Auteur Topic: Fort Boeier  (gelezen 54306 keer)

Offline Ville

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fort Boeier
« Reactie #120 Gepost op: 12-05-2004, 13:42:25 »
De mijne niet  ::) :-\\ ;)
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline kolko

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #121 Gepost op: 12-05-2004, 14:33:34 »
Chriz, heb je mijn mail (met de outfit) gekregen?

(ik krijg namelijk altijd foutmeldingen)

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #122 Gepost op: 12-05-2004, 14:46:46 »
Nee, nog niks gekregen.

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #123 Gepost op: 13-05-2004, 10:48:29 »
van mij toch wel he?
(vergeet altijd de optie 'saven in outbox' aan te vinken)
we're back :(

• Forumlid
« Reactie #124 Gepost op: 13-05-2004, 11:29:42 »
Ja, die wel. EIDM, Kolko en Tijgertje mis ik nog voor de kledingopdracht. 

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #125 Gepost op: 13-05-2004, 11:42:45 »
Je kan het zeker niet een uurtje uitstellen ::)
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #126 Gepost op: 13-05-2004, 13:20:25 »
Ja, die wel. EIDM, Kolko en Tijgertje mis ik nog voor de kledingopdracht. 

kun je ook de links naar de plaattjes geven?
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #127 Gepost op: 13-05-2004, 16:48:04 »
jonges en meisjes, ik ben erg nieuwsgierig naar de uitslag van de style-opdracht, maar ik zal moeten wachten tot maandag, en dat houdt meteen ook in dat jullie tot zolang moeten wachten tot ik er weer ben!

ik weet het, het is moeilijk, maar ff op de tanden bijten!  ;D  :-X
we're back :(

• Forumlid
« Reactie #128 Gepost op: 14-05-2004, 14:24:35 »
Aflevering 2:

Terugblik: 3 opdrachten waren er deze week. Als eerste moest Annuh in de torenkamer van Fouras enkele raadsels oplossen. Ze kreeg er 2, elk goed opgeloste raadsel leverde een zilveren sleutel op en als ze allebei de raadsels goed oploste, kreeg ze een Gouden Sleutel. Annuh wist dat 'Een duitse boer in een luchtballon' Frans Bauer moest zijn, maar niet dat 'Het is niet de mus, die God zoekt' Hennie Huisman was. (uitleg: Duitse boer= Bauer, Frans Bauer zong een liedje 'De Luchtballon', Het was niet Hennie de Mus, maar dus Hennie Huisman die op zoek is naar God). De andere 9 kandidaten moesten een outfit samenstellen, Linda moet deze nog beoordelen dus we weten nog niet wie er met de sleutels vandoor gaan. Kolko leverde als enige niets in en wordt dus (samen met nog 1 iemand) opgesloten in één van de kamers van het fort. Daarnaast was er een opdracht voor alle kandidaten. De groep moest in 2-en worden gesplist. Een sterke en een zwakke groep. De mensen in de sterke groep werden beloond met 1 Gouden Sleutel. EIDM, Ville, Hagar, Maapie en Annuh kwamen in deze groep terecht. De andere groep bestaat dus uit: Kolko, LC, Idefix, Tijgertje en Grace.

Tussenstand:
1. Tijgertje    5G   0S
2. Annuh   1G   1S
3. EIDM      1G   0S
3. Maapie   1G   0S
3. Hagar   1G   0S
3. Ville   1G    0S
7. Kolko   0G   0S
7. LC      0G   0S
7. Idefix   0G   0S
7. Grace   0G   0S

• Forumlid
« Reactie #129 Gepost op: 14-05-2004, 14:27:12 »

De opdrachten voor deze week:

Opdracht: Fouras' Torenraadsels
Kandidaat: EIDM
Inhoud: Geheim

Opdracht: Wie zong het?
Kandidaten: Annuh, Idefix, Maapie, LC, Hagar, Grace, Ville en Tijgertje (De verliezer van de outfit-opdracht wordt voor deze opdracht UITGESLOTEN!!)
Inhoud: Ik heb hier enkele teksten, de vraag is wie zong het en wat is de titel van het nummer. Je moet de nummers nog wel vertalen, wil je het goede antwoord vinden. Bij een gelijkstand (bv. 2 mensen hebben ze allemaal gevonden) dan geldt de tijd dat je de opdracht hebt ingelevert, hoe eerder hoe beter.

De teksten:

Al mijn tassen zijn gepakt. Ik ben klaar om te gaan
Ik sta hier net buiten de deur.
Ik haat het om je wakker te maken en om vaarwel te zeggen.
Maar de morgen breekt aan, het is nog vroeg
De taxi wacht, hij toetert al
Ik voel me nu al zo eenzaam dat ik kan sterven

Leg je hoofd neer en slaap op mijn schouder.
Leg je hoofd neer en  begin aan een nieuwe droom
En voor vannacht is het moment voorbij.
Droom weg in een slaapliedje,
hier waren de sterren tevoorschijn komen en engelen altijd worden gezien.

Je zult nooit weten hoe ik je bekeek in de schaduws, toen ik nog een kind was.
Je zult nooit weten hoe het is om zo dichtbij te zijn, maar toch afgewezen te worden.
It's een gouden en zoete val.
Vannacht heb ik je. Wraak, het is als een kus, dit keer zal ik niet missen.
Nu heb ik je in mijn zicht!

Toen ik wakker werd regende het. Er stonden allemaal mensen om heen.
Iets warms gleed door mijn ogen, maar op de een of andere manier vond ik mijn schatje die nacht.
Ik tilde haar hoofd op, ze keek me aan en zei: 'Houd me vast, schat, nog eventjes.'
Toen ik haar vasthield, kuste ik haar onze laatste kus. Ik vond de liefde, waarvan ik wist, dat ik het gemist had.
Maar nu is ze weg, ook al hield ik haar stevig vast. Ik verloor mijn liefde, mijn leven die nacht.

Sade tell me
what is it that you seek?
The rightness of wrong
The virtue of vice
Sade tell me why the Gospel of evil ?
What is your religion? Where are your faithful?
If you are against God, you are against man

• Forumlid
« Reactie #130 Gepost op: 14-05-2004, 14:28:02 »
Opdracht: Beschrijf het schilderij
Kandidaten: EIDM, Ville, Maapie, Hagar en Annuh
Inhoud: De groep met sterke kandidaten krijgt een afbeelding van een schilderij opgestuurd. Het is de bedoeling dat jullie dit schilderij zo nauwkeurig mogelijk beschrijven. Jullie mogen niet de naam van de schilder of de naam van het werk noemen. De beschrijving van het schilderij pm je naar mij. LET OP! De andere groep mag niet weten welk schilderij het is. LET OP 2: Ik stuur de afbeelding naar Ville!

Opdracht: Teken het schilderij na
Kandidaten: Kolko, LC, Idefix, Tijgertje, Grace
Inhoud: Jullie zijn de groep met de zwakke kandidaten en jullie krijgen dan ook een makkelijkere opdracht. Jullie hoeven het schilderij dat jullie krijgen niet te beschrijven, maar moeten het natekenen. Jullie mogen niet de naam van de schilder of de naam van het werk noemen. De beschrijving van het schilderij pm je naar mij. LET OP! De andere groep mag niet weten welk schilderij het is. LET OP 2: Ik stuur de afbeelding naar LC!

• Forumlid
« Reactie #131 Gepost op: 14-05-2004, 14:33:53 »
Oh ja voor ik het vergeet: De muziekopdracht moet in zijn geheel worden ingelevert + mag niet later in de week worden aangepast/gewijzigd.

LC: Omdat je dit nog niet wist, vergeet ik ff je eerste pmtje  ;)

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #132 Gepost op: 14-05-2004, 14:37:41 »
Voor deze keer vergeef ik het je. Maar laat het niet weer gebeuren ;D

• Forumlid
« Reactie #133 Gepost op: 14-05-2004, 14:41:54 »
LC en Ville ik heb de afbeeldingen van de schilderijn naar jullie toegemaild. Zorg jullie ervoor dat de andere groepsleden het krijgen?  :)

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #134 Gepost op: 14-05-2004, 17:09:59 »
Ik ben al weer klaar met mijn oprdacht ::jaja::

(Nu eens wel op tijd)

Nog een vraagje over het schilderij, moeten we samen 1 beschrijving maken, of allemaal apart?

« Laatst bewerkt op: 15-05-2004, 10:44:55 door elise is de mol »
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

• Forumlid
« Reactie #135 Gepost op: 15-05-2004, 11:23:24 »
Als groep, dus samen

Om alle outfits door te sturen naar Linda wordt een hels karwei, wat me absoluut niet gaat lukken. Daarom heb ik ze zelf beoordelen.

Grace: Erg stylie en goed gedacht aan de details. De poedel was erg orgineel gevonden. Het shirtje met 'I did Justin 3 times' was wel weer een tikkeltje ordinair. Cijfer: 8

LC: tshirt, korte broek en getekende schoenen? Ik heb beter gezien. Het is zeker draagbaar, maar niet erg orgineel. Cijfer: 5

Idefix: Elegant en extravagant, maar die hoge pantys maken het weer helemaal fout. Op de wallen zullen ze blij zijn met je outfit, maar de combinatie zal bij weinig mensen in de smaak vallen. Cijfer: 6

Maapie: Je outfit is erg mooi, maar niet zelf gevonden. Het truitje en de rok staan al samen op het plaatje. Je hebt erg goed gedacht aan de details en dat maakt we dan weer helemaal blij, muts, horloge, tas en zelfs een GSM. Cijfer: 7,5

Hagar: Een stylie keuze, maar behalve het horloge heb je niet erg gedacht aan de extraatjes. De elegante broek en de eigentijdse trui zorgen voor een aparte combinatie. Alleen loop je op blote voeten, ik heb geen schoenen gezien. Cijfer: 5,5

Ville: Erg zomerse keuze. Ik denk alleen niet dat die babyschoentjes je zullen passen. Bovendien heb je 2 truien en een hemd. Een beetje over-the-egde. Cijfer: 6

Tijgertje: Weer zo'n zomerse combinatie. Juwelen, riem, tas, petje. Je hebt overal aan gedacht en het staat bij elkaar denk ik ook nog wel. Cijfer: 7,5

EIDM: Te laat en met een vage link naar een mode-site kan ik ook weinig. Cijfer: 1

Dat zorgt voor de volgende stand. (Tijgertje wint van Maapie, omdat Maapie niet zelf een truitje bij de rok had gezocht, maar een totaalplaatje had gekozen).

1. Grace (5 Gouden Sleutels)
2. Tijgertje (3 Gouden Sleutels)
3. Maapie (1 Gouden Sleutel)
4. Ville
5. Idefix
6. Hagar
7. LC
8. EIDM (Opgesloten)
9. Kolko (Opgesloten)

EIDM heeft het geluk dat ze deze week bij Fouras zit, maar de volgende keer wordt ze (net als Kolko nu) uitgesloten van de weekopdracht. Annuh heeft 1 Zilveren Sleutel en zal 1 van de 2 moeten bevrijden.

De tussenstand wordt:
1. Tijgertje    8G   0S
2. Grace        5G   0S
3. Maapie       4G   0S
4. Annuh        1G   1S
5. EIDM         1G   0S
5. Hagar        1G   0S
5. Ville        1G   0S
8. Kolko        0G   0S
8. LC           0G   0S
8. Idefix       0G   0S

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #136 Gepost op: 15-05-2004, 12:12:21 »
Het was een link naar een plaatje hoor ::)

Even nog een vraag, als ik zelf een zilveren sleutel win, kan ik dan ook mijzelf bevrijden?

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #137 Gepost op: 15-05-2004, 12:21:36 »
Chriz die outfits gaat lopen jureren... ::) Waar gaat dat heen in deze wereld. ::rofl::
Geniet nooit met mate...

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #138 Gepost op: 15-05-2004, 17:33:52 »
Ik moet wat wie en hoe iemand bevrijden??

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #139 Gepost op: 15-05-2004, 18:28:26 »
Ik moet wat wie en hoe iemand bevrijden??

wie: mij bijvoorbeeld
hoe: met zo'n zilveren sleutel