komt ie:
ik heb nu nog 19 K-uren in de plus. MAar als ik zo door ga als nu komt daar gauw verandering in.
Dat betekend dat ik dan de keuze heb tussen een vierkant rooster: het eerste tot het 9de op school zitten (elke dag tot aan de toetsweek waarschijnlijk)
Of na de toetsweek een weekje op school zitten, en dan waarschijnlijk rot klusjes moeten doen...
En toen vertelde mijn docent ook nog eens dat ik elke dag dat ik ziek was anderhalf K-uur kreeg. Dus als ik gewoon me elke dag ziek meld maak ik meer K-uren dan dat ik doe als ik naar school ga... ik kan elke dag namelijk maar max 1 K-uur maken. Slaat toch helemaal nergens op!!
Maar goed, baal dus enorm want ik heb geen zin in vierkant rooster maar ook niet na de toetsweek op school zitten...
Vorig jaar had ik enorm veel K-uren gemaakt, toen had ik ruim 50 te veel. En die mag ik niet eens mee nemen. Ze moeten kijken naar mijn hele school 'carierre' als het gaat om uren op school. en niet alleen dit jaar!!
Kan ik er wat aan doen dat ik 6 K-uren moet maken in de week en maar 2 (en als ik een toets heb op de woensdag 3) K-uren kan maken. En ik heb geen zin om dan na school nog in de mediatheek te gaan zitten, dan doe ik niks. Kan ik beter thuis mijn werk doen!
GRRRRR..... zo dat moest er ff uit .
Maar het erge is dus dat mijn vriendin precies het zelfde rooster heeft, maar omdat zij vaker ziek is(omdat haar ouders haar heel makkelijk thuis laten als ze feest had oid de vorige dag) heeft zij geen problemen. Zij heeft er nu 31 te veel en als ze elke week nu 2 K-uren maakt kan ze het makkelijk halen. Dat is toch oneerlijk, zij is minder op school geweest, maar toch heeft ze meer K-uren gemaakt, en krijgt geen problemen...