Auteur Topic: Het Nederlands Elftal !  (gelezen 23049 keer)

Offline LC

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: Schotland - Nederland
« Reactie #80 Gepost op: 20-11-2003, 21:00:00 »
Hier trouwens mijn visie op de opstelling. Ik heb Van de Vaart Expres niet achter de spitsen gezet maar naast Sneijder. Dit omdat Van der Vaart niet genoeg ruimte krijgt voor zijn acties als hij achter de spitsen staat. Hier zitten de verdediger+Middenvelders op zijn nek. Bij een aanval geven de pijlen aan maar die mensen heen moeten.

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
« Reactie #81 Gepost op: 21-11-2003, 08:38:29 »
Ik heb ook niet zo'n enorm verstand van voetbal maar van mij mogen ze Kluivert lekker thuis laten ::)
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #82 Gepost op: 21-11-2003, 09:11:18 »
Bij een aanval geven de pijlen aan maar die mensen heen moeten.

Vrij logisch, als ze gaan aanvallen...  ::) :P

Mijn favo-gewenste opstelling

Westerveld/ Gentenaar

Boateng, Stam, Bouma

Cocu

Van der Meyde Sneyder Van Bommel Overmars

Van der Vaart

Van Nistelrooy

Exit => Waterreus, De Boer, Seedorf, Hasselbaink, Kluivert, Van Bronckhorst, Ooijer, Reiziger (genoeg basisspelers als vervanging zoals Boateng, Melchiot, Lamey, Hofland, Colin) en de overige oudere die ik vergeet zoals Bosvelt en zo...

In (in ieder geval laten "proeven") => Bosschaart, Lamey, Mathijssen, Kuijt, De Jong, Bodde, Stekelenburg, Heitinga, Hersi.

Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Robin

• Forumlid
« Reactie #83 Gepost op: 21-11-2003, 09:17:55 »
Sander Westerveld is trouwens HEEEEEEEEEL ver familie van mij, maar zijn we dat uiteindelijk niet allemaal?

Van Sander zit dat zo: een nichtje van mij is getrouwd met een neef van Sander Westerveld. Hoever ben je dan familie van hem?

Boeie... ik zat een keer naast hem in de kerk  :P  :-*  ;D
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #84 Gepost op: 21-11-2003, 09:22:43 »
Vrij logisch, als ze gaan aanvallen...  ::) :P

Ik bedoel daar dus mee, dat bij een aanval die ruimte opgevuld moet worden. Maar volgens je post had je dat begrepen

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #85 Gepost op: 21-11-2003, 10:18:47 »
Stekelenburg?? Je bedoelt de 3de keeper van AJAX?? en welke de Jong bedoel je? Nigel, John, Jean-Paul of Jennifer  ;) ?

Mijn opstelling:
vd Sar

Stam
Hofland
F.de Boer

vd Meyde
Sneijder
vd Vaart
Cocu
Overmars

Makaay v.Nistelrooy

(Sneijder en Cocu verdedigende middenvelders en vd Vaart aanvallend)

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #86 Gepost op: 21-11-2003, 10:26:19 »
mijn opstelling

sarrie

reiziger, bouma, de boer (in godsnaam dan maar)

seedorf, van der vaart, sneijder, zenden

van nistelrooy, makaay(die moet diep), van hooijdonk

3 spitsen...aanvallen met die hap!  ;D

Offline Ville

• Forumlid
« Reactie #87 Gepost op: 21-11-2003, 17:02:10 »
Het is een beetje een late reactie maar beter laat dan nooit. Geweldige wedstrijd afgelopen woensdag. Voor de verandering wilde alles een keer lukken in plaats van dat er geen pass aankomt. Ik had geen stem meer over na negentig minuten, maar dat mag de pret niet drukken  :D Enige wat ik diep triest vind is dat Seedorf en Kluivert uitgefloten werden. Nergens voor nodig lijkt me en ze hadden nog geen bal gehad. Op basis van slecht spelen in de wedstrijd kan ik me er nog iets bij voorstellen. Maar op basis van een vorige wedstrijd vind ik dat gewoon niet kunnen.

Ik moest gisterochtend op Schiphol zijn om mijn broer op te halen en daar kwam ik natuurlijk nog veel Schotten tegen. Ik had ook de krant bij me die zo ongeveer compleet oranje was. Ongelooflijk hoe sportief ze waren. Kwamen helemaal complimenten geven over het buitengewoon sterke spel van Nederland. Waren er al een aantal die tickets hadden geboekt naar Portugal waar ze Nederland gingen supporten. Verder hadden ze bijna allemaal een Nederland sjaal om of een oranje muts op ofzo. Echt helemaal super. Ze vonden ook de Nederlanders bijzonder vriendelijk. Heb ze nog maar wel ff uitgelegd dat dat is omdat we gewonnen hebben, dat dat waarschijnlijk wel anders was geweest als we verloren hadden  ;)
Maar echt hoor, ::ok:: voor de Schotten die net als de Ieren super sportief zijn. Alleen maar gezellig en fan van het spelletje.
« Laatst bewerkt op: 21-11-2003, 17:04:53 door Ville »
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #88 Gepost op: 21-11-2003, 17:21:18 »
Enige wat ik diep triest vind is dat Seedorf en Kluivert uitgefloten werden. Nergens voor nodig lijkt me en ze hadden nog geen bal gehad. Op basis van slecht spelen in de wedstrijd kan ik me er nog iets bij voorstellen. Maar op basis van een vorige wedstrijd vind ik dat gewoon niet kunnen.

Dit kwam niet doordat ze de vorige wedstrijd slecht speelden, integendeel. Het gefluit komt vooral door de ego's die de spelers van zichzelf hebben. Een collega van mijn vader heeft een vrouw en die werkt dan weer in een café. De zaterdag van het verlies tegen Schotland kwamen Davids, Seedorf en Kluivert binnen en deden gewoon of er niks was gebeurt, het kon ze niks schelen.

Dit soort verhalen hebben we nou al 1000 keer van deze 3 gehoord. De supporters, zoals ik, zijn tevreden met het elftal. Maar als het je niks kan schelen, stap dan gewoon uit het team en laat ons van spelers die het wel iets kunnen schelen genieten.

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #89 Gepost op: 21-11-2003, 18:16:37 »
nou heb ik juist gehoord dat het davids seedorf was die enorm de boel opgepept heft voor de wedstrijd en dat het juist door zijn toedoen was dat de concentratie er was.....

ik maak een foutje dat moest seedorf zijn...
« Laatst bewerkt op: 21-11-2003, 18:20:20 door Cora Bora »

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #90 Gepost op: 21-11-2003, 18:17:48 »
Kan best zijn, maar Davids is niet de ergste, door deze actie is ie niet uitgefloten.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #91 Gepost op: 21-11-2003, 18:22:56 »
Boeie... ik zat een keer naast hem in de kerk  :P  :-*  ;D
Dus je hebt eens een keer in de kerk naast familie van mij gezeten? Wat een wonderlijk toeval, zeg ;D ;D ;D

Ik wist niet eens dat mijn familie naar de kerk ging, maar nu weet ik dat het TOCH zo is

Maar ff iets anders: ik mis hier reacties over de loting, of is die er nog niet geweest?
« Laatst bewerkt op: 21-11-2003, 18:25:53 door bodejosm43 »

Offline Robin

• Forumlid
« Reactie #92 Gepost op: 21-11-2003, 18:25:12 »
Dus je hebt eens een keer in de kerk naast familie van mij gezeten? Wat een wonderlijk toeval, zeg ;D ;D ;D

Ik wist niet eens dat mijn familie naar de kerk ging, maar nu weet ik dat het TOCH zo is

aangetrouwde familie he  :P

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #93 Gepost op: 21-11-2003, 18:30:12 »
waar je robin en jos vindt... ;D

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #94 Gepost op: 21-11-2003, 18:32:12 »
Yep, aangetrouwde familie....

Zullen we eens gaan gokken, bij welke teams ons land in de groep komt? Ik heb zo'n akelig vermoeden dat we meteen met het gastland te maken krijgen. Wie heeft er een voorkeur?

Offline Robin

• Forumlid
« Reactie #95 Gepost op: 21-11-2003, 18:35:08 »
waar je robin en jos vindt... ;D

ik zal mijn leven beteren  :-[

okee... on-topic :  ik ga voor duitsland

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #96 Gepost op: 21-11-2003, 18:37:42 »
Ik ook hoor, terwijl ik toch ook een beetje ONtopic blijf in die berichtjes... ;D

Of we zo blij mogen zijn dat we in die derde koker terechtgekomen zijn? Je kunt toch echt beter als groepshoofd geplaatst worden, dan geld je immers als sterkste land uit de groep. Hoe sterk, dat hebben we wel aan Frankrijk gezien: een WK-titel en een EK titel achter elkaar op zak, is nog geen garantie dat het de volgende keer opnieuw zo is.

« Laatst bewerkt op: 21-11-2003, 18:40:12 door bodejosm43 »

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #97 Gepost op: 21-11-2003, 19:20:11 »
duitsland liever in een finalewedstrijd, dan is de afgang voor hun compleet..  >:(  ;D

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #98 Gepost op: 21-11-2003, 19:29:34 »
Ik hoop op Zweden, Spanje en Letland

Offline lebon simon

• Forumlid
« Reactie #99 Gepost op: 22-11-2003, 12:58:50 »
Urne 1: Portugal, Frankrijk, Zweden, Tsjechië
Urne 2: Engeland, Spanje, Italië, Duitsland
Urne 3: Nederland, Kroatië, Denemarken, Rusland
Urne 4: Bulgarije, Zwitserland, Griekenland, Letland

Uit urne 1 lijkt Zweden me het best te doen, Portugal en Frankrijk zijn op papier de twee grote favorieten, Tsjechie kennen jullie al...  ;)

Urne 2 is die met de grote kleppers, ik denk dat Duitsland op dit ogenblik best haalbaar is, maar op een tornooi ben je nooit met hen klaar.

Uit urne 4 komt de ploeg waartegen je dus zeker je wedstrijd moet winnen. Letland wist zich verrassend te kwaliferen, maar mag voor Oranje geen hinderpaal vormen.