wat een geweldig idee, jammer dat er weinig gereageerd wordt. misschien wordt het voor veel mensen een beetje te omslachtig met het heen en weer sturen van video's/dvd's?
ik heb een ander ideeetje: laten we een marathon organiseren waarop in 1x de hele serie van een bepaalde mol bekeken wordt met een groep mensen.
als de serie uit ongeveer 8 afleveringen bestaat moet dat makkelijk te doen zijn in 1 dag (inclusief plaspauzes
![Grin ;D](https://www.realitynet.org/Smileys/ER-ep/grin.gif)
)
zelf heb ik een voorkeur voor BE1 of BE2, dat zijn de series die ik nog niet gezien heb (ik heb ze dus ook niet op video....)
voordelen hiervan:
*kwa planning makkelijk (is maar 1 dag)
*met zijn allen kijken is veel gezelliger
*leuk voor de sociale contacten
*je weet na een dag al wie de mol is
oja, ik heb wel een serie van de mol op video van de australische tv, dus niet de eerste Nederlandse serie, maar van de australische omroep. ik had die gekocht tijdens de veiling in Amersfoort afgelopen jaar (samen met Pimwiz). zelf heb ik hem ook nog niet gezien, ik kan dus geen garanties geven over de kwaliteit etc. maar het is voor veel mensen wel een nieuwe, onbekende serie, waarin de mol dus nog geraden moet worden. en misschien overbodig om te vermelden: hij is dus in het engels en niet ondertiteld. maar dat lijkt me voor de meeste molvangers geen probleem. de serie staat op 2 banden, maximaal 8 uur dus (het uit ten treure terugspoelen om hints te zoeken wordt om praktische redenen alleen bij hoge uitzondering toegelaten dan he....)
ik merk het wel waar de interesse naar uit gaat, mij lijkt het heel gezellig!!