Baziel zal dat nog even officieel bevestigen. Baziel aan jou het woord.
Allez, vooruit, omdat jullie het zijn,maar ik doe dat maar 1 keer hoor.
"Bij deze verklaar ik de inschrijvingen voor Pompen of Verzuipen, de Jacht op de Goudschat der Promoliaten, anno 2004 officieel voor geopend."
Baziel knipt, onder het goedkeurende oog van de rest van de PoV-crew én onder luid applaus van de massa ongeduldig wachtende aspirant-deelnemers, op zeer officiële wijze het tricolore lint aan de ingang van de registratiepagina door met een zilveren schaar. Vanaf NU kan het spel,zowel voor jullie als voor ons, beginnen.
Om iedereen de kans te geven om mee te doen, hebben we een ruime inschrijvingsperiode voorzien.
Jullie zullen op tijd en stond bericht krijgen over wat er te gebeuren staat.
Er staan de deelnemers enkele hele leuke, maar uitdagende maanden te wachten. Bezoek daarom regelmatig de site, want er komt nog het een en ander aan dat jullie wel zal interesseren...
En nogmaals,
iedereen kan meedoen, en wij zorgen er voor dat je niet nodeloos de wei in gaat op zoek naar een onvindbare schat.
Tenslotte is er één ding dat ik jullie al wel kan meegeven : Je kan al beginnen speuren, want,boosaardig als we zijn,hebben we al aanwijzingen gepubliceerd... Hebben jullie ze al gevonden ? ?