Jongens, jongens, het ziet er naar uit dat jullie mijn hulp weer goed kunnen gebruiken want die tip 3 ligt blijkbaar weer zwaar op jullie maag.
Awel sé, ik zal jullie daar eens een beetje bij helpen, maar ge moet er zelf ook wat moeite voor doen.
Die LSS444 364ESR heeft niks te maken met coördinaten, ik zou begot nog niet weten hoe ik daar zou moeten aan beginnen. Zie je mij al rondhossen door een wildernis met een rugzak vol coördinaten op mijne rug ? En dat met mijn schoonste Diorreke en mijn naaldhaklaarsjes van Lagerfeld aan,want als eerst de Gouden Tip en daarna de Goudschat wordt gezocht wil ik er bij zijn hé! En dan moet ge toch zorgen dat ge er een beetje convenabel van achter komt, anders liggen ze achter uw gat te roddelen, zo van " Hebt ge die Mireille gezien ? Hoe is die nu weer aangestoten, ze heeft precies een patattenzak aan. En die schoenen, het zijn precies legerbottines die nog door het leger van Napoleon zijn gedragen"
Neenee, daar ga ik niet mee beginnen, zo zot krijgt mijnheer Baziel mij niet hoor !
Die LSS444 364ESR heeft veel meer te maken met reizen, en dan specifiek hetgeen dat ge daar voor nodig hebt, en dan nog bij voorkeur op een veilige wijze zou ik durven zeggen.
Want veiligheid is toch belangrijk, vandaag de dag, denk ik zo, want ge kunt er tegenwoordig zelfs voor stemmen, al is het dan bij een paar onbetrouwbare sujetten waar ik niet mee getrouwd zou willen zijn. En dat wil al wat zeggen hé ?
Dus denk nu eens na, en gooi alles samen op een hoop, roert eens goed en haal er dan de sleutel uit...