Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
Don't blame me, blame my verstandskiezen Weer een week pijn + rondlopen met een superdikke wang
Language users at level C1 are independent. They can express themselves fluently and spontaneously. They have a large vocabulary and can choose the appropriate expression to introduce their comments. They can produce clear, well-structured discourse without hesitation and which shows controlled use of structures.
de avatar van FS beweegt opeens
O RLY
Ik ook, volgende week dinsdag. Mijn ontdekking van de dag:Ik heb mijn DALF (Diplôme Approfondi de Langue Française) C1 ruimschoots gehaald. Het was echt een zwaar tentamen (twee dagen lang spreken, luisteren, lezen en schrijven).En nu kan ik direct toegelaten worden voor masters in Frankrijk een aangenomen worden voor banen in Frankrijk. Over twee weken een chique ceremonie in het Maison Descartes in Amsterdam.
Megan kent 'o rly'?
wtfomgroflmaobbq
Ik heb een mening over Tennis gegeven whahaha, tis een wonder
en ik heb ontdekt dat in de badkamer van mij 7 soorten shampoo staan, 6 soorten crèmespoeling, 1 masker en 2 crèmetjes voor na het wassen.
Mijn hemel.... moet je me zoveel van die spullen?
geniet jij daar niet net zo van?
Nee hoor.. ik was m`n haren spoel die troep uit en klaar mee
oh maar wat voor shampoo gebruik je dan?altijd leuk om te weten
3 crèmetjes zelfs.en nou eh.. uitproberen?shampoo uitproberen is echt mijn favoriete hobby geniet jij daar niet net zo van?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
469 gasten en 13 vaste bezoekers