Ja hoor:
Ik was in Snowworld Zoetermeer aan het snowboarden, en langzaam veranderde de omgeving. Ik zat ineens in een stoeltjeslift in een alpenlandschap, en zag dat ik blote voeten had, maar toch had ik mijn snowboard aan mijn voeten. Toen ik bovenaan de berg was, was ik de groep kwijt met wie ik was. Ik stond maar te zoeken, en wist de weg naar huis ook niet meer. Ik bedacht dat ik maar gewoon weer naar beneden moest gaan om iedereen terug te vinden en er achter te komen waar ik nou eigenlijk was. Echter, om te kunnen afdalen, moest ik nóg een stukje omhoog klimmen, op handen en kniën onder een soort zeil door. Gek genoeg kwamen er ook mensen me tegemoet, die dus naar mijn idee de verkeerde kant op gingen. Ook een boel kleine kinderen zaten erbij, met hun moeders.
Toen ik eenmaal boven was koos ik een kant om op te gaan. Ik had nog steeds blote voeten, maar de sneeuw was niet koud. Al snel werd het heel erg stil op de piste en kwam er steeds minder sneeuw, en steeds meer gras. Ik stopte en probeerde verder te lopen. Daar kwam ik iemand tegen, die ook de weg kwijt was. Het was Cher. (ik moet er even bij zeggen dat ik he-le-maal niks heb met Cher!) we besloten samen de weg te zoeken. Op een gegeven moment kwam er een grizzly beer op ons af, en we verstopten ons in een greppel. Cher was helemaal in paniek en aan het flippen. Ik bleef rustig. Toen we daar zaten verstopt kwamen er nog meer beren aan, maar die hadden kleren aan en ze waren aan het zingen. Dat was voor mij het teken dat we niet bang hoefden te zijn, en toen ze voorbij waren, gingen we ook verder. Na een tijdje zagen we een aantal toeristen, en daar konden we aan vragen waar we waren en hoe we naar huis moesten. Ze begrepen ons alleen niet, dus daar hadden we niks aan. Tenslotte kwamen we bij een stel blokhutten aan, waar we via een brief gewaarschuwd werden voor leeuwen. Ik dacht toen bij mezelf: we hebben het gehaald. Dat was raar, want ik voelde me helemaal niet zo alsof ik thuis was. Wat er daarna gebeurde was heel erg vaag, en dat weet ik niet meer. De rest van de droom was zo duidelijk!
Ik heb er al een verklaring voor gevonden. Wat denk jij er van? Bonusvragen: Spoor ik wel helemaal? Is dit normaal?