Een mol zonder forum; ik zou het mij zelfs niet eens kunnen voorstellen. Reeds vanaf mol1-be is Knudde gebeten door het spelletje, en ondanks de weinige vrije tijd, sleurt dat zwarte beest mij in die dooie momenten achter het scherm en gebiedt mij mee te tokkelen en mee te speuren.
Zo'n forum, het drijft een mens, het maakt de hype alleen maar groter maar dan in een positieve zin, en het geeft het spelletje een extra dimensie en leidt de forumgangers naar een soort ondergronds samenhorigheidsgevoel, ook al blijven de meningen tot op het eind verdeeld.
Het is zo'n beetje als aan de toog hangen en lekker bijkletsen over koetjes en kalfjes, maar dan op een ander niveau en met andere beestjes
.
Maar daar houdt het nog niet op. Een forum moet aantrekkelijk zijn om te kunnen boeien. Indien voor deze editie enkel het forum van WIDM.nl zou beschikbaar geweest zijn, had je mij nooit gezien. Te donker, te oubollig, echt levenloos, mijn gedacht.
Vandaar ook mijn oprechte blijken van appreciatie voor deze crew. Het waren hoogdagen in deze prille lente en ze bleken een stimulans voor enkele fervente én creatieve molfanaten die de rest van de meute als de mollenvanger van Hamelen in hun zog meesleurden.
Toi, toi, toi, en moge vanavond een feestelijk slotstuk wezen!