Poll

welke serie gaan we zelf herhalen?

belgië serie 1
15 (22.1%)
belgië serie 2
12 (17.6%)
nederland serie 1
19 (27.9%)
nederland serie 2
13 (19.1%)
nederland serie 3
9 (13.2%)

Totaal aantal stemmen: 30

Auteur Topic: Opnieuw de Mol?  (gelezen 10787 keer)

Offline nettie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Opnieuw de Mol?
« Reactie #20 Gepost op: 4-12-2003, 20:44:26 »
Leuk idee, het enige probleem is dat m'n videorecorder wel werkt, maar dat ik de beelden niet kan zien op tv. Ik heb al van alles geprobeerd, maar niks werkt. En als er bij mij in huis iets stuk is kan het wel ff duren voordat het gemaakt is. Maar ik wil de afleveringen wel hebben, dan wel op video graag, want (zoals je waarschijnlijk al begreep) heb ik geen DVD-speler.

Offline nettie

• Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 4-12-2003, 20:45:37 »
'k ben helemaal vergeten te zeggen dat ik dan het liefste seizoen 1 van Nederland zou willen "hebben".

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #22 Gepost op: 10-12-2003, 19:53:37 »
Het idee is/was leuk, maar ik denk dat dit idee een beetje gaat doodbloeden!! ??? :-[ :-[
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 17-12-2003, 00:04:51 »
Het idee is/was leuk, maar ik denk dat dit idee een beetje gaat doodbloeden!! ??? :-[ :-[

Jammer maar helaas!! :( :( :( :( :(

Offline daantje17

• Forumlid
  • Geen mol, wel de leukste kandidaat ever!
« Reactie #24 Gepost op: 17-12-2003, 00:33:38 »
wat een geweldig idee, jammer dat er weinig gereageerd wordt. misschien wordt het voor veel mensen een beetje te omslachtig met het heen en weer sturen van video's/dvd's?
ik heb een ander ideeetje: laten we een marathon organiseren waarop in 1x de hele serie van een bepaalde mol bekeken wordt met een groep mensen.
als de serie uit ongeveer 8 afleveringen bestaat moet dat makkelijk te doen zijn in 1 dag (inclusief plaspauzes ;D)
zelf heb ik een voorkeur voor BE1 of BE2, dat zijn de series die ik nog niet gezien heb (ik heb ze dus ook niet op video....)
voordelen hiervan:
*kwa planning makkelijk (is maar 1 dag)
*met zijn allen kijken is veel gezelliger
*leuk voor de sociale contacten
*je weet na een dag al wie de mol is

oja, ik heb wel een serie van de mol op video van de australische tv, dus niet de eerste Nederlandse serie, maar van de australische omroep. ik had die gekocht tijdens de veiling in Amersfoort afgelopen jaar (samen met Pimwiz). zelf heb ik hem ook nog niet gezien, ik kan dus geen garanties geven over de kwaliteit etc. maar het is voor veel mensen wel een nieuwe, onbekende serie, waarin de mol dus nog geraden moet worden. en misschien overbodig om te vermelden: hij is dus in het engels en niet ondertiteld. maar dat lijkt me voor de meeste molvangers geen probleem. de serie staat op 2 banden, maximaal 8 uur dus (het uit ten treure terugspoelen om hints te zoeken wordt om praktische redenen alleen bij hoge uitzondering toegelaten dan he....)

ik merk het wel waar de interesse naar uit gaat, mij lijkt het heel gezellig!!
Ik ben niet lui, ik ben selectief productief

Offline mollemans

• Forumlid
  • The fab 4
« Reactie #25 Gepost op: 17-12-2003, 12:52:46 »
Dit soort molathons is al uitgevoerd en werkte prima. Er zijn dus zeker mensen (robbieazerty ) die wat series , zo niet alle series compleet hebben.

Zelf heb ik ze helaas niet meer compleet.
we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #26 Gepost op: 17-12-2003, 15:01:06 »
Daantje17, het probleem ligt er juist aan dat niemand de serie meer op band heeft staan.  :-\

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 17-12-2003, 15:23:39 »
oja, ik heb wel een serie van de mol op video van de australische tv, dus niet de eerste Nederlandse serie, maar van de australische omroep. ik had die gekocht tijdens de veiling in Amersfoort afgelopen jaar (samen met Pimwiz). zelf heb ik hem ook nog niet gezien,
Chriz, Daantje17 heeft dan toch blijkbaar een hele serie? En 1 serie op 1 dag is toch wel genoeg? :P Dus lijkt mij super, mss een meetingtopic van maken in de huiskamer??

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #28 Gepost op: 17-12-2003, 15:28:07 »
Ik en Elmar zaten al heel lang te denken over het huren van een bioscoopzaal voor een  dag om dan een marathon te houden. Dat moet toch te doen zijn als iedereen meebetaalt of niet?
Take a glorious bite out of the whole world

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 17-12-2003, 15:30:03 »
Snap je niet dat ik probeer onder die meeting uit te komen.  ;D Nee, sorry, ik had het niet helemaal goed gelezen. Ik wil de serie wel graag zien iig maar ik heb niet zo'n zin in een meeting dus count me out

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 17-12-2003, 18:51:24 »
Ik wil heel graag oude series, ook van andere landen, dus kom maar op met de goeie ideeën!!! ;D :)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #31 Gepost op: 17-12-2003, 19:54:18 »

oja, ik heb wel een serie van de mol op video van de australische tv, dus niet de eerste Nederlandse serie, maar van de australische omroep. ik had die gekocht tijdens de veiling in Amersfoort afgelopen jaar (samen met Pimwiz). zelf heb ik hem ook nog niet gezien, ik kan dus geen garanties geven over de kwaliteit etc.
Ik stond zo ongeveer naast je, toen je die serie wist te bemachtigen, weet je dat nog? Ik vraag me alleen af: is die wel opgenomen via een voor ons televisienet bruikbaar systeem? PAL/SECAM, bedoel ik daarmee. Voor je het weet, is het dat andere systeem (NTSC), en kun je ze niet eens hier bekijken. Heb je dat al eens gecheckt?
« Laatst bewerkt op: 20-12-2003, 12:18:56 door bodejos »

Offline mollemans

• Forumlid
  • The fab 4
« Reactie #32 Gepost op: 17-12-2003, 20:45:17 »
Ook ik heb afleveringen van een australishce serie, ik geloof dat ik 1 afl mis, en ja die is prima kijkbaar qua systeem, alleen is beeldkwaliteit niet uitstekend.
we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 20-12-2003, 22:02:10 »
huren van een bioscoopzaal voor een  dag om dan een marathon te houden.
Nou... das toch ook weer niet nodig? Bij iemand thuis is toch prima? Dus zullen we het niet wat concreter regelen, dwz een nieuw topic aanmaken met 'molathon: wie komt er ook?' of zoiets, met een aantal mogelijke data en dan kan iedereen reageren wanneer ie al dan niet kan en kunnen mensen roepen of het bij hen thuis kan...? En Daantje17 kan die serie meenemen :). (Of Mollemans dus blijkbaar ook!!)

Snap je niet dat ik probeer onder die meeting uit te komen.  ;D
zeg je toch dat je iemand anders bent :P registreer je je ff als een of andere newbie en die komt dan... en dan weten wij nog steeds niet wie de geheimzinnige Chriz is ;).

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 4-01-2004, 12:28:24 »
Nou die meeting lijkt het beetje in de soep te lopen. Kunnen we weer terug naar het oude plan: Mollemans of Daantje17 kan één van jullie 2 misschien die band naar Baziel Flauwtie opsturen en dat Baziel die dan gaat kopieren. Ik meld me iig aan voor een serie.  :) en wat gaan we dan doen? Elke week bv. op vrijdagavond een aflevering kijken?

Offline Jane

• Forumlid
  • ik ben niet de mol, ik ben een konijn
« Reactie #35 Gepost op: 5-01-2004, 22:33:14 »
oke, laten we dit eens concreet maken. Ik meld me hierbij aan om welke serie dan ook te gaan bekijken. Ik stel hierbij de australische voor.

Daan, ik begreep dat jij de australische serie hebt. Heb jij de mogelijkheid om deze te kopieren?

Wanneer dit kan, wil iedereen die hiervoor interesse heeft zich dan aanmelden. Dan moet er wel een lijst komen met adressen, maar laten we eerst dit antwoord afwachten.

Succes Daan
de mol, of niet de mol, dat is de vraag

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 6-01-2004, 03:06:24 »
JAAAAAAAAAAA, IK WIL DE AUSTRALISCHE SERIE ZIEN!!! ::) ::)

Die heb ik nog nooit gezien!! ::vergroot:: ::ok::

Offline molice

• Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 7-01-2004, 11:00:23 »
Wat bedoelen jullie precies met "de Australische serie"? De nederlandse serie 1?

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #38 Gepost op: 7-01-2004, 11:23:19 »
Molice, volgens mij is er sprake van de serie van de Australische MOL, dus niet serie 1 uit Nederland, die in Australië is opgenomen.

Ik ben er iig zeker van dat het DIE serie was die Daantje17 en Pimwiz samen hebben gekocht in mei. Maar wellicht bedoelt Arco dan TOCH serie 1 van Nederland???

Offline Jane

• Forumlid
  • ik ben niet de mol, ik ben een konijn
« Reactie #39 Gepost op: 8-02-2004, 12:23:19 »
nog maar een keer dan: Daan, heb je de serie van Australië op band? (dus niet de serie van Nederland in Australie)

Groetjes,

Jane
de mol, of niet de mol, dat is de vraag