Dan zou het zo gelukt moeten zijn ? Quote weggehaald.
Bedankt voor de tip Imka.
[Ik ga 's een poging wagen voor mijn enige echte mol George
1. Mission Impossible (achterstevoren)
Normaal abseilen, dus "achterstevoren".
2. Bicycle Race - Queen
3. Bicycle Race - Queen
Die plant ik aan elkaar, want het zou kunnen slaan op het feit dat George na het fietsen bij aankomst beweerde dat ze slechts 8 wissels hadden gemaakt i.p.v. 12 - hij zei dus dat ze allemaal 2 x gefietst hadden en bleef dat heel verbaasd volhouden.
4. Aan de Amsterdamse grachten - Wim Sonneveld
George ging hollandse liedjes zingen met Jantien.
Héél vergezocht is deze inval waar ik ineens aan moest denken toen ik vorige week een puzzel aan het maken was genaamd : De Amsterdamse grachten. Dit soort puzzels staan in boekjes van Denksport en het is een soort invulpuzzel - je moet grachtenpandjes op de juiste manier in een diagram plaatsen aan de hand van aanwijzingen die je krijgt. Maar dit kwam omdat George juist kort daarvoor had gezegd : "Ik dacht, het is een soort puzzel" (die koffertjesopdracht). Nogmaals erg vergezocht. Tenzij hij dit vaker heeft gezegd, dat een opdracht een soort puzzel was?
Moeilijk vind ik het gebruikte stukje, alleen de bomen dromen enz. Dit zou op de gevangenisopdracht kunnen slaan, maar dat was ook pas later.
Trouwens, dat stukje is moeilijk te linken aan alle overgebleven kandi's. Toch komt "boom" wel vaak van pas bij George, en natuurlijk hakt hij al vanaf het begin die boom om in het introfilmpje
5. Robin The Hooded Man - Clannad
Robin Hood is een vrijbuiter. George lijkt me wel een ongebonden type die zich niks van regeltjes aantrekt
Verder loopt hij in zo'n capuchonjasje.
6. I could have lied - The Red Hot Chili Peppers
Hij zegt vaak dat hij niet zo goed liegen kan, dat je dat meteen kan zien in zijn ogen (hier denk ik dus ook meer aan het vervolg van het fragment - my eyes could never keep their cool enz.); de andere kandi's waren ook erg overtuigd van zijn oprechtheid. Maar is dat wel zo
7. Start me up - The Rolling Stones (achterstevoren)
Ik moest hier meteen denken aan hoe John hem op weg hielp bij het abseilen. Dat het fragment achterstevoren wordt gedraaid zou dan kunnen aangeven dat het op hetzelfde slaat als het M.I. fragment.
8. My name is Prince - Prince
The one and only - the Artist. Funky betekent ook nog : bang, en George is wel dé angsthaas van deze serie
9. Money money money - ABBA
Must be funny in a rich man's world.....hij strooit met het geld.
10. Trouble - Coldplay
They spun a web for me, hij is gevangen door de overgebleven kandi's.
Betekent het ook nog niet zoiets als : in de knoei gebracht zijn? Hij lijkt me behoorlijk in de knoei gebracht in dat vleigtuigje...
Even dacht ik ook nog...misschien springt hij wel in een vangnetje i.p.v. écht
Maar dat komt omdat ik zomaar niet geloven kan dat George écht gesprongen heeft !!!!!!!!!!!