Auteur Topic: Fort Boeier  (gelezen 54214 keer)

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Fort Boeier
« Reactie #40 Gepost op: 20-04-2004, 19:15:14 »
ik word toch helemaal sufgepm'd de laatste paar dagen... ::) ::) hierbij: coor is het niet!!!!!!!!!!!! ;D zowww, dat lucht op.... ;)

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #41 Gepost op: 20-04-2004, 19:17:58 »
Niet???  :o
That's all

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #42 Gepost op: 23-04-2004, 14:51:12 »
de 10de (passieve) kandidaat is geen crewmember van deze site!

Offline hAgAr

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
« Reactie #43 Gepost op: 23-04-2004, 15:12:06 »

Hartstikke bedankt Chriz

Hier kunnen we verder mee. Blijven nu nog maar zo'n 4200-4300 mogelijkheden over.

Groetjes

Hans

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #44 Gepost op: 23-04-2004, 16:44:50 »

Worden hier ook Actieve leden mee bedoelt?

• Forumlid
« Reactie #45 Gepost op: 24-04-2004, 11:04:47 »
Wat denk jezelf?

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #46 Gepost op: 24-04-2004, 11:19:13 »
Wat is dat nou weer voor een antwoord ;) . Ik denk van wel

• Forumlid
« Reactie #47 Gepost op: 29-04-2004, 12:28:31 »
Laatste hint: Ex-CMC, Ex-CSC

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #48 Gepost op: 29-04-2004, 15:13:54 »
 ::ok::
That's all

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #49 Gepost op: 29-04-2004, 15:40:35 »
Worden hier ook Actieve leden mee bedoelt?

En passieve actieve leden dan?

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #50 Gepost op: 29-04-2004, 15:43:23 »
en Reality VIP's?
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Online Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #51 Gepost op: 3-05-2004, 16:10:15 »
Zijn jullie er al uit ;D

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #52 Gepost op: 3-05-2004, 17:12:17 »
 ::jaja::
That's all

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #53 Gepost op: 3-05-2004, 17:56:15 »
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

• Forumlid
« Reactie #54 Gepost op: 6-05-2004, 12:25:23 »
Morgen gaan we echt beginnen. 10 weken lang Fort Boeier. Voor de proloog-opdracht, vind de 10de kandidaat heb ik iig 1x het goede antwoord gehoord (maar door dat switchen enzo, weet je het maar nooit of iemand het goed heeft  ::jaja:: )

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #55 Gepost op: 6-05-2004, 18:50:08 »
Ik heb alweer weekend zodadelijk, dus ik ben er pas maandag weer. tot die tijd kan ik dus niet meehelpen met eventuele opdrachten, dan weten jullie dat alvast.

we're back :(

• Forumlid
« Reactie #56 Gepost op: 7-05-2004, 11:59:43 »
Aflevering 1:

Terugblik: 9 kandidaten kwamen aan op het fort, waar ze werden verwelkomt door de oude tovenaar Fouras. Hagar, EIDM, Maapie, LC, Tijgertje, Annuh, Idefix, Kolko en Grace werden na het grote binnenplein gevoerd, waar ze de eerste opdracht kregen van de tovenaar Fouras. Ze moesten de 10de kandidaat vinden. De 10de kandidaat zat ergens opgesloten in het kasteel. De 10de kandidaat moest zorgen dat hij/zij niet gevonden werd. De 9 kandidaten begonnen met het doorzoeken van het kasteel en de 10de kandidaat had zich zeker goed verstopt. Uiteindelijk vond TIJGERTJE de 10de kandidaat. De 10de kandidaat had zich verschuild in de kamer met het donkere labyrinth, de perfecte verstopplaats. De 10de kandidaat was niemand minder dan VILLE! Tijgertje wist als eerste en als enige de opdracht te halen en wist daarmee een grote voorsprong van maar liefst 5 sleutels op te bouwen.

Wat gebeurde er echt? De 9 kandidaten kregen de bijna onmogelijke opdracht mee om de 10de kandidaat te vinden. Ville moest zorgen dat ze niet gevonden werd, maar moest minimaal 1 iemand de waarheid vertellen. Toen Tijgertje aan Ville vroeg of ze de 10de kandidaat was en Ville gaf eerlijk antwoord. Haar kansen op de 5 sleutels waren verkeken, maar wie weet had ze in Tijgertje een bondgenoot gevonden in het spel. De 8 andere kandidaten bleven hopeloos zoeken. Cora Bora en Daisy werden vooral verdacht. Uit de tips kon je al heel wat afleiden en Ville voldeed aan alle eisen. Zij stuurde rond half 3 op 15 april een pm na mij toe, Ville is geen crew en (anders dan Daisy, een passief lid en geen actief lid!!!!!). Hagars opmerking was wel terecht, er bleven nog vreselijk veel keuzes over. Ex-CMC en EX-CSC was de laatste hint en dat was toch wel genoeg geweest om Ville te vinden. Tijgertje slaagde dus als enige.

• Forumlid
« Reactie #57 Gepost op: 7-05-2004, 12:00:14 »
Deze week:
Op het grote binnenplein staan de 10 kandidaten. Chriz: 'Welkom Ville in ons midden. Jij bent de 10de kandidaat die meedoet aan het spel. Kandidaten, dit is Ville. Ville, dit zijn de andere kandidaten.'

Ville Torenhoog, codenaam Ville: Ville is geboren in Zambia. Letterlijk betekent haar naam: 'Watje', haar ouders wouden haar eigenlijk de naam 'Moedige Krijger' meegeven, maar bij de burgelijke stand werd ze ingeschreven als Ville en niet als Fiel (het Zambiaanse woord voor 'Moedige Krijger'). Toen Ville 11 jaar was, kwam ze naar Nederland en groeide op bij een pleeggezin. Nu ze 19 jaar is geworden wil ze haar vleugels uitslaan en een wereldreis maken. Daarvoor heeft ze natuurlijk wel geld nodig.

Chriz: 'Tijgertje, gefelicteerd met je 5 sleutels. Je hebt de eerste stappen gezet op weg naar de schat van Fort Boeier. Goed, nu het team compleet is, kunnen we verder gaan met de opdrachten. Ik heb hier een envelop bij me. Fouras heeft hem aan me gegeven. Annuh, jij bent deze week als eerste uitgenodigt in de toren van Fouras. Jij mag met Seppe mee.'  Annuh krijgt nog een knuffel van Idefix en wordt dan meegenomen en gescheiden van de groep. Chriz: 'Dan gaan wij op pad. Ik moet iets uitleggen. Ik zal jullie naar verschillende kamers in het fort leiden en vertel bij elke kamer een hint, of wat voor soort iemand het meest geschikt is voor de opdracht. Jullie bepalen dan wie de Gouden Sleutels in de kamer mogen opzoeken. Veel succes kandidaten!' (Volgende week volgt het verslag van de kandidaten)

• Forumlid
« Reactie #58 Gepost op: 7-05-2004, 12:04:14 »
De echte opdrachten:

Opdracht: Fouras' Torenraadsels
Kandidaat: Annuh
Inhoud: Geheim

Opdracht: Outfit
Kandidaten: Hagar, Kolko, LC, Idefix, Tijgertje, Grace, Maapie, EIDM en Ville
Inhoud: Jullie moeten op zoek naar de meest stylie outfit die er te vinden is. Stel door middel van plaatjes van truien, tshirts, broeken, sokken en schoenen je outfit samen. (Denk aan details!!) Linda zal optreden als jurylid en beoordelen wie de mooiste en orgineelste outfit heeft gekozen. PM de plaatjes van de kleding na Chriz en deze zullen dan doorgestuurd worden naar Linda. Zij weet niet wie welke outfit heeft gemaakt en haar oordeel is dus objectief. De kandidaat met de mooiste outfit wint 5 gouden Sleutels, nr. twee 3 Gouden Sleutels en nr. drie 1 Gouden Sleutel. De 2 met de minst mooie outfits worden opgesloten in een van de kamers van Fort Boeier.

Opdracht: Groepssplitsing
Kandidaten: Alle
Inhoud: De groep moet gesplitst worden in 2-en. Jullie gaan samen bepalen welke 5 kandidaten de sterkste kandidaten zijn en welke 5 kandidaten de zwakste kandidaten zijn. In het topic 'Fort Boeier' wil ik graag horen hoe de groep gesplitst is. De groep met de sterkste kandidaten krijgen allemaal 1 Gouden Sleutel. Zorg dus dat je in die groep kwam. Besprekingen over wie er in de sterkste groep komt, kan in het topic 'Fort Boeier'.

Als er nog vragen zijn, hoor ik het wel (en als er evt. aanpassingen/opmerkingen komen horen jullie het wel).

Tussenstand:
1. Tijgertje    5G  0S
2. 9 kandidatan 0G  0S

G=Gouden Sleutel
S=Zilveren Sleutel

Offline Ville

• Forumlid
« Reactie #59 Gepost op: 7-05-2004, 13:05:48 »
Hoera, ik ben eindelijk bij de groep  :)
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!