dat snap ik, het klinkt ook best gek om God bij je seksuele relatie, of uberhaupt bij je relatie te betrekken.
maar met God als bedenker van seks, en als bedenker van de relatie, zul je Hem moeilijk nog kunnen verrassen
.
daarbij weet ik dat God mij toch al beter kent dan wie dan ook, en donders goed weet wat je als mens door maakt. Hij is zelf toen Hij op aarde was ook tot in den treuren verleid, en dat maakt het wel makkelijker om bepaalde dingen met God te delen.
en zoals ik niet weet hoe ik WIDM fan zou zijn zonder .com
, zo zou ik ook niet weten hoe richard en ik het met elkaar uit zouden moeten houden zonder God.
juist Hij kan mij leren hoe om te gaan met irritaties, ruzies, nare dingen etc.
pfoeh en die deep throat discussie..
mijn eerste reactie was ook, had er nou niet zo'n ophef over gemaakt, dan keek er ook niemand!
maar aan de andere kant zou je dan je eigen normen opzij moeten schuiven omdat de maatschappij van tegenwoordig zo gehaaid is op sensatie.
ik denk dat rouvoet zichzelf toch in z'n vingers snijd als hij er niets tegen gedaan had. politiek gezien verliest 'ie dan niet alleen kiezers, hij maakt zijn verantwoordelijkheid als christen in het kabinet (een plaats die God hem gegeven heeft) dan ook niet waar.
maar lastig hoor, mijn eerste reactie was net als die van jou.
toch is het denk ik goed als dit geluid er is, want dit kan natuurlijk niet door de beugel.
maar jij als iemand van de oudere generatie
vind jij dat 'ie wel gewoon uitgezonden had mogen worden?
nog een nadenkertje trouwens: als de christenunie niets had gezegd was er niets aan de hand geweest, terwijl er nu bij de kleinste tegenstand van de christenunie halve rellen ontstaan.
welke norm is er nu eigenlijk aan het verschuiven?