Beter laat dan nooit...
De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 15!
Hall of Fame
2019:
1. Starlight
2. D*N
3. Nieky
2020:
1. D*N
2. Starlight
3. SpacyColours
2021:
1. Starlight
2. SpacyColours
3. D*N
2022:
1. Starlight
2. D*N
3. MollenvangR
2023
1. MollenvangR
2. D*N
3. Nieky
Hieronder staan dus 10 vragen, die betrekking hebben op jou. Beantwoord deze vragen naar waarheid en lever je antwoorden bij mij per PM in. Ik zal ook een lijstje inleveren.
ls de deadline verstreken is, post ik alle antwoorden in dit topic, maar door elkaar. Aan jou de taak de juiste antwoorden bij de juiste forummer te zoeken. Elke juiste combinatie levert 1 punt op. Indien je één vraag volledig juist hebt beantwoord, krijg je 5 bonuspunten.
Daarnaast wordt het gebruik van unieke antwoorden aangemoedigd. Indien je alle antwoorden uit de quiz hebt gebruikt in de hele quiz, krijg je nog eens 5 bonuspunten.
Je kan niet na de deadline nog verder puzzelen, én, nog belangrijker: ingeleverd = ingeleverd. Je krijgt geen herkansing meer, als je ergens een dubbel antwoord in de quiz hebt laten zitten.
DIT ZIJN DE VRAGEN VAN 2024!
ALGEMEEN
1. Wat is jouw hoogtepunt van 2024?
FORUM
2. Wat is jouw forummoment van 2024?
3. Wat is jouw favoriete forumquizvraag?
REALITY, SPORT & ENTERTAINMENT
4. Wat is jouw tv-moment van het jaar? *
5. Welke celebrity is stiekem jouw dubbelganger?
6. Wat is jouw favoriete meme of social media post?
7. Welke sport heb je ooit geprobeerd en bleek echt niets voor jou te zijn?
8. Wat was het eerste concert waar je ooit heen ging, of als je nog nooit naar een concert geweest bent, waar je het eerst heen zou willen gaan? **
OVERIG
9. Wat is jouw geheime talent?
10. En tot slot, ter ere van deze jubileum-editie: hoeveel paar schoenen heb je?
11. Ben je van plan ook mee te doen met de quiz?
Vraag 11 is om te helpen bepalen of we wel of geen halve finales nodig hebben en geeft mij wat inzicht in wat ik kan verwachten.
* onder TV bijv. vallen ook streamingsdiensten (Netflix, Disney+ etc) - denk ruim.
** graag youtube-linkje bijvoegen van een (favoriet?) nummer van de betreffende artiest.
Alleen mensen die ook echt meedoen met het maken van de quiz, kunnen punten verdienen voor de RN Ranking.
DEADLINES
Start inleveren lijstjes: NU (via PM op dit forum!)
Deadline inleveren lijstjes: vrijdag 27 december, 21.00 uur
Start Quiz: zsm daarna, uiterlijk 28 december
Deadline Quiz: Vrijdag 17 januari, 21.00 uur
Uitslag: Zaterdag 18 januari (tijdstip nader te bepalen)
Bij veel aanmeldingen voer ik de halve finales weer in en verandert de planning.
Lijstjes inleveren gaat via PM, de rest gaat via de email (minkedriessen@hotmail.com)
De klok in mijn PM box (lijstjes) en email account (quiz) is leading! TE LAAT = TE LAAT
[OOK BIJ OVERMACHT - niks is uitgezonderd]
Indien er iets niet duidelijk is, laat het me weten!
Heel veel plezier en succes allemaal