Auteur Topic: Reality TV: Henny zoekt God  (gelezen 3576 keer)

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
Reality TV: Henny zoekt God
« Gepost op: 27-12-2003, 19:13:09 »
Ik heb vanmorgen de herhaling gezien en ik kreeg een beetje een dubbel gevoel. Wat wil Henny? Koste wat kost terug in de publiciteit, omdat hij enorm mediageil is? (Vb. Henny en pastoor lopen in Volendam. Vrouw roept: 'He Henny!' Henny: 'Hoi' Vrouw loopt door, Henny schreeuwt na: 'Ik zoek God') of is hij echt op zoek naar God. Ik ga het vanavond opnemen. Ik ben toch wel benieuwd, naar hoe verder. Ook gezien?

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Reality TV: Henny zoekt God
« Reactie #1 Gepost op: 27-12-2003, 20:50:05 »
Ik heb een fragment ervan gezien, ik zag hem in een kerk een of ander beeld kussen. Ik heb zo'n idee dat hij hiermee alleen maar weer terug probeert te komen op televisie. Maar waarom eigenlijk, ik vind gewoon dat hij zijn tijd heeft gehad, laten anderen het maar eens proberen.

Zijn playbackshow en later de soundmix-show waren wel leuk. Maar de surprise-show: ik heb er zo mijn twijfels over. Het is niet mijn favoriete presentator. Uiteraard denkt iemand anders daar het zijn/hare van, maar het is gewoon mijn mening.

Offline sjulie

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 27-12-2003, 23:43:24 »
Het is te zielig voor woorden als je zo nog in de belangstelling wil staan. :-\
Ga toch poep rapen van je paarden of iets anders nutteloos doen maar blijf van de buis.
Ik heb het echt helemaal gehad met Henny de Penny...arghhhhh
« Laatst bewerkt op: 27-12-2003, 23:45:24 door katja02 »

Offline lebon simon

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 27-12-2003, 23:47:15 »
Poep rapen van de paarden vind ik niet ZO nutteloos eik...  ;)

Maarre... ik heb 5 min. gekeken naar dat programma en dat was voor mij ook al meer voldoende.  :(

Offline sjulie

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 27-12-2003, 23:59:28 »
Poep rapen van de paarden vind ik niet ZO nutteloos eik...  ;)

nee,das waar..gigigigigi ;) ;D

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #5 Gepost op: 30-12-2003, 11:04:14 »
heb gisteren ook even gekeken. henny zoekt god in de oekraine..
vraggt ie aan zo'm arm zielig vrouwtje of ze lid is van de postcodeloterij... ???
kijk, ik mocht 'm al jaren niet, maar nu blijkt ie ook nog eens geen humor te hebben.. blehhhhhhhhh  ::niet-ok::

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 30-12-2003, 13:05:02 »
Ik heb 't ook gezien gisteren toevallig, omdat m'n ouders er naar keken.

vraggt ie aan zo'm arm zielig vrouwtje of ze lid is van de postcodeloterij... ???
kijk, ik mocht 'm al jaren niet, maar nu blijkt ie ook nog eens geen humor te hebben.. blehhhhhhhhh  ::niet-ok::

Ja die grap vond ik echt niet kunnen. Sloeg gewoon nergens op en was bovendien totaal niet grappig.  ::niet-ok::

Verder vond ik 't wel goed dat hij nu 'ns zag dat mensen ook blij kunnen zijn met 'n blik bruine bonen en 'n pot pindakaas ipv 'n prijs van 'n paar miljoen die hij bij de Postcodeloterij uitdeelt.

Die man die hem overal mee naar toe nam, kwam trouwens wel met 'n paar rake opmerkingen en vragen. Hij wilde Henny echt laten voelen dat hij 't wel heel erg goed heeft tegenover de mensen in de Oekraine. Ik denk dat de conclusie van de aflevering was dat mensen die 't goed hebben, minder bezig zijn met hun geloof als mensen die 't slecht hebben. Henny heeft zich dus daarom tot nu toe in zijn leven nog niet zoveel bezig gehouden met 't geloof en met God.

Al met al vond ik 't wel 'n interessant programma.  :)

Offline sjulie

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 30-12-2003, 16:06:00 »
heb gisteren ook even gekeken. henny zoekt god in de oekraine..

arghhhhhhhhhhhhhh  ???  :-\

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #8 Gepost op: 30-12-2003, 16:09:58 »
En Henny zich maar afvragen in welke van zijn auto's hij dit keer eens gaat rijden.

Offline AlexF

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 4-01-2004, 21:03:52 »
Die henny lukt het toch maar weer om in de publiciteit te komen. Petje af.
Is al moeilijk voor sommige mensen om een programma te bedenken, maar op zich qua kijk cijfers gaat het best goed.

Bravo Henny Huisman. ben wel eens waar geen fan maar gaat best goed, als het niks was had je me ook gehoort ;)

Wat opmerkelijk was dat bij aantal interviews dat hij zei dat je niet bepaald gelovig moest zijn om bij de KRO te werken, zeer opmerkelijke uitspraak.

Ik denk op langere termijn met meer verschillende items en iets minder langdradige items en wat meer to the point dat het wel een levensvatbare programma is. iets meer achtergrond muziek en wat netter monteren dan komt het vast goed , ook de graphics mag wel wat geinversteerd worden.

Eens denk je was ik maar eerder aan begonnen....

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #10 Gepost op: 5-01-2004, 18:22:15 »
Eeuh het is allang weer afgelopen hoor, er waren 6 afleveringen en niet bij de KRO maar bij de EO. Ik ben benieuwd of er nog iemand Catherine en Henny gaat opvolgen.

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #11 Gepost op: 5-01-2004, 18:25:48 »
Eeuh het is allang weer afgelopen hoor, er waren 6 afleveringen en niet bij de KRO maar bij de EO. Ik ben benieuwd of er nog iemand Catherine en Henny gaat opvolgen.
hennie heeft in het verleden wel voor de kro gewerkt, sterker nog hij is er z'n loopbaan begonnen...