Auteur Topic: Fort Boeier  (gelezen 54320 keer)

maapie

• Gast
Re: Fort Boeier
« Reactie #260 Gepost op: 20-06-2004, 19:28:05 »
moeten Teun, Toon & August op een plaatje staan? En is het HET tweekoppigmonster of EEN tweekoppig monster?
« Laatst bewerkt op: 20-06-2004, 19:36:28 door Maapie »

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #261 Gepost op: 20-06-2004, 19:38:41 »
moeten Teun, Toon & August op een plaatje staan? En is het HET tweekoppigmonster of EEN tweekoppig monster?

Teun, Toon & August staan op 1 plaatje (en bij mij stond er ook nog iemand anders bij)

Het is het Tweekoppigmonster, maar misschien moet je eens in het engels zoeken ;)
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

maapie

• Gast
« Reactie #262 Gepost op: 23-06-2004, 19:37:01 »
Ploink

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #263 Gepost op: 25-06-2004, 16:01:24 »
Aflevering 6

Een week waarin veel sleutels gescoord konden worden ligt achter ons. Als eerste waren daar de torenraadsels van Fouras. LC moest daarmee aan de gang. Saved by the bell, Beverly Hills 90210, Fastlane idd, dat moest wel duiden op Tiffani Thiessen, maar het andere raadsel dat moest leiden tot MARTIN VERKERK werd niet gevonden. LC scoort dus 1 Zilveren Sleutel. LC probeerde ook nog vrolijk mee te doen aan een opdracht waaraan hij helemaal niet aan mee mocht doen. De plaatjesopdracht. Alleen EIDM slaagde erin alle goede plaatjes te vinden. Al waren de Banshee en de Spinner die ik zocht niet twee anderen, maar goed; ik kan onmogelijk deze fout rekenen. 5 Gouden Sleutels voor EIDM erbij. Grace en Hagar maakten allebei 1 fout, maar Grace was wat sneller. Het plaatje dat zij vond was B100 en niet B1. Hellaas, Hagar vond niet de juiste acteur die de eerste Power Ranger speelde. Maapies plaatjes van Ovide en de Power Ranger werkten niet en Tijgertje had maar 4 goede antwoorden. Idefix en Annuh leverden niks in en worden opgesloten in de torenkamers van het fort. LC moet met zijn zilveren sleutel 1 van de dames gaan bevrijden. Grace krijgt 3 Gouden Sleutels erbij en Hagar 1 Gouden Sleutel. In 4 koppeltjes moesten jullie op zoek naar een quote van een forumer en inderdaad zoals iedereen wel wist, was de quote het allereerste RN-berichtje van Annemiek (e) op deze site. Bravo!! Maar wie was nu het snelste? Dat was het koppel EIDM en Maapie (3 Gouden Sleutels), LC en Grace (2 Gouden Sleutels) werden tweede en Tijgertje en Annuh wisten de derde plek te veroveren. (1 Gouden Sleutels) voor Idefix en Hagar bleek niks meer over. Dan was er nog de EK-pool en die was superspannend. Er konden veel sleutels worden gewonnen. Grace wist door een eindspurt samen met Annuh op de eerste plek te komen. Voor een volledig overzicht van alle voorspellingen zie de bijlage. De eindstand in sleutels:

1. Annuh:    6 Gouden Sleutels
    Grace:      6 Gouden Sleutels
2. Tijgertje:     4 Gouden Sleutels
3. LC:      3 Gouden Sleutels
4. Hagar:   2 Gouden Sleutels
5. Maapie:    1 Gouden Sleutel

EIDM en Idefix hebben helaas geen sleutels verdiend met de EK-pool. En nu de zinderende tussenstand:

1. Grace 27G 2S
2. Tijgertje 18G 0S
3. Maapie 15G 0S
4. Idefix 14G 2S
5. EIDM 12G 2S
6. Hagar 11G 2S
7. LC 11G 1S
8. Annuh 10G 1S

En zoals gezegd gaat het team met de minst aantal sleutels naar de 'gevarenzone'. Laten we kijken welk team dat geworden is...

1. LC & Grace    38G 3S
2. Annuh & Tijgertje 28G 1S
3. EIDM & Maapie 27G 2S
------------------------------
4. Hagar & Idefix 25G 4S

Hagar of Idefix, 1 van de 2 gaat volgende week afvallen. Dat zal degene zijn met de minst aantal sleutels. Laten we doorgaan naar de nieuwe opdrachten:
« Laatst bewerkt op: 25-06-2004, 16:06:21 door TAFKAC »

• Forumlid
« Reactie #264 Gepost op: 25-06-2004, 16:01:57 »
Opdrachten:
Opdracht: Fouras' torenraadsels
Kandidaat: Maapie
Inhoud: Geheim

Opdracht: En dit is?
Kandidaten: Grace, Hagar, Tijgertje, EIDM en LC
Inhoud: Wie is dit? Een simpele vraag, maar het is wel een race, degene die als eerste met de juiste naam komt krijgt 3 Gouden Sleutels. Iedereen die geen antwoord geeft, wordt opgesloten in 1 van de kamers van Fort Boeier. (zie onderaan)

Opdracht: Reveal your identity
Kandidaten: Grace, Hagar, Maapie, EIDM, Tijgertje, Annuh, LC en Idefix
Inhoud: Jullie hebben jullie dossiers meegekregen met persoonlijke informatie, ik heb al gezegd hier voorzichtig mee te zijn, maar nu is een beetje samenwerking wel handig... Voor elke 'persoonlijke informatie' die je van een ander kunt melden krijg je een Gouden Sleutel, denk eraan ook voor die van Ville en Kolko!! Je kunt maximaal 5 Gouden Sleutels verdienen, dus meer informatie hoef je niet te noemen.

Opdracht: Idefix en Hagar
Kandidaten: Grace, Tijgertje, LC, EIDM, Maapie en Annuh
Inhoud: Er wordt van jullie 6-en allemaal een sleutel afgenomen, die samenkomen in een potje (de sleutels in het potje zijn de inzet bij 1 van de volgende opdrachten). Alleen kun je ook je sleutels proberen te 'verkopen' aan Idefix of Hagar. Misschien willen zij enkele dingen uit hun dossiers onthullen in ruil voor zo'n sleutel? Je kunt alleen een sleutel weggeven door dit te melden in het 'Fort Boeier'-topic!!
« Laatst bewerkt op: 25-06-2004, 16:05:26 door TAFKAC »

maapie

• Gast
« Reactie #265 Gepost op: 25-06-2004, 17:30:28 »
he, nou ben ik 'ns snel en dan mag ik niet meedoen met die namenvraag  ::ohno::

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #266 Gepost op: 25-06-2004, 17:31:48 »
Zorg maar dat je veel sleutels haalt bij de Raadels ;D

Ik heb hem al ::)
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline LC

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
« Reactie #267 Gepost op: 26-06-2004, 18:53:14 »
Ik heb nou eigenlijk geen idee wat mijn rol is. Moet ik nou iemand bevrijden?

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #268 Gepost op: 26-06-2004, 18:59:32 »
Ik heb nou eigenlijk geen idee wat mijn rol is. Moet ik nou iemand bevrijden?
Ja, je moet zeggen wie je bevrijdt, met je zilveren sleutel. Je moet Idefix of Annuh bevrijden

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #269 Gepost op: 27-06-2004, 19:05:25 »
Chriz... ik snap er helemaal niets meer van. Welke opdracht met Annemieke?

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #270 Gepost op: 27-06-2004, 20:31:11 »
Opdracht: Vind de Forummer
Kandidaten: Annuh, Tijgertje, Grace, LC, Idefix, Hagar, EIDM en Maapie
Inhoud: Het koppel dat als eerste het goede antwoord vindt, krijgt 3 Gouden Sleutels en het tweede koppel 2 Gouden Sleutels, voor het derde koppel blijft er nog 1 Gouden Sleutel over. De vraag is welke forummer schreef ooit: 'sorry ben een super-newbie... vandaag aangemeld, vind het wel supertof, NOG een complete widm site!! zat altijd maar in die saaie chat van de .nl site, maar dit kan ik in een heel leven nog niet allemaal lezen....!'

;D

Maar dat moest als koppel, en dat heeft Tijgertje gedaan (en ik had haar geholpen ;))

maapie

• Gast
« Reactie #271 Gepost op: 27-06-2004, 20:46:08 »

Ja, je moet zeggen wie je bevrijdt, met je zilveren sleutel. Je moet Idefix of Annuh bevrijden

huh? Bevrijden? Wat? Wie? Waar? Hoe? Wanneer? Ik ook?

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #272 Gepost op: 27-06-2004, 20:47:27 »

huh? Bevrijden? Wat? Wie? Waar? Hoe? Wanneer? Ik ook?

ja, maar pas volgende week, want je hebt nu nog geen zilveren sleutels ;)

• Forumlid
« Reactie #273 Gepost op: 28-06-2004, 11:15:39 »
Helemaal goed  ;D Je kunt het spel wel overnemen  :D

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #274 Gepost op: 28-06-2004, 11:16:28 »
Is dat een aanbod? Vind je het niet leuk meer dan? ;D
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #275 Gepost op: 28-06-2004, 11:21:02 »

Maar dan kan ik geen kandidaat meer zijn :(

Dus niet zo'n goed idee ::ohno::

• Forumlid
« Reactie #276 Gepost op: 28-06-2004, 11:33:33 »
Dat mag ook niet  :P Het is wel te doen hoor,  oranje/zwart wezen.

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #277 Gepost op: 5-07-2004, 11:04:26 »
Waar hangt die Chriz Baron toch uit?
That's all

• Forumlid
« Reactie #278 Gepost op: 5-07-2004, 14:54:38 »
Internetproblemen, ik ben nu ook niet thuis en school is voorbij dus daar kan ik ook niet meer. Aangezien iedereen nu op vakantie gaat en ik binnenkort ook, stel ik voor om Fort Boeier weer te hervatten, eind augustus. Dat is voor de kwaliteit misschien ook wel beter, kee?

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #279 Gepost op: 5-07-2004, 19:11:11 »
Prima idee! Ben namelijk zelf zeer binnenkort ook weg..... ::zwaai::
That's all