Auteur Topic: Fort Boeier  (gelezen 54319 keer)

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fort Boeier
« Reactie #240 Gepost op: 14-06-2004, 13:18:18 »
Aangezien ik al uit het spel lig, hoe jammer ook, kan ik mijn geheim hier ook wel neerzetten. Ik tel toch niet meer mee...  :\'( :\'(

Geheim: Villes echte naam is niet Torenhoog, maar Achterwiel, maar zeg nu zelf Viel Achterwiel dat klinkt toch belachelijk.

Dat klinkt wel leuk hoor :)
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #241 Gepost op: 14-06-2004, 21:18:48 »
Idefix:  ::ok::  ;D erg leuke gedichten!!!
That's all

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #242 Gepost op: 16-06-2004, 12:16:32 »
Denken jullie aan de opdrachten van deze week. Ik heb nog maar 1 koppeltje opgekregen

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #243 Gepost op: 16-06-2004, 13:01:10 »
Chriz,
ik heb je net mijn ek pool gestuurd. Een koppel daar ga ik nog achteraan.

Ik wilde alvast aan iedereen medelen dat volgende week de laatste week is dat ik mee kan doen. donderdag de 24e vertrek ik voor 3 weken naar Frankrijk.
Ik zou het jammer vinden als ik er hierdoor uitvloog, maar als het zo is dan is het niet anders, jammer.
Je mag me ook 3 weken opsluiten of zo?

mensen die nog 'vrij' zijn, stuur me een pm ofzo (ik neem iig aan dat Annuh en Tijger een koppel zijn?)
we're back :(

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #244 Gepost op: 16-06-2004, 13:51:47 »
Denken jullie aan de opdrachten van deze week. Ik heb nog maar 1 koppeltje opgekregen
:)

Ik hoef toch niets meer te doen Chriz?
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

• Forumlid
« Reactie #245 Gepost op: 16-06-2004, 17:40:31 »
Tijgertje, Annuh en Hagar: Ek-pool
LC: Geheimen

Ik heb 3 koppels opgekregen dus de laatste 2 worden automatisch bij elkaar geplaatst.

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #246 Gepost op: 16-06-2004, 18:56:09 »
Voor wanneer moet ik m'n EK-pool inleveren?? Ik moet namelijk nu weer weg en morgen na 16.15u heb ik pas weer tijd... sorry als dat te laat is, maar als de deadline een beetje verschoven kan worden, graag ::ok::

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #247 Gepost op: 16-06-2004, 20:29:23 »
Voor wanneer moet ik m'n EK-pool inleveren?? Ik moet namelijk nu weer weg en morgen na 16.15u heb ik pas weer tijd... sorry als dat te laat is, maar als de deadline een beetje verschoven kan worden, graag ::ok::

deadline = donderdag 22.00 uur, dus je hebt nog tijd ::ok::

• Forumlid
« Reactie #248 Gepost op: 17-06-2004, 10:27:57 »
Willen koppeltje Annuh-Tijgertje en Grace-LC nog even aangeven naar wie de sleutel evt. toegaat/afgaat

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #249 Gepost op: 17-06-2004, 15:43:20 »
Willen koppeltje Annuh-Tijgertje en Grace-LC nog even aangeven naar wie de sleutel evt. toegaat/afgaat

We zullen eens overleggen ::ok:: .

• Forumlid
« Reactie #250 Gepost op: 19-06-2004, 12:33:31 »
Aflevering 6:
Terugblik:
Deze week weer een paar opdrachten waarbij Sleutels konden worden gescoord. De pool gaan we deze week live volgen, dus die uitslag komt later. Goed, laten we verder gaan met de andere opdrachten. Het was voor Idefix niet al te moeilijk om erachter te komen dat Obelix het antwoord was op het raadsel 'Wie is de baas?' en 'Bloemen en Moordwapens' waren inderdaad 'Guns 'n Roses'. De tweede opdracht was 'wordt vrienden met LC'. LC kon alleen het geheim van EIDM opnoemen en dat is dikke pech voor EIDM, want haar geheim is nu verraden en LC krijgt er 1 sleutel bij. Hij was slim genoeg om zijn eigen geheim niet te verklappen. Als laatste opdrachten moesten er koppels worden gevormd. Het koppel met de minste aantal sleutels zou er een sleutel bij krijgen en het koppel met het meest aantal sleutel zou er 1 verliezen. De stand 'in koppels' was:

Idefix en Hagar: 22G 2S
LC en Grace: 21G 2S
Tijgertje en Annuh: 16G 1S
Maapie en EIDM: 14G 2S

Hagar en Idefix hadden de meeste sleutels en Hagar verliest daardoor een Gouden Sleutel, die krijgt Maapie erbij, omdat Maapie en EIDM het minst aantal sleutel hadden. De nieuwe tussenstand wordt:

1. Grace 16G 2S
2. Tijgertje 13G 0S
2. Idefix 14G 2S
4. Maapie 11G 0S
5. Hagar 8G 2S
6. LC 6G 0S
7. EIDM 5G 2S
8. Annuh 3G 1S

Maar daar kan deze week grote verandering in komen.

« Laatst bewerkt op: 19-06-2004, 13:04:03 door Chriz »

• Forumlid
« Reactie #251 Gepost op: 19-06-2004, 12:34:00 »
Opdrachten:
Opdracht: Fouras' torenraadsels
Kandidaat: LC
Inhoud: Geheim

Opdracht: Vind de volgende personen
Kandidaten: Grace, Hagar, Idefix, Tijgertje, EIDM, Annuh en Maapie
Inhoud: Jullie moeten plaatjes gaan zoeken van de volgende personen (personages uit strips, tekenfilms en kinderseries), degene die de meesten gevonden heeft, krijgt 5 Gouden Sleutels, daarna 3 Gouden Sleutels en daarna 1 Sleutel. Sommige personen uit de lijst zullen jullie wel niet kennen, dan moet je goed zoeken :) :
- B1
- Banshee
- Bouli de Sneeuwpop
- Teun, Toon & August
- Tweekoppig Monster
- Diederik Duck
- ShinShan
- Panthro
- Brilsmurf
- Spinner
- Red Freggle
- Theofiel Boemerang
- Ovide
- Ieniemienie
- Barbabob
- Gonzo
- De Acteur die de eerste Blauwe Power Ranger speelde
- Wikki de Viking

Opdracht: Vind de Forummer
Kandidaten: Annuh, Tijgertje, Grace, LC, Idefix, Hagar, EIDM en Maapie
Inhoud: Het koppel dat als eerste het goede antwoord vindt, krijgt 3 Gouden Sleutels en het tweede koppel 2 Gouden Sleutels, voor het derde koppel blijft er nog 1 Gouden Sleutel over. De vraag is welke forummer schreef ooit: 'sorry ben een super-newbie... vandaag aangemeld, vind het wel supertof, NOG een complete widm site!! zat altijd maar in die saaie chat van de .nl site, maar dit kan ik in een heel leven nog niet allemaal lezen....!'
En natuurlijk gaan wij deze week live de pool volgen :D
Volgende week komt er weer een tussenstand in koppels. Het koppel met het minst aantal sleutels komt in 'de gevarenzone'. 1 van de 2 uit dat koppel zal die week erop afvallen.

• Forumlid
« Reactie #252 Gepost op: 19-06-2004, 12:45:02 »
EK-Pool

Nederland-Tsjechië

Annuh: 2-1
Idefix: 2-1
Tijgertje: 1-0
LC: 1-1
EIDM: 1-1
Hagar: 1-1
Grace: 0-0
Maapie: 1-2

Annuh, Idefix en Tijgertje zijn de enige positievelingen, terwijl 'het gros' EIDM, LC, Hagar en Grace het op een gelijkspel houden. Maapie is de enige die geen vertrouwen heeft in onze jongens en voorspeld dat Tsjechië met de winst aan de haal gaat. Spannund!

Chriz' voorspelling: 1-1

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #253 Gepost op: 19-06-2004, 12:56:35 »

Dan mag iedereen nu even lachen:  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Geheim: EIDM is stiekum verliefd op Jan-Peter Balkenende. Ze is helemaal wild van zijn kapsel.  ::oink:: :-X

En mijn sleutel dan? Die heb ik nog te goed  >:(

• Forumlid
« Reactie #254 Gepost op: 19-06-2004, 13:03:24 »
Ik zal het ff aanpassen, sorry EIDM.

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #255 Gepost op: 19-06-2004, 13:13:28 »
Opdracht: Vind de volgende personen
Kandidaten: Grace, Hagar, Idefix, Tijgertje, EIDM, Annuh en Maapie
Inhoud: Jullie moeten plaatjes gaan zoeken van de volgende personen (personages uit strips, tekenfilms en kinderseries), degene die de meesten gevonden heeft, krijgt 5 Gouden Sleutels, daarna 3 Gouden Sleutels en daarna 1 Sleutel. Sommige personen uit de lijst zullen jullie wel niet kennen, dan moet je goed zoeken :) :
- B1
- Banshee
- Bouli de Sneeuwpop
- Teun, Toon & August
- Tweekoppig Monster
- Diederik Duck
- ShinShan
- Panthro
- Brilsmurf
- Spinner
- Red Freggle
- Theofiel Boemerang
- Ovide
- Ieniemienie
- Barbabob
- Gonzo
- De Acteur die de eerste Blauwe Power Ranger speelde
- Wikki de Viking

Bedoel je niet toevallig Shin Chan? Dat irritante ventje?

• Forumlid
« Reactie #256 Gepost op: 19-06-2004, 13:15:26 »
Ja  ::bravo:: Misschien wil Kîm je daar wel ff bij helpen  ;D

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #257 Gepost op: 19-06-2004, 13:16:13 »
Ja  ::bravo:: Misschien wil Kîm je daar wel ff bij helpen  ;D

Ik heb hem al gevonden. Maar er zijn ook dingen bij waar ik nog nooit van gehoord heb hoor ???

Edit: IK HEB DE FORUMMER  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: :)

Edit nr 2: Je moet wel wat beter op de spelling letten. Het is Red Fraggle en Wicky of Vicky de Viking
« Laatst bewerkt op: 19-06-2004, 14:07:05 door elise is de mol »

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #258 Gepost op: 19-06-2004, 14:16:05 »
Edit nr 2: Je moet wel wat beter op de spelling letten. Het is Red Fraggle en Wicky of Vicky de Viking

Hahaha...true true...kwam er ook net achter!  ::zwaai::
That's all

• Forumlid
« Reactie #259 Gepost op: 20-06-2004, 17:57:53 »

EK-Pool

Tussenstand

1. Maapie 1 pt
2. EIDM 0 pt
2. LC 0 pt
2. Grace 0 pt
2. Hagar 0 pt
2. Annuh 0 pt
2. Tijgertje 0 pt
2. Idefix 0 pt

In ieder geval 1 Nederlander kan nog een beetje blij zijn met de winst op Tsjechië. Het leverde Maapie de eerste plaats op in de FB-EK-Pool.

Rusland- Griekenland

Hagar: 1-0
Tijgertje: 1-1
LC: 0-1
EIDM: 0-1
Grace: 0-1
Idefix: 1-2
Maapie: 0-2
Annuh: 1-3

Hagar denkt nog dat het uitgeschakelde Rusland de overwinning zal pakken, maar voor de rest is het vertrouwen vooral gevestigd in Griekenland. Tijgertje denkt aan een gelijkspel.

Chriz' voorspelling: 0-2

Spanje-Portugal

EIDM: 2-1
Idefix: 2-1
Maapie: 1-1
Hagar: 1-1
Grace: 1-1
LC: 2-2
Annuh: 0-1
Tijgertje: 0-1

De kraker tussen Spanje en Portugal levert duidelijk geen favoriet op. EIDM en Idefix denken dat Spanje wint, terwijl Annuh en Tijgertje denken dat de Portugezen gaan winnen. De anderen gokken op een gelijkspel waardoor Spanje de kwartfinale zal bereiken.

Chriz' voorspelling: 1-2