Hoe durf je?!
maar toch grappig
Om je wat op te vrolijken zal ik iets vertellen wat mij vorige week is overkomen.
Samen met 2 vrienden liep ik door het bos. Het begint een beetje te regenen en wij rennen naar huis, maar omdat er zo veel regen was gevallen, liep er een woeste rivier door het bos. Wij probeerden de rivier over te steken maar hij was zo ruig dat dat echt niet kon. Opeens ziet een vriend van mij een lamp liggen. Hij pakt hem op en opeens komt er een geest uit. De geest zegt: "Jullie mogen alle 3 een wens doen, omdat jullie mij hebben bevrijd uit de lamp."
De vriend die de lamp vond zegt gelijk: "Geef mij de kracht om de rivier over te steken."
Gelijk daarna beginnen de spieren in zijn armen en benen te groeien en slaagt hij erin de rivier in een paar uur over te zwemmen, waarbij hij twee keer bijna verdrinkt.
Mijn andere vriend zag dat en vraagt: "Geef mij alsjeblieft de kracht en het gereedschap om deze rivier over te steken."
Vanuit het niets verschijnt een boot en hij roeit met moeite in een uur de rivier over, waarbij hij bijna twee keer omslaat.
Ik zag dat ook allemaal gebeuren en ik vraag: "Alstublieft ozo machtige Geest, geef me de kracht, het gereedschap en het vernuft om deze rivier over te steken."
Onmiddellijk veranderde ik in een vrouw. Ik kijk op de kaart, loop honderd meter stroomopwaarts en steek de brug over naar de overkant.