Auteur Topic: Fort Boeier  (gelezen 54275 keer)

Offline hAgAr

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: Fort Boeier
« Reactie #280 Gepost op: 7-07-2004, 21:06:07 »
Aangezien iedereen nu op vakantie gaat en ik binnenkort ook, stel ik voor om Fort Boeier weer te hervatten, eind augustus. Dat is voor de kwaliteit misschien ook wel beter, kee?

Ja, dat is lekker !!

Moet ik tot eind augustus wachten voordat ik ga weten hoe dat snertvarken heet !!  >:D

[SERIEUS MODE ON]

Prima idee Chris, TAFKAC of De Baron, gaan we eind augustus weer verder. iedereen een fijne vakantie  ::joehoe::

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
« Reactie #281 Gepost op: 8-07-2004, 08:37:46 »
Jammer, ik ga pas in het naseizoen op vakantie (oktober ofzo denk ik, nog niet geboekt eik ::)) maar goed, iedereen die wel gaat, veel plezier ::zwaai::
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #282 Gepost op: 10-07-2004, 22:04:39 »
Als het maar na 28 augustus is ::ok:: .

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #283 Gepost op: 30-08-2004, 15:11:26 »
stel ik voor om Fort Boeier weer te hervatten, eind augustus.

::joehoe::
That's all

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #284 Gepost op: 30-08-2004, 15:14:48 »
Strax ben ik op vakantie en dan lig ik eruit zeker omdat ik geen opdrachten meer kan doen? ::ohno::
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #285 Gepost op: 30-08-2004, 19:31:54 »
Klein vraagje van huishoudelijke aard:

Onze spelleider Chriz heeft een tijdje geleden niet geheel vrijwillig het loodje gelegd. Is het nu zo dat die corrupte Baron de leiding overneemt?? (Dan gaat het natuurlijk helemaal mis met puntentellingen, omkoperijen en dat soort duistere bezigheden die het daglicht niet kunnen verdragen...)

Kunnen we hier als deelnemers niet een soort van referendum over houden....?

Wat denken mijn mede-kandidaten hiervan?
That's all

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #286 Gepost op: 31-08-2004, 10:11:02 »
Tja... dat ligt natuurlijk aan de schrijfkwaliteiten van de Baron en of hij bereid is om EERLIJK verder te gaan.

Offline hAgAr

• Forumlid
  • Just Cruisin'
« Reactie #287 Gepost op: 31-08-2004, 13:23:47 »
** stopt dikke envelop in binnenzak **

Geef de Baron maar het voordeel van de twijfel. Laat hem maar bewijzen dat zijn titel niet zomaar gekozen is, en dat hij een heer is !

Vooral doorgaan is mijn standpunt.

hAgAr

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #288 Gepost op: 31-08-2004, 14:10:28 »
We gaan zekers door, maar voorlopig niet. Ik heb het te druk.  :-\\ Ik verwacht over een week of 3. Sorry voor het ongemak.  :-\\

• Forumlid
« Reactie #289 Gepost op: 12-09-2004, 13:53:15 »
vrijdag zijn we er weer...

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #290 Gepost op: 12-09-2004, 15:25:07 »
Jeuj!

Wat is de stand van zaken ook al weer? Welke opdracht zijn we mee bezig? Hoeveel mensen doen er nog mee? Hoe werkte het spel ook al weer? Wie moet de opdracht nog doen? Was er nog iets met die tweetallen?

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #291 Gepost op: 14-09-2004, 17:00:24 »
Joepie!!

Meneer de Baron, kunt u nog even een tussenstandslijst publiceren,dan kan ik nog weer eens een keer patsen met mijn hoogste positie dan weet iedereen weer waar ie aan toe is!  ::tandpastasmiley::
That's all

• Forumlid
« Reactie #292 Gepost op: 16-09-2004, 14:58:32 »
Kweet nie of ik morgen online kan zijn, maar we doen hem nu vast. Lang genoeg gewacht dach ik zo....

Aflevering 7

Welkom terug bij Fort Boeier! Voor we weer van start gaan, is het eerst tijd voor een update.

De tussenstand was: 

1. Grace 27G 2S
2. Tijgertje 18G 0S
3. Maapie 15G 0S
4. Idefix 14G 2S
5. EIDM 12G 2S
6. Hagar 11G 2S
7. LC 11G 1S
8. Annuh 10G 1S

En zoals gezegd gaat het team met de minst aantal sleutels naar de 'gevarenzone'. Laten we kijken welk team dat geworden is...

1. LC & Grace    38G 3S
2. Annuh & Tijgertje 28G 1S
3. EIDM & Maapie 27G 2S
------------------------------
4. Hagar & Idefix 25G 4S

Hagar of Idefix, 1 van de 2 gaat volgende week afvallen. Dat zal degene zijn met de minst aantal sleutels.

En toen kwamen de nieuwe opdrachten.

Opdracht: Fouras’ torenraadsels
Uitvoering: Maapie kende weinig problemen hiermee en krijgt daarom 1 Gouden Sleutel en 2 Zilveren Sleutels. Alleen aan die twee zilveren sleutels heeft ze weinig, om goed te beginnen mag iedereen gewoon weer meedoen!

Opdracht: En dit is?
Uitvoering: EIDM was de eerste die met het goede antwoord kwam, het varken heet Arnold. Daarom krijgt EIDM 3 Gouden Sleutels! Grace kwam btw met de meest orginele (en leukste) oplossing. Helaas levert haar dit geen sleutels op. 

Dit is nu Tijgertje!

Tijgertje doet mee aan het altijd en immer populaire spel 'Fort Boeier'.
Tijgertje vind zichzelf een echte krijger, maar aangezien die felbegeerde sleutels de laatste opdrachten een beetje langs haar neus voorbij glippen, besloot zij een identiteitsverandering, van Tijger naar Varken.
Als varken zijnde lijkt ze niet zo'n krijger meer, maar schijn bedriegd!
Op deze manier wil ze op sluwe wijze langzaamaan haar sleutels terug veroveren. En niemand die dit zal verwachten van een Varken.
Als klap op de vuurpijl wilde ze haar naam veranderen in TAFKAT, maar varkuh leek haar ietsje meer op zijn plaats.

Yo go girl!

Opdracht: Reveal your identity
Uitvoering: EIDM was de eerste die zonder al te veel problemen 5 dingen kon noemen en verdient daarmee 5 Gouden Sleutels. Grace kon er 3 opnoemen en verdient dus 3 Gouden Sleutels. Uiteindelijk kwam ook Tijgertje nog met 2 goede antwoorden en krijgt dus 2 Gouden Sleutels erbij.

Opdracht: Idefix en Hagar
Idefix en Hagar zaten in de zogenaamde gevarenzone, maar er was nog een manier om hen te redden. Bij de 6 andere kandidaten werd een sleutel afgetrokken die in een potje kwam. (als inzet bij 1 van de volgende opdrachten). Maar zij konden ook proberen om hun sleutels te verkopen aan Idefix en Hagar, helaas voor Idefix en Hagar ging er niemand op in. Dat zorgt ervoor dat we tot de volgende tussenstand komen.

• Forumlid
« Reactie #293 Gepost op: 16-09-2004, 14:59:13 »
1.   Grace 29G 2S
2.   EIDM 19G 2S
3.   Tijgertje 19G 0S
4.   Maapie 15G 2S
5.   Idefix 14G 2S
6.   Hagar 11G 2S
7.   LC 10G 1S
8.   Annuh 9G 1S

Idefix is dus boven Hagar geeindigt, dat betekent dat we afscheid moeten nemen van Hagar. Er zijn nog maar 7 kandidaten in de race, maar vanaf nu gaat het hard. We gaan over 2 weken nog maar met 4 kandidaten door.

Opdracht: Fouras’ torenraadsels
Kandidaat: Tijgertje
Inhoud: Geheim

Opdracht: Zoek Supporters
Kandidaten: Grace, EIDM, Idefix, LC, Annuh en Maapie
Inhoud: Het is tijd dat jullie op zoek gaan naar supporters. Jullie moeten mensen zo gek krijgen dat ze in jullie topic ‘Go (Jouw Naam)’ (bv. Go Maapie! Of Go LC!) Voor elke keer dat iemand dit doet, krijg je een Gouden Sleutel. Maar let op: kandidaten gelden niet mee als supporter en elke supporter wordt maar 1x geteld. Spammen heeft dus weinig zin.

Opdracht: Veiling
Kandidaten: Grace, EIDM, Tijgertje, Idefix, LC, Annuh en Maapie
Inhoud: Volgende week vallen de 3 kandidaten met het minst aantal sleutels af, maar je kunt je plaatsje bij de laatste 4 veilig stellen dmv deze veiling. Hoeveel heb jij over voor een plek bij de laatste 4? Je kunt bieden met zowel gouden als zilveren sleutel. We beginnen te bieden met 1 Zilveren Sleutel (wat gelijk staat aan ½ Gouden Sleutel). Jullie mogen bieden voor meer, maar de sleutels die de hoogste bieder biedt raakt ze ook kwijt. Opbieden kan jij alleen doen in dit topic.

Veel succes en tot volgende week!

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #294 Gepost op: 16-09-2004, 15:14:09 »
Ik bied 1,5 zilveren sleutels

Even nog een vraagje, moet ik nu gewoon mijn Go Eidm topic openen in de relaxhoek?
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

• Forumlid
« Reactie #295 Gepost op: 16-09-2004, 15:17:12 »
Neeneeneenee  ::ohno:: in dit topic moeten mensen dit doen

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #296 Gepost op: 16-09-2004, 15:19:18 »

Inhoud: Het is tijd dat jullie op zoek gaan naar supporters. Jullie moeten mensen zo gek krijgen dat ze in jullie topic ‘Go (Jouw Naam)’ (bv. Go Maapie! Of Go LC!) Voor elke keer dat iemand dit doet, krijg je een Gouden Sleutel. Maar let op: kandidaten gelden niet mee als supporter en elke supporter wordt maar 1x geteld. Spammen heeft dus weinig zin.
??? ??? ::) :-\\
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

• Forumlid
« Reactie #297 Gepost op: 16-09-2004, 15:22:58 »
maar ik bedoel hier kee?  :)

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #298 Gepost op: 16-09-2004, 15:24:48 »
okee, maar dan moet je dat er de volgende keer ff neerzetten.  ::ok::

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #299 Gepost op: 16-09-2004, 15:31:35 »
Go EIDM Go ofzo
Take a glorious bite out of the whole world