er waren bij allemaal scholen stakingen. alleen bij onze niet die was helemaal dicht getimmerd
Wees blij, wat ze op mijn oude school allemaal geflikt hebben, is niet iets om trots op te zijn. Daar gingen ze staken, maar dat liep dus uit de hand. Eerst stond iedereen gewoon op het schoolplein wat enzo, daarna werd het wat dreigend en om te voorkomen dat al de leerlingen massaal via het dorp zouden intrekken
en dan is 1200 man bij elkaar heel veel had de schoolleiding besloten om de hekken dicht te gooien. En daar ging het dus mis, want er waren weer van die leuke stoere 3/4e klas vmbo'ertjes
die met die coole bomberjacks enzo die dus over het hek heen klommen en midden op de weg gingen staan. Dan komt er een bus aan en je kunt het raden... er waren een aantal van die leuke scholieren die dus op die bus gingen klimmen
De auto's van de leraren moesten het ook ontgelden, want daar werd ook op gestaan. Ik ben in ieder geval blij dat ik er niet bij was en niet met de auto was, had me niet echt leuk geleken, want mijn auto had het dan waarschijnlijk ook moeten ontgelden, omdat die gewoon bij de auto's van de leraren zou staan.