De opdrachten voor deze week:
Opdracht: Fouras' torenraadsels
Kandidaat: Idefix
Inhoud: Geheim
Opdracht: Word vrienden met LC
Kandidaten: LC/ Grace, Hagar, Idefix, Tijgertje, EIDM, LC, Annuh en Maapie
Inhoud: Vorige week was LC bezig met een persoonlijke overlevingsstrijd met Kolko en kon niet meedoen met de gewone opdrachten, dit is zijn kans om hard terug te slaan. In jullie persoonlijke dossiers staan ook jullie persoonlijk geheim vervult. Voor elk geheim dat LC weet te onthullen krijgt hij een Gouden Sleutel. Aan jullie de keus om jullie persoonlijk geheim te onthullen of niet. LC's eigen persoonlijke geheim levert hem geen sleutels op. Uiteindelijk moet LC alle persoonlijke geheimen bij mij inleveren. Maar hij moet ook zeggen wie hij van de kandidaten het meest vertrouwt. Deze kandidaat krijgt de helft van de Gouden Sleutels die LC in deze opdracht kan winnen. (Bij een ongelijke verdeling krijgt LC meer).
Opdracht: EK-pool
Kandidaten: LC, Grace, Hagar, Idefix, Tijgertje, EIDM, LC, Annuh en Maapie
Inhoud: Bij Fort Boeier gaan we lekker onze eigen EK-mini-pool spelen. De puntenverdeling is als volgt:
1. 6 Gouden Sleutels
2. 4 Gouden Sleutels
3. 3 Gouden Sleutels
4. 2 Gouden Sleutels
5. 1 Gouden Sleutel
Deze wedstrijden moeten jullie gaan voorspellen (winst/verlies/gelijkspel levert 1 punt op, juiste uitslag 3 punten):
Nederland - Tsjechië
Rusland - Griekenland
Spanje - Portugal
Kroatië - Engeland
Zwitserland - Frankrijk
Italië - Bulgarije
Denemarken - Zweden
Nederland - Letland
Duitsland - Tsjechië
Deze pool gaan we die week 'live' volgen.
Opdracht: Maak koppels
Kandidaten: LC, Grace, Hagar, Idefix, Tijgertje, EIDM, LC, Annuh en Maapie
Inhoud: Ik wil dat jullie 4 koppels van 2 gaan vormen. Per koppel geef je je op per pm. Maar er zit nog wel een staartje aan het geheel. Het koppel met totaal de minst aantal sleutels momenteel krijgt 1 Gouden Sleutel extra en het koppel dat in totaal de meest aantal sleutels heeft verliest er 1. Jullie moeten zelf gaan uitmaken wie van het koppel die sleutel erbij krijgt/verliest
Dus je stuurt me een pm met de tekst:
Ik en ... gaan samen een koppel vormen.
Sleutel er evt. bij/af: Kandidaat A/B
Als er nog vragen zijn (wat me logisch lijkt
) moet het je het hier maar even vragen.