Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
Sterken:1. EIDM2. Grace 3. 4. 5.Zwakken:1. Kolko2. LC3. Tijgertje 4. 5. Hagar, Kolko, LC, Idefix, Tijgertje, Grace, Maapie, EIDM, Ville en AnnuhNog verdere voorkeur?
dan wordt het dus:Sterken:1. EIDM2. Hagar3. Annuh4. Ville5. GraceZwakken:1. Kolko2. LC3. Idefix 4. Tijgertje5. MaapieHagar, Kolko, LC, Idefix, Tijgertje, Grace, Maapie, EIDM, Ville en Annuh
Ik denk dat de eerste van de overgebleven mensen voor de sterken die ook krijgt en de andere automatisch bij de zwakkere worden ingedeeld
Annuh ook .
De echte opdrachten: Opdracht: GroepssplitsingKandidaten: AlleInhoud: De groep moet gesplitst worden in 2-en. Jullie gaan samen bepalen welke 5 kandidaten de sterkste kandidaten zijn en welke 5 kandidaten de zwakste kandidaten zijn. In het topic 'Fort Boeier' wil ik graag horen hoe de groep gesplitst is. De groep met de sterkste kandidaten krijgen allemaal 1 Gouden Sleutel. Zorg dus dat je in die groep kwam. Besprekingen over wie er in de sterkste groep komt, kan in het topic 'Fort Boeier'. Als er nog vragen zijn, hoor ik het wel (en als er evt. aanpassingen/opmerkingen komen horen jullie het wel). Tussenstand:1. Tijgertje 5G 0S2. 9 kandidatan 0G 0SG=Gouden SleutelS=Zilveren Sleutel
verkeerd gelezen dus... sorry!
Vind ik toch wel een eigenschap voor een zwak iemand (als je niet zomaar bij de zwakken wil, bedenk ik er toch een reden voor)
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
590 gasten en 11 vaste bezoekers