D*N op welke opdrachten ben jij het meest trots? Anders gezegd, welke opdrachten zijn gegaan zoals je had gehoopt?
Qua bedenken heb ik de vijf al toegelicht in de poll. Qua spelen en ontvangst:
-> Wie is de kandidaat?: Juist omdat ik hier af en toe heb getwijfeld of het "spectaculair" genoeg zou zijn als opener. Maar de reacties hierop waren erg positief.
-> Food Market: Gefrustreerde kandidaten, gierende marktverkopers, dit ging precies zoals het gespeeld moest worden. Ook dat een paar kandidaten wel in de val trapten en de kraampjes af gingen.
-> Koescape: Ik denk hier weer dat het ook komt omdat het een hele lastige opdracht was. Je bent gewoon bang dat je iets bent vergeten in het bedenken of dat iemand met een loophole komt waar je niet aan hebt gedacht, juist door de enorme vrijheid en interpretatie in deze opdracht. Maar uiteindelijk klopte het allemaal en werd het door de kandidaten voluit gespeeld.
-> De Box: Ook hier had ik twijfels, gaat iedereen dit niet gelijk door hebben? Gaat het uberhaupt werken? Maar niet iedereen had het door, en anderen pas best laat, en iedereen speelde het wel mee
.