Auteur Topic: Stel een vraag aan de persoon die hierop reageert  (gelezen 2435515 keer)

Offline Dorine

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stel een vraag aan de persoon die hierop reageert
« Reactie #10840 Gepost op: 25-10-2004, 15:09:43 »
Ja, ik droomde over een wijd open veld met paardebloemen en verder was er niets, het veld was ook echt oneindig ???

Mag een moderator spammen? ;D
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Nelisje

• Forumlid
  • Guaranteed to blow your mind
« Reactie #10841 Gepost op: 25-10-2004, 15:09:48 »
Ja hoor:
Ik was in Snowworld Zoetermeer aan het snowboarden, en langzaam veranderde de omgeving. Ik zat ineens in een stoeltjeslift in een alpenlandschap, en zag dat ik blote voeten had, maar toch had ik mijn snowboard aan mijn voeten. Toen ik bovenaan de berg was, was ik de groep kwijt met wie ik was. Ik stond maar te zoeken, en wist de weg naar huis ook niet meer. Ik bedacht dat ik maar gewoon weer naar beneden moest gaan om iedereen terug te vinden en er achter te komen waar ik nou eigenlijk was. Echter, om te kunnen afdalen, moest ik nóg een stukje omhoog klimmen, op handen en kniën onder een soort zeil door. Gek genoeg kwamen er ook mensen me tegemoet, die dus naar mijn idee de verkeerde kant op gingen. Ook een boel kleine kinderen zaten erbij, met hun moeders.
Toen ik eenmaal boven was koos ik een kant om op te gaan. Ik had nog steeds blote voeten, maar de sneeuw was niet koud. Al snel werd het heel erg stil op de piste en kwam er steeds minder sneeuw, en steeds meer gras. Ik stopte en probeerde verder te lopen. Daar kwam ik iemand tegen, die ook de weg kwijt was. Het was Cher. (ik moet er even bij zeggen dat ik he-le-maal niks heb met Cher!) we besloten samen de weg te zoeken. Op een gegeven moment kwam er een grizzly beer op ons af, en we verstopten ons in een greppel. Cher was helemaal in paniek en aan het flippen. Ik bleef rustig. Toen we daar zaten verstopt kwamen er nog meer beren aan, maar die hadden kleren aan en ze waren aan het zingen. Dat was voor mij het teken dat we niet bang hoefden te zijn, en toen ze voorbij waren, gingen we ook verder. Na een tijdje zagen we een aantal toeristen, en daar konden we aan vragen waar we waren en hoe we naar huis moesten. Ze begrepen ons alleen niet, dus daar hadden we niks aan. Tenslotte kwamen we bij een stel blokhutten aan, waar we via een brief gewaarschuwd werden voor leeuwen. Ik dacht toen bij mezelf: we hebben het gehaald. Dat was raar, want ik voelde me helemaal niet zo alsof ik thuis was. Wat er daarna gebeurde was heel erg vaag, en dat weet ik niet meer. De rest van de droom was zo duidelijk!

Ik heb er al een verklaring voor gevonden. Wat denk jij er van? Bonusvragen: Spoor ik wel helemaal? Is dit normaal?
Angel of the first degree

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #10842 Gepost op: 25-10-2004, 15:19:46 »
Ja hoor:
Ik was in Snowworld Zoetermeer aan het snowboarden, en langzaam veranderde de omgeving. Ik zat ineens in een stoeltjeslift in een alpenlandschap, en zag dat ik blote voeten had, maar toch had ik mijn snowboard aan mijn voeten. Toen ik bovenaan de berg was, was ik de groep kwijt met wie ik was. Ik stond maar te zoeken, en wist de weg naar huis ook niet meer. Ik bedacht dat ik maar gewoon weer naar beneden moest gaan om iedereen terug te vinden en er achter te komen waar ik nou eigenlijk was. Echter, om te kunnen afdalen, moest ik nóg een stukje omhoog klimmen, op handen en kniën onder een soort zeil door. Gek genoeg kwamen er ook mensen me tegemoet, die dus naar mijn idee de verkeerde kant op gingen. Ook een boel kleine kinderen zaten erbij, met hun moeders.
Toen ik eenmaal boven was koos ik een kant om op te gaan. Ik had nog steeds blote voeten, maar de sneeuw was niet koud. Al snel werd het heel erg stil op de piste en kwam er steeds minder sneeuw, en steeds meer gras. Ik stopte en probeerde verder te lopen. Daar kwam ik iemand tegen, die ook de weg kwijt was. Het was Cher. (ik moet er even bij zeggen dat ik he-le-maal niks heb met Cher!) we besloten samen de weg te zoeken. Op een gegeven moment kwam er een grizzly beer op ons af, en we verstopten ons in een greppel. Cher was helemaal in paniek en aan het flippen. Ik bleef rustig. Toen we daar zaten verstopt kwamen er nog meer beren aan, maar die hadden kleren aan en ze waren aan het zingen. Dat was voor mij het teken dat we niet bang hoefden te zijn, en toen ze voorbij waren, gingen we ook verder. Na een tijdje zagen we een aantal toeristen, en daar konden we aan vragen waar we waren en hoe we naar huis moesten. Ze begrepen ons alleen niet, dus daar hadden we niks aan. Tenslotte kwamen we bij een stel blokhutten aan, waar we via een brief gewaarschuwd werden voor leeuwen. Ik dacht toen bij mezelf: we hebben het gehaald. Dat was raar, want ik voelde me helemaal niet zo alsof ik thuis was. Wat er daarna gebeurde was heel erg vaag, en dat weet ik niet meer. De rest van de droom was zo duidelijk!

Ik heb er al een verklaring voor gevonden. Wat denk jij er van? Bonusvragen: Spoor ik wel helemaal? Is dit normaal?

Omdat de reactie van degene boven Nelis helemaal niet leuk was, ga ik hier maar op in:

Je bent op weg naar een keerpunt (top van de berg), waarna er iets komt dat je moet doen, maar wat je eigenlijk heel eng vindt (naar beneden toe snowboarden), maar het is de moeite waard (het gras), maar je weet niet precies wat je er van moet verwachten (de weg kwijt), je bent bang, omdat je niet goed weet wat je moet verwachten (de beer), en wilt bevestiging (de beren met kleren). De prettige ervaring die je wacht is echter alleen fijn voor jezelf (toeristen begrijpen je niet).

Dus nog 1x kort: Je bent bijna op een punt in je leven dat er iets gaat veranderen en dat vindt je best wel spannend en eng. Je verwacht iets leuk, maar bent hier niet helemaal zeker van en zoekt houvast/bevestiging. Het is een persoonlijke ervaring.

Tevreden?

Offline Nelisje

• Forumlid
« Reactie #10843 Gepost op: 25-10-2004, 15:51:11 »
 ::oink:: Best wel heel erg tevreden. Het gaat over mijn leven idd, en vooral de opleiding die ik nu aan het afronden ben, wat me de nodige moeite kost door motivatieproblemen. dat zware stuk omhoog klimmen onder het zeil stond voor de moeite die ik er de laatste tijd voor heb gedaan om op de top te komen, het enige wat ik nog moet doen is naar beneden (het afronden), maar ik kom allemaal obstakels tegen, grizzly´s enzo, dus het is niet makkelijk. Cher stond volgens mij voor mijn moeder, die af en toe flink kan flippen en zich zorgen maken, terwijl ik er koel onder blijf. Maar het feit dat ik samen met Cher door ging betekent denk ik ook dat ik haar nodig heb om verder te komen. De blokhut zal wel staan voor het einde van mijn studie. Aangezien ik me nog niet thuis voelde, zou kunnen staan voor het feit dat ik al weer een nieuwe studie ben begonnen. 

Dus als jij het denkt en ik het denk, dan zal het ook echt wel zo zijn, denk je ook niet?

• Forumlid
« Reactie #10844 Gepost op: 25-10-2004, 15:53:49 »
Natuurlijk!  ;D

Hoe wil je gaan betalen? via girorekening of met credit card?  :D

Offline Nelisje

• Forumlid
« Reactie #10845 Gepost op: 25-10-2004, 15:57:23 »
  ::oink:: Ja hallo zeg, JIJ mag MIJ betalen, aangezien JIJ om een droom vroeg! Die ik in alle goedheid van mijn hart aan jou heb gedoneerd! Het is toch allemaal heel persoonlijke informatie die ik even over het wereldwijde web gooi!

Hoe denk je dit op te gaan lossen???

• Forumlid
« Reactie #10846 Gepost op: 25-10-2004, 16:00:37 »
Niet betalende klanten? Ik ruik een rechtszaak.  >:(

Ik neem Spong & Hammerstein.  >:(

Is het goed om persoonlijke informatie op het net te gooien?

Offline Nelisje

• Forumlid
« Reactie #10847 Gepost op: 25-10-2004, 16:07:12 »
Ik de hele Moszkowics (ofzo) familie! En Beau en Albert er bij!!!

Zolang het je pincode niet is kan het soms helemaal geen kwaad om wat zielenroerselen op het net te gooien. Misschien ben ik naiëf maar ik denk niet dat het ooit nog tegen me gebruikt gaat worden. En het levert bijzondere ontdekkingen op!

Kan jij ook niet wachten tot de CSC écht begint???

• Forumlid
« Reactie #10848 Gepost op: 25-10-2004, 16:08:42 »
Nee, zo bijzonder is het nou ook weer niet.

Denk jij dat jij leider wordt?

Offline Nelisje

• Forumlid
« Reactie #10849 Gepost op: 25-10-2004, 16:09:36 »
Nee, te veel stemmen tegen (nu al...)

Wat denk jij???  :P

• Forumlid
« Reactie #10850 Gepost op: 25-10-2004, 16:11:48 »
Ik denk niks, ik WEET het al  ;D

Welke van de 20 gaat er als eerste uit? (behalve jijzelf  :P)

Offline Nelisje

• Forumlid
« Reactie #10851 Gepost op: 25-10-2004, 16:19:10 »
Gerard!

Ben jij ÉCHT onpartijdig of doe je maar alsof?  :P

• Forumlid
« Reactie #10852 Gepost op: 25-10-2004, 16:22:23 »
Ik houd van mensen die actief meedoen, die hebben mijn voorkeur.  8)

Welk topic mist in de Relaxhoek?

Offline Nelisje

• Forumlid
« Reactie #10853 Gepost op: 25-10-2004, 16:43:24 »
Er staan er zo veel dat ik ze nog nieteens allemaal heb gelezen... (verdere pagina´s enzo...)

Maar als ik er 1 verzin, dan zal ik hem aanmaken, afgesproken?

Ik wil een paar daagjes er tussenuit met een vriendin met oud en nieuw... Waar kan ik het beste naartoe gaan?

Edit: Als je van actief meedoende mensen houdt, waarom zit je dan telkens onze mooie avatars en plaatjes en teamspirit af te kraken???
« Laatst bewerkt op: 25-10-2004, 16:47:55 door Nelis »

• Forumlid
« Reactie #10854 Gepost op: 25-10-2004, 16:55:51 »
overkill aan dat plaatje/zorgt voor intern arbeidsconflict met mijn rol als moderator (crossposting) en een hoge mate van Dorine in je team.  ::jaja:: die mij beschuldigt van spam enzo.  ::ohno::

Wat is het allermooiste plaatje dat je ooit hebt gezien?

Offline molice

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #10855 Gepost op: 25-10-2004, 17:04:08 »
Dat kan ik hier niet zeggen ::regenboog::

Hoe belangrijk denk jij dat je bent?

Offline Nelisje

• Forumlid
« Reactie #10856 Gepost op: 25-10-2004, 17:12:14 »
Voor sommigen heel belangrijk, voor anderen minder belangrijk. Je kan niet belangrijk zijn voor iedereen!

Ik herhaal mijn vraag: Ik wil een paar daagjes er tussenuit met een vriendin met oud en nieuw... Waar kan ik het beste naartoe gaan?

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #10857 Gepost op: 25-10-2004, 17:24:09 »
Milaan!

Waar moet ik naar toegaan als ik in Amsterdam wil gaan stappen?
That's all

Offline molice

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #10858 Gepost op: 25-10-2004, 17:26:43 »
Ehh... naar Amsterdam lijkt me ???

Lust je bloemkool?

Offline Yvje

• Forumlid
  • Be heppie!! : )