Auteur Topic: Hoe heb jij je partner leren kennen?  (gelezen 13997 keer)

Offline Ibung

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Hoe heb jij je partner leren kennen?
« Reactie #80 Gepost op: 11-11-2004, 20:31:53 »
zal eens zoeken nelis. heb een hele stapel uit japan, maar dan voornamelijk van z'n twee dochtertjes. overigens was jimmy echt geen 16 meer, acht jaar geleden was hij eerder 20. maar ja, liegen over leeftijd zit wel een beetje in de familie ::rofl::

en inderdaad storm, de wereld is klein!! ::jaja::
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline lebon simon

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #81 Gepost op: 11-11-2004, 23:57:04 »
Ik ben na bijna 20 jaar nog altijd bezig met haar te leren kennen.

Offline Nelisje

• Forumlid
  • Guaranteed to blow your mind
« Reactie #82 Gepost op: 12-11-2004, 00:23:13 »
overigens was jimmy echt geen 16 meer, acht jaar geleden was hij eerder 20. maar ja, liegen over leeftijd zit wel een beetje in de familie ::rofl::

en inderdaad storm, de wereld is klein!! ::jaja::

Ik verbaasde me al er over toen ze het zei, ik had hem ook ouder ingeschat...

Een foto lijkt me echt hartstikke leuk, als ik weer op de thuisbasis ben ga ik zeker op zoek!
Angel of the first degree

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #83 Gepost op: 12-11-2004, 00:27:57 »
zooo :o topic naam kan ook zowat veranderd worden in 'wat is de wereld klein' hahaha leuk om te lezen. Ik had met Nelis ook al zoiets in onze eerste chat hahaha :D
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Nelisje

• Forumlid
« Reactie #84 Gepost op: 12-11-2004, 00:59:53 »
Nelis = vrouw van de wereld  :P ::) ;D

Ja nu je het zegt! Maar dat bleef toch iets dichter bij huis!

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #85 Gepost op: 12-11-2004, 07:26:02 »
yep

In welke periode en welke flat Gerard...word nu wel nieuwsgierig.. al is het wel heel toevallig als wij er tegelijk hebben geleefd :)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #86 Gepost op: 12-11-2004, 10:39:00 »
na het verhaal Ibung/Nelis verbaas ik me nergens meer over  ::)
er was eens......

Offline Nelisje

• Forumlid
« Reactie #87 Gepost op: 12-11-2004, 11:33:11 »
Bakkertje en Gerard waren vast buren ofzo... Of misschien was Bakkertje wel degene die met de bezem op het plafond aan het bonken was toen Gerard de muziek te hard had staan ´s nachts... ::trots::

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #88 Gepost op: 12-11-2004, 11:36:32 »
Bakkertje en Gerard waren vast buren ofzo... Of misschien was Bakkertje wel degene die met de bezem op het plafond aan het bonken was toen Gerard de muziek te hard had staan ´s nachts... ::trots::

Alsof ik zo'n oude muts ben die dat zou doen ::rofl::

maar afijn er wordt al onderling gePM-ed, al heb ik nog geen idee wie het is...heb maar een foto van mezelf in het smoelenboek geplaatst, wie weet begint Gerard dan te kreunen en zegt hij: "oh was dat die muts"??? :o
-----------------------------------------------------------------

Het verhaal van Ibung en Nelis overtreft toch wel alles hoor...ongelooflijk, wat is de wereld dan klein!!!

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #89 Gepost op: 12-11-2004, 11:36:39 »
gheghe...dit topic word steeds leuker!! Wie zijn de volgende die eigenlijk buren zijn en dit helemaal niet weten van elkaar  ::rofl::
That's all

Offline Nelisje

• Forumlid
« Reactie #90 Gepost op: 12-11-2004, 11:43:18 »
Okee... Ik ben in Rotterdam geboren, ben daarna al snel naar een flat in Schiedam verhuisd, daarna naar een ander huis in Schiedam, toen ben ik op kamers gaan wonen in Den Haag, daarna naar Leiden, waar ik nu (na nog een keer verhuizen) in een studentenkamer woon.

Wie wie wie???

Bakkertje ik heb nooit beweerd dat je een oude muts bent!!!  ::bravo::

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #91 Gepost op: 12-11-2004, 11:46:55 »
gheghe...dit topic word steeds leuker!! Wie zijn de volgende die eigenlijk buren zijn en dit helemaal niet weten van elkaar  ::rofl::
Elmar en ik? ::tandpastasmiley::
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #92 Gepost op: 12-11-2004, 11:50:08 »
en dat wist je niet??  ::rofl::
That's all

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #93 Gepost op: 12-11-2004, 11:52:31 »

Bakkertje ik heb nooit beweerd dat je een oude muts bent!!!  ::bravo::

Nee maar dat beeld kreeg ik wel voor me toen ik je post las ::tandpastasmiley::...je bent een lieverd hoor, helaas heb ik niks met "rotjeknor" en schiedam, maar des te meer met tante annie in leiden ;)...Den Haag ken ik ook maar al te goed omdat mijn man een "westlander" is en wij een aantal jaren in Wateringen hebben gewoond... ::jaja::

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #94 Gepost op: 12-11-2004, 12:23:15 »

Gerard is eigenlijk mijn buurman, maar hij weet het niet. Dat weet ik omdat als de buurman niet thuis is (hij woont alleen) de vrouwen-lingerie-pakketjes die hij besteld bij mij bezorgd worden en daar staat altijd op 'Gerard aka Verdi'  ::jaja::

Offline Nelisje

• Forumlid
« Reactie #95 Gepost op: 12-11-2004, 12:31:26 »

Nee maar dat beeld kreeg ik wel voor me toen ik je post las

Misschien had ik dan moeten schrijven:

Misschien was Bakkertje wel degene die met haar nieuwe, flitsende, supersonische D**son stofzuigerbuis voor alleen maar hippe mensen op het plafond aan het bonken was... enz

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #96 Gepost op: 12-11-2004, 12:37:12 »

Misschien had ik dan moeten schrijven:

Misschien was Bakkertje wel degene die met haar nieuwe, flitsende, supersonische D**son stofzuigerbuis voor alleen maar hippe mensen op het plafond aan het bonken was... enz

Krijg nu nog gekkere beelden binnen ::rofl::

Zal even een beschrijving geven van het plafond, dat was geen betonnen plafond maar het leek meer op stro dat aan elkaar verlijmd was...regelrechte stofnesten, dus je keek wel uit om tegen het plafond te bonken, daarnaast waren de muren van die te kleine kamers zo dun dat je altijd op de hoogte was van mannelijk of vrouwelijk bezoek bij je buurman of buurvrouw...bonken was dus niet nodig je kon gewoon door de muren heen praten ::tandpastasmiley::

Offline lebon simon

• Forumlid
« Reactie #97 Gepost op: 13-11-2004, 13:15:51 »
Liefde op internet: smeerlappen en maniakken

Het internet wordt steeds meer gebruikt als ontmoetingsplaats voor nieuwe liefdes. Toch praten veel mensen er niet of nauwelijks over met vrienden of kennissen. Dat heeft voor een groot deel met vooroordelen te maken.
Een kwart van de mensen denkt dat er op internet alleen maar smeerlappen en maniakken ronddolen. Dat blijkt uit een vrijdag gepubliceerd onderzoek van TNS NIPO in opdracht van de bemiddelingssite Parship.nl onder vijfhonderd vrijgezellen. Van de respondenten bezoekt de helft wel eens datingpagina's op internet, de andere helft zoekt op de 'traditionele' manier een partner.

Uit het onderzoek blijkt dat één op de zeven respondenten graag een relatie wil. Zo'n 65 procent is niet actief op zoek naar een levensgezel, maar staat er wel voor open. De favoriete plaatsten om potentiële "lovers" tegen te komen, zijn in uitgaansgelegenheden (17 procent), via vrienden of buren (16 procent) en op het werk (8 procent). Ongeveer 8 procent van de personen vindt de liefde via het internet.

Over dat internet bestaat nog veel scepsis. Eenvijfde van de ondervraagden denkt dat mensen zich op internet anders voordoen dan ze in werkelijkheid zijn. Daten op internet is ook gevaarlijk of onbetrouwbaar, vindt een kwart van de respondenten. Evenveel mensen vinden het ongevaarlijk om via de digitale snelweg een relatie te beginnen.

Voordat er liefde in het spel is, moet de andere persoon wel eerst aan een flink pakket voorwaarden en eisen voldoen, zo concludeert Parship.nl. Het allerbelangrijkste is "een goed karakter". Meer dan driekwart van de ondervraagden vindt dat erg belangrijk. Zo'n 65 procent vindt dat de potentiële partner de juiste leeftijd moet hebben en 61 procent wil "gezamenlijke hobby's en interesses". Pas daarna komen uiterlijk, figuur en gewicht aan bod.

www.hbvl.be

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #98 Gepost op: 30-05-2005, 17:01:46 »
Ff dit topic opgraven hoor ::tandpastasmiley:: ::regenboog::

Via m'n studie, maar eigenlijk pas 'echt' in Griekenland... ::love:: ::love::

Offline Lorelei

• Forumlid
  • Freedom frantically frolic and fine...
« Reactie #99 Gepost op: 30-05-2005, 17:14:46 »
Ff dit topic opgraven hoor ::tandpastasmiley:: ::regenboog::

Via m'n studie, maar eigenlijk pas 'echt' in Griekenland... ::love:: ::love::

Dat was nog helemaal niet duidelijk geworden in het Songfestival topic hoor  ;D

Maar mooi voor je Annemiek  ::ok::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you