Ik wil vragen aan Chardo, Vermoljoen, MollenvangR-Art een toch ook even aan Michael90 of zij even een betoog willen schrijven waarom zij een bruine koe zijn.
Nou zie mijn post op de vorige pagina die ik deels ga herhalen. Het ding bij mij is dat ik sowieso verdacht ben. Of ik me verdedig of niet. Of ik goed ben of niet, of ik een slechte rol heb of niet. Altijd ben ik weer verdacht, was ook bij la casa weerwolven zo. Maar toch ga ik onderbouwen omdat je me dit gevraagd hebt.
Ik heb toen weet ik hoeveel spelers al claimden een bruine koe te zijn, bewust gezegd een goede koe te zijn (in het midden latend welke). Daar hapte verder niemand op toe (helaas), want daar hoopte ik nog info uit te krijgen.
Ik heb aangegeven waarom ik op LDH heb gestemd en waarom Robin en waarom ik Vermoljoen verdenk van het hebben van een slechte rol. Hij weet het telkens zo te draaien van kijk eens, ik wil niemand met een persoonlijk voordeel, en witte koe maak je bekend. Maar het gaat er bij mij gewoon niet in dat je eerst naar LDH stuurt en jij samen met Robin (die slecht bleek) op hem stemde. Ook nu weer zeg je: ik heb op Robin gstemd, anders lag ik eruit. Niemand heeft voor jou gestemd. Volgens mij heb je gewoon meegestemd met de rest die ook al op Robin zeiden te stemmen... bovendien als ik naar de stemmen kijk, hoopte slechterik Robin kennelijk dat jullie niet op hem, maar mij zouden gaan. Want hij stemde op mij...
En dan wat ik zei over Chardo: die doet gewoon lekker nonchalant. Natuurlijk ben ik een bruine koe. Yeah sure. Lekker nonchalant, waardoor niemand (behalve Michael) je nog verdenkt...?
Voor mij is het ook bijna duidelijk:
Lodewijk: witte koe
Michael: bruine koe
Vermoljoen: bankroetkoe/slager
Chardo: bankroetkoe/slager
MV: bruine koe