Ik weet molvrienden, dat jullie dit eigenlijk niet willen horen, maar in reactie op dit topic kan ik het toch niet laten om even deze woorden neer te zetten.
Al vanaf dag één heb ik geroepen dat ik de vierde molserie van afgelopen jaar de allerslechtste heb gevonden die er ooit is uitgezonden.
Het leek af en toe wel alsof de 'geselecteerde' "kandidaten"
meer aan het acteren waren dan mee te doen aan het molspel.
Ik vond dit helemaaaaaaaal niet leuk
Wanneer ik dat in chat en/of forum een dergelijke opmerking maakte werd ik erg negatief gevonden en somber, en weet ik wat nog allemaal meer.
Maakt verder niet uit, maar ik vind dat ze het spel de vorige keer eigenlijk al om zeep hebben geholpen.
Als ze nu met BN-ners op de proppen gaan komen, wil ik het niet eens meer zien!!
Die gaan nóg meer acteren en geregisseerd worden dan de vorige groep al heeft moeten doen.
Want dit is dus wel degelijk aan de orde geweest.
Ik heb ook al meteen gezegd dat deze 'kandidaten' helemaal geen molfans waren van oorsprong.
Zoals blijkt hebben ze gewoon wat stukken mogen bekijken en naspelen van andere eerdere buitenlandse molseries.
Tis toch helemaal wat dat ze niet eens de moeite hebben genomen om de tekst hier en daar wat te veranderen, je kan het zo letterlijk uit de Amerikaanse versie vertalen!
Nou erg leuk hoor,
NOT
En al dat geknip en gedoe in de afleveringen, waardeloos hoor!
Allerlei onwaarheden en suggestieve 'verknipte' delen aan elkaar plakken, MOLONWAARDIG
Wel ben ik blij dat ik het dus helemaal niet zo verkeerd had gezien als sommige mensen mij wilden laten denken.
En dat mijn gevoel bij de laatste molserie dus wel degelijk klopte
Het is heel erg jammer, dat het zo downhill is gegaan, maarja het wás leuk en ik ben heeeeel blij en gelukkig met de ontzettend leuke contacten en de lieve mensen die ik heb ontmoet via dit ooit zo geweldige, beste programma ooit!!
Groetjes en knufs van cad (toch wel behoorlijk
)