Ik heb een donor sinds mijn 13-e.
En sta er nog steeds achter, heb later alleen toegevoegd dat ik m´n ogen graag wil houden. Vind ik zo´n vies idee als ze eraan komen. bah, ookal ben ik dood.
En iedereen mag het van me hebben hoor. Het lijkt mij ook niet te doen om te selecteren. Als ik doodga moeten ze er al heel snel bij zijn om uberhaupt optijd te zijn voor het redden van m´n organen, als ze vervolgens nog moeten uit gaan zoeken waar de dichtsbijzijnde mededonor zit die mijn orgaan nodig heeft kost dat alleen maar meer tijd.
Bovendien, stel, ze hebben een x aantal uur de tijd. Binnen die tijd kan mijn nier wel geplaatst worden bij iemand die geen donor was, maar de dichtbijzijnste die mijn nier nodig heeft en wel donor was duurt te lang. Moeten ze m´n nier dan maar weggooien
??
Ik kan de beredenatie van malcolm wel volgen hoor, en er zit nog wel wat in ook denk ik misschien maar ik geloof er toch niet in. Als ik doodga is ieder mens dat ze met mijn organen kunnen redden meegenomen. Maakt dan niet zoveel meer uit wat mij betreft.