun en hun familie veel sterkte in deze moeilijke tijd.

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #93 Gepost op: 5-02-2006, 19:16:40 »
Jeetje Nostra...wat erg weer zeg....ik wens je weer veel sterkte toe de komende tijd ::hug::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #94 Gepost op: 5-02-2006, 19:19:44 »
Heel veel Sterkte Nostra.  ::hug:: ::hug::

Nare berichten de laatste tijd.  ::ohno:: :\'(

Offline maud

• Forumlid
« Reactie #95 Gepost op: 7-02-2006, 11:33:58 »
heel veel sterkte Nostradamus . ::hug:: ::hug:: ::hug::
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline Tin

• Forumlid
« Reactie #96 Gepost op: 7-02-2006, 12:01:56 »
Al heeft een wolk een donker randje
Ver daarachter schijnt de zon
Ik zou je graag wat willen troosten
Zou graag willen, als ik kon.

Vertrouw op morgen, zei mijn opa
Opa's hebben steeds gelijk
Eens gaat toch de zon weer schijnen
Zie de wolken maar, en kijk:

Een streepje licht piept door het wolkdek
Langzaam groter, wordt de gloed
Nog één wijze les van opa:

Alles komt altijd weer goed!

Sterkte, Nostra!!

Offline Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Winnaar CSC II
« Reactie #97 Gepost op: 7-02-2006, 12:48:23 »
Wat een droef bericht alweer. :(

Veel sterkte Nostradamus. ::ok:: ::jaja::
Gabriël is de Mol

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #98 Gepost op: 7-02-2006, 15:58:09 »
Sterkte ja :-\\

Offline Nostradamus

• Forumlid
« Reactie #99 Gepost op: 7-02-2006, 16:36:03 »
bedankt allemaal voor het medeleden...Ook al kende ik deze jongen niet, is het natuurlijk vreselijk voor zijn familie en vrienden. De herinneringen van 2 jaar geleden kwamen boven en je merkt op school wel dat degene die dat meegemaakt hebben die nieuwe tragedie iets makkelijker kunnen 'accepteren'. Hopen dat de school de komende maanden niet weer negatief in het nieuws hoeft te zijn,