Ah, Diamant, daar kom ik graag hé, Jeroentje. Ik zal U daar eens iets over vertellen sé. Ik was een keertje in London, kom ik daar toch wel nummer 7 van de film tegen zeker. Ikke daar direct naar toe met mijnen diepste décolleté en mijne schoonste glimlach en ik vraag hem heel vriendelijk in mijn beste Engels :
" James,sweetart, can I have a handdrawing, please ? "
Kwestie van het ijs een beetje te breken hé, zo'n openerke.
Ik wilde immers geen handtekening, ik wou heel zijn hand !
Weet ge wat die clown met een groot air antwoordt ? "James Bont and diamonds are the girls best friends"
Diamants, direct akkoord, James ook, als hij niet te veel zaagt eens dat we getrouwd zijn, maar bont,ha nee hé,zo niet hé.
Al die lieve,soms al wel eens een beetje dulle konijntjes of zeehondjes die dood moeten voor zo een bontfrakske voor die bekakte madammekes met een bontjas, daar doet ons Mireilleke niet aan mee, vergeet dat maar.
Ik heb dan ook tegen de James gezegd :" You can keep your handdrawing, I dont wont it animeer " en heb hem laten staan waar hij stond !
Geef mij dan nog maar liever die Franse kladschilder met zijn verloren schilderij dan diene dierenbeul van ne James Bont numero 7...
En daarbij, als ik dan nog mag kiezen, dan heb ik nog liever een stukske goud...