Nah..ik zal wel echt erg dom zijn want ik zie het echt niet....week 1 en 2 niet....en dan de vragen van week 3...had je ze nog moeilijker kunnen maken???Pfffffffff...ik begin de moed al een beetje te verliezen ,en dan die verhalen....
Nee...ik denk toch dat dit niet in mijn straatje past...
Kom op Lola, je gaat toch niet opgeven ?
Het is zo dat in het begin de tips en de verhalen opzettelijk vaag zijn gehouden, maar dat is alleen maar om er voor te zorgen dat we niet na 1 week al zonder spel zouden zitten, omdat het te makkelijk was.Maar naargelang het spel vordert zullen de tips en de verhalen duidelijker worden.
Wat betreft de raadsels : Die zijn echt niet zo moeilijk te vinden, met een beetje Googlewerk vind je makkelijk alle antwoorden. Het puzzelen met de letters is misschien wel een beetje moeilijker,maar toch echt niet ondoenbaar. Je moet er wel een beetje moeite voor willen doen, want anders kunnen we onze schat zo wel gratis weg geven aan de eerste de beste voorbijganger, en da's ook niet de bedoeling.
En als je dingen niet weet, mag je altijd dingen vragen, daar zijn ons vragenuurtje en ons nieuwe vragentopic voor.
Of stuur eens een berichtje aan collega speurneuzen, die zullen je wel willen helpen, zoals Knudde bvb al gedaan heeft.
Maar zoals ik al zei, een beetje inspanning moet je er wel voor over hebben. Maar dat kan voor echte molliefhebbers toch geen probleem zijn ?
En zeer binnenkort gaan jullie de hulp krijgen van een opvallende mysteryguest die jullie gaat bijstaan in jullie zoektocht. Dus, volhouden, Lola, aan het einde van elke tunnel schijnt ooit wel een lichtje...