Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
Bekijk het positief.. nu duurt de voorpret nog een maandje langer
Concert van Shakira verplaatst *knip*
Concert van Shakira verplaatst [/i]
Concert van Shakira verplaatst Het concert dat Shakira zaterdagavond zou geven in het Gelredome is geannuleerd. Reden hiervoor is een zware keelontsteking en hoge koorts waar de zangeres mee kampt. Ze had al enkele dagen een flinke verkoudheid maar ging er tot begin van de avond vanuit dat het concert gewoon door kon gaan. Echter, gezien de verslechtering van haar toestand in de laatste paar uren is op doktersadvies besloten het concert alsnog te cancellen. Wel is direct een nieuwe concertdatum bekend gemaakt: Shakira komt op zaterdag 17 maart terug naar het Gelredome om het concert alsnog te geven.In een verklaring zegt Shakira:"I am very sad I cannot perform tonight. Holland is one of my favourite places on earth and I have been looking forward to doing this show for a long time. I promise I will make it up to you when I come back in March to give you the concert that the Dutch people deserve. Thanks for your understanding.All my love, Shakira." Hadden ze dat nou eerder gezegd, dan stond ik tenminste niet voor de ingang van het Gelredome toen ze het bekend maakten en had ik niet voor niks in totaal 3 uur in de trein moeten zitten
er bestaat iets dat sauwelen heet
Maar wat het is?
Nog maar 2 weken tot de carnavalsvoorjaarsvakantie!!
crackers met tomaat & basilicum zijn zaaaalig
volgende week vrijdag komt er een roemeen 3 maanden bij ons in huis wonen en dat hoor ik serieus net...
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
749 gasten en 25 vaste bezoekers
RealityTV vandaag