Auteur Topic: OKEE-kamp met molthema!  (gelezen 2296 keer)

Offline ishtara

• winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
OKEE-kamp met molthema!
« Gepost op: 4-02-2004, 15:17:20 »
Hallo allemaal,

Voor alle molfans tussen de 10 en de 12 is er dit jaar een kamp bij OKEE-jeugdvakanties met het mol-thema!  ::ok::

Ik heb mij als enthausiaste OKEE-vrijwilliger en grote mol-fanaat meteen opgegeven en ik mag mee als leiding met dit kamp!  ::trots::

Dus lijkt dit je wat, voor jezelf of iemand anders, als kind of als leiding, dit kamp of een ander superleuk kamp?  ::zwaai::

kijk op http://www.okeejeugdvakanties.nl

Survival: Zoek de Mol

Dit is niet een gewoon survivalkamp!
Naast de vele outdoor-activiteiten, zoals mountainbiken en rotsklimmen, gebeuren er vreemde dingen. Spullen verdwijnen, spelletjes mislukken, klokken staan niet meer op de goede tijd. Iemand, de Mol, probeert de groep tegen te werken maar wie is dit? Denk jij deze Mol te kunnen ontmaskeren? Ga dan mee met dit kamp voor echte speurneuzen die kunnen overleven.
Laat zien dat jij slimmer bent dan de Mol! Leeftijd: 10-12 van 7 oktober tot 17 juli € 280,-
 de Ardennen

::bravo::

« Laatst bewerkt op: 4-02-2004, 15:47:37 door ishtara »
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline Giorgio

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: OKEE-kamp met molthema!
« Reactie #1 Gepost op: 4-02-2004, 16:03:06 »
Klinkt leuk, helaas ben ik sinds een paar jaar geen 12 meer.
Eindelijk...

Offline LC

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
« Reactie #2 Gepost op: 4-02-2004, 16:04:58 »
Vorig jaar kon het nog. :\'( :\'(

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 4-02-2004, 16:06:26 »
Het klinkt idd leuk, maar ik vraag me af hoeveel kinderen in de leeftijd van 10-12 er op het forum zitten. Ik ben iig al weer te oud.
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline ishtara

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 6-03-2004, 20:03:35 »
Het mol-kamp is (natuurlijk  ::regenboog:: ) populair! Er hebben zich nu al acht ::oink:: kinderen ingeschreven, en dat is goed voor een tweede plaats in het kampklassement  ::ok:: , er is nu pas 1 kamp met meer aanmeldingen. Maar er is nog meer dan genoeg plek!

Offline ishtara

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 24-07-2004, 11:23:21 »
Hallo allemaal,
Inmiddels is het mol-kamp alweer voorbij en het was erg leuk! Het was een beetje nat in de Ardennen, maar het molthema is goed uit de verf gekomen. Ikzelf was niet de mol, maar de laatste avond wel het meest verdacht (leuk!).
Groetjes van Ishtara