Beste Susdus en Lodewijk,
Ik vond het heel fijn dat jullie dit jaar CDM hebben gemaakt. En uiteraard bedankt daarvoor en ook aan MitchK, Monkeysuncle en Brent voor hun steun daarbij. Het maakte het volgen van deze WidMO editie een stuk gemakkelijker, vooral met zoveel opdrachten en twists (nee grapje, er zaten er natuurlijk maar 3 in).
Ik heb elke seconde van jullie show geluisterd, soms meerdere malen, zoals de biechten van Lodewijk Backer. Alle kandidaten die langskwamen werden opeens meer dan een profielafbeelding met wat berichten. Wie had gedacht dat daar echte, levende mensen achter zaten? Vooral FrankLapidus, JaccoS, Aurynn, Larikoek, Molfreak Arno, Belg (wat goed trouwens dat hij eindelijk een eigen profielafbeelding heeft!
), KingLennart, Giorgio, Roomey164, D*N, Luchtmaniak en Convans waren mijn favoriet dit seizoen. Ja, zelfs Convans, nadat hij openlijk heeft toegegeven mij te haten.
Ik snap ook heel goed dat na de grote druk van dit seizoen jullie het niet nog een jaar aankunnen, maar de traditie leert ons dat een kandidaat uit het vorige seizoen die taak op zich neemt. En bovendien kan ik niet wachten om Susdus volgend jaar zelf in actie te zien, als Mol.
Hoe dan ook, dank voor de volle uren die jullie hieraan hebben besteed!
Groetjes,
Een nobody zonder titel