Oeioei Jeroentje, nu klapt ge Pekinees hoor, daar begrijp ik niks van.
En om nu van alle Internetcaféekes het adres te gaan opzoeken in de Gouden Gids, daar ga ik mij nu ook weer niet mee bezighouden,hoor.
Maar Testje, die weet daar alles van, die is daar mee bezig, en dat is een topspeurder en een echte pitbull, die laat niet los tot hij het gevonden heeft.
Neenee, dat komt wel goed, we vinden die snoodaard wel...
Tussen haakjes, ik heb goed nieuws van mijn Tante Nonneke van 87, ze is er weer helemaal bovenop. Zo goed zelfs dat ze het testament van 25 bladzijden dat ik vorige week voor haar heb geschreven al helemaal heeft gelezen. En maar goed dat ze niet gestorven is,want ze was niet akkoord met wat er stond.
Ze wou namelijk een speciale donatie doen van 492 euro aan Zuster Portasia, dat is naar het schijnt de potdove concierge van het klooster der Promoliaten,ge weet wel waar ze destijds is ingetreden na dat liefdesdrama.
Die 492 euro moet dienen om voor die Zuster Portasia een deftig hoorapparaat te kopen, want zoals ge weet, die zusters in die kloosters ,die zijn geen 25 meer hé...
Allez enfin, nu kan ik opnieuw beginnen schrijven aan het Testament van mijn Tante Nonneke van 87, maar gelukkig moet ik alleen bladzijde 25 wat aanpassen, dat van die 492 euro voor Zuster Portasia er bij in zetten en dan terug laten aftekenen door mijn Tante Nonneke van 87.
Jaja, zo blijft een mens bezig hé...