Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
alleen de douane mensen op LAX hadden m'n koffer op slot gedraaid
Nu hebben ze in de tour de france een stel Garmins in koers, is het hele circus plotseling in Italie beland.Foutje in de software, wellicht?
Ehm... bekijk het etappe overzicht eens?
Elba (Italië) was relaxt (de hele week 30 graden.. yay )Interlaken (Zwitserland) was ook wel leuk.. vooral heel mooie natuur, jammer dat het soms zo ongelofelijk regende Ik ben weer terug dus
Mijn ontdekking van de dag: ik heb een mailtje van de Volkskrant met de vraag of ik interesse heb in een stage.
Hee, je bent weer terug! Leuk dat je een leuke vakantie hebt gehad. Mijn ontdekking van de dag: ik heb een mailtje van de Volkskrant met de vraag of ik interesse heb in een stage.
Volkskrant rulez!
Volkskrant zuigtAls je't even uit zoekt (of geenstijl zelf opzoekt) zie je dat Volkskrant gewoon, om interessant te doen hun naam door het slijk haalt.(dat kunnen ze zelf trouwens ook prima )
Cool!
SUPERCOOL! Volkskrant rulez! TOF man
als het maar geen letters sorteren in de letterbak wordt....Lijkt me best leuk, zo´n stage.
Heb je het betreffende artikel wel gelezen?
Als je't even uit zoekt (of geenstijl zelf opzoekt) zie je dat Volkskrant gewoon, om interessant te doen hun naam door het slijk haalt.(dat kunnen ze zelf trouwens ook prima )
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
512 gasten en 18 vaste bezoekers