Auteur Topic: Het Nederlands Elftal !  (gelezen 23050 keer)

Offline Ville

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Nederlands Elftal !
« Reactie #120 Gepost op: 1-12-2003, 14:56:55 »
nee laten we dat idd maar niet....we mogen eigenlijk al op ons knieen liggen dat letland turkije heeft verslagen in de playoffs, anders hadden we een échte tegenstander gehad...

Nou, dat was ook het eerste wat door mijn hoofd ging toen Letland bij Nederland in de groep kwam. Je mag er toch vanuit gaan dat je het een stuk lastiger tegen de Turken zou hebben dan tegen de Letten...
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #121 Gepost op: 1-12-2003, 19:41:39 »
Nou, dat was ook het eerste wat door mijn hoofd ging toen Letland bij Nederland in de groep kwam. Je mag er toch vanuit gaan dat je het een stuk lastiger tegen de Turken zou hebben dan tegen de Letten...

Ja, maar dan had de loting er heel anders uitgezien. Kroatië (gloof ik) was dan bij de 'zwakste 4' gekomen en Turkije niet.

Offline lebon simon

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #122 Gepost op: 1-12-2003, 22:51:34 »
Ik had getipt op Zweden, Duitsland & Letland. 2 van de 3 goed dus, want Tsjechie komt ipv van de Scandinaviers.

Ziet er wel goed uit, vind ik, want tegen Duitsland is Oranje sowieso gemotiveerd en tegen Tsjechie zal het revanche-gevoel groot zijn. En zoals ik al eerder vermeldde, Letland mag geen probleem vormen.

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #123 Gepost op: 2-12-2003, 09:48:39 »
Letland mag geen probleem vormen.
Neej... dat mocht Schotland ook niet in principe ofwel? En toch hadden ze met 1-0 verloren. Ze hebben Turkije wel mooi uigeschakeld.. het moet vast wel lukken.. maar makkelijk zal het niet worden denk ik iig.
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #124 Gepost op: 2-12-2003, 10:13:07 »
Neej... dat mocht Schotland ook niet in principe ofwel? En toch hadden ze met 1-0 verloren. Ze hebben Turkije wel mooi uigeschakeld.. het moet vast wel lukken.. maar makkelijk zal het niet worden denk ik iig.
nee idd, ik heb die 2 wedstrijden gezien tegen turkije....turkije was absoluut de betere ploeg, maar als die andere gewoon niet willen voetballen, dan houdt het op.  :-\

Offline Ville

• Forumlid
« Reactie #125 Gepost op: 3-12-2003, 12:34:34 »
Ja, maar dan had de loting er heel anders uitgezien. Kroatië (gloof ik) was dan bij de 'zwakste 4' gekomen en Turkije niet.

Ja, ik was er gemakshalve maar vanuit gegaan dat de Turken in groep vier terecht gekomen waren. Wist niet welk land anders bij de laatste vier zou horen. Maar kennelijk zou dat dus Kroatie geweest zijn op basis van een slechtere kwalificatie...
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline lebon simon

• Forumlid
« Reactie #126 Gepost op: 5-12-2003, 22:47:34 »
Ondertussen is er ook reeds geloot voor de voorrondes van het WK 2006 in Duitsland.
En ja hoor... jullie mogen alweer tegen Tsjechie !

De Rode Duivels hebben aan Spanje een sterke tegenstander, maar voor het overige zijn we niet unhappy.

Groep A

Tsjechië
Nederland
Roemenië
Finland
Macedonië
Armenië
Andorra

Groep G

Spanje
België
Servië en Montenegro
Bosnie-Herzegovina
Litouwen
San Marino 

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #127 Gepost op: 6-12-2003, 08:59:08 »
Het is toch niet te geloven, WEER TSJECHIË, ik begin er helemaal genoeg van te krijgen

FIFA, ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::

• Forumlid
« Reactie #128 Gepost op: 6-12-2003, 11:26:54 »
en dan ook nog de Roemenen, dat wordt sjoeperzwaar (en de Belgiën mogen tegen Servië en Montenegro ft. Kezza! Dat is ook geen makkie heur!)

Offline molice

• Forumlid
« Reactie #129 Gepost op: 6-12-2003, 13:23:57 »
En de Finnen zijn ook best goed gloof ik.
Maar t klopt ook wat Advocaat zei:
Als je wat meer sterkere tegestanders hebt lopen die allemaal erges punten mis.

Voor t EK moest Nl gwoon alles winnen en dan hing het van de resultaten van Tsjechie af. Nou verliest Tsjechie mss ook wel van Roemenie.

kdenk wel dat Nl en Tsjechie de sterksten zullen zijn (en Belgie en Spanje ook)
Hoeveel gaan er eik door per groep? de eerste 2 en de 3e playoffs? of alleen de no. 1 en de 2e playoffs?  :-\

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #130 Gepost op: 6-12-2003, 13:33:48 »
de groepswinnaars gaan door. De BESTE nummers 2 gaan door, en voor de andere nummers 2 volgt er de slachtbank, ofwel play-off wedstrijden.

Ik snap alleen niet goed, hoe ze bij een ongelijk aantal deelnemers per groep kunnen bepalen wie dan de beste nummers 2 zijn. Ik bedoel: de winnaars van de groepen, dat lijkt me duidelijk. Maar er zijn poules met 6, en poules met 7 ploegen.

Is het theoretisch eigenlijk mogelijk in dat geval, dat een nummer 2 uit een poule met 6 ploegen, die een lager puntentotaal heeft, toch HOGER wordt ingeschat als een nummer 2 uit een poule met 7 teams?

Ik bedoel ermee te zeggen: je speelt dan 10 of 12 wedstrijden, en kunt dus meer punten HALEN, maar ook onderweg meer punten VERSPELEN.

Offline molice

• Forumlid
« Reactie #131 Gepost op: 6-12-2003, 13:47:20 »
kvermoed dat ze dan wel erges een gemiddelde van nemen  :-\

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #132 Gepost op: 6-12-2003, 13:52:24 »
Maar je zult het met mij eens zijn dat dat niet helemaal eerlijk is? Het zal dan wel, dat de poules met 6 teams ploegen bevatten die in hun eigen land een zwaardere competitie hebben, maar daar kan een ander land in principe toch niets aan doen? Waarom moet bijvoorbeeld de engelse competitie 20 teams, en dus 38 wedstrijden bevatten, en bijvoorbeeld de schotse competitie maar iets van 12 (klopt dat laatste wel, het gaat om het principe dat er een verschil is in aantal ploegen. Dat er in Engeland meer ploegen zijn, die allemaal op het hoogste niveau willen presteren, daar kan ik in komen.

Maar waarom zij dan gespaard moeten worden? Ze doen op die manier toch ook meer conditie op, of vergis ik mij?

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #133 Gepost op: 9-09-2004, 12:50:23 »
geweldig gister!!  ::bravo:: ::bravo:: ik heb helemaal genoten!!  ::ok:: sosm lekker slecht (moet ook kunnen) maar er zat echt spirit in!

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #134 Gepost op: 10-09-2004, 07:58:39 »
Eindelijk weer Nederlands Aanvallend Voetbal ::ok::

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #135 Gepost op: 11-10-2004, 12:02:54 »
Voetbal op Nickelodion heeft geen sfeer meer ::ohno:: Of ligt dat aan mij? :-X Kon trouwens ook aan het voetbal liggen van 'onze jongens' ::)
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

• Forumlid
« Reactie #136 Gepost op: 11-10-2004, 13:31:37 »
Ik heb het gemist, waren de co-commentaron Bassie & Adriaan en na afloop diepte-interviews met de jongetjes die aan de hand mochten meelopen met de voetballers?

Btw: Als J.de Mol zo graag Nederlands entertainment wil bieden: WIDM  :-X

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #137 Gepost op: 13-10-2004, 19:48:02 »
Voetbal op Nickelodion heeft geen sfeer meer ::ohno:: Of ligt dat aan mij? :-X Kon trouwens ook aan het voetbal liggen van 'onze jongens' ::)

Vanavond weer op SBS6! ;D Maar of dat zoveel beter is.  ::)
Nog even niks.

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #138 Gepost op: 14-10-2004, 19:14:58 »
heb GELUKKIG het niet kunnen zien, omdat ik moest werken en GELUKKIG het commentaar van SBS 6 gemist. IK vind dat, net zoals het commentaar van Nickelodeon, echt waardeloos. Herhaling op NOS gezien, met veel beter commentaar. Kreeg wel een goede indruk van het Nederlands Elftal daaruit. Maar ze moeten wel op onderschatting gaan letten.
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #139 Gepost op: 12-11-2004, 12:52:26 »
AZ'er Mathijsen enigste debutant in selectie Oranje

Bondscoach Marco van Basten heeft zijn selectie voor het WK-kwalificatie-wedstrijd tegen Andorra bekend gemaakt. De Amsterdammer riep Joris Mathijsen als debutant op in zijn 19-koppige selectie. Mario Melchiot en Arjen Robben keren terug in de selectie.

Opvallend genoeg selecteerde Van Basten Johnny Heitinga niet. De Ajacied ging tijdens het duel Maccabi Tel Aviv - Ajax verschikkelijk in de fout en is daarom naar de tribune verwezen door Ajax-trainer Ronald Koeman. Ook riep Van Basten Patrick Kluivert en Clarence Seeforf niet op.

De selectie:
Doel: Edwin van der Sar (Fulham) en Maarten Stekelenburg (Ajax) Verdediging: Mario Melchiot (Birmingham City), Khalid Boulahrouz (HSV), Nigel de Jong (Ajax), Joris Mathijsen (AZ), Phillip Cocu (PSV) en Giovanni van Bronckhorst (Barcelona).
Middenveld: Mark van Bommel (PSV), Edgar Davids (Internationale), Denny Landzaat (AZ), Wesley Sneijder en Rafael van der Vaart (Ajax).
Aanval: Romeo Castelen (Feyenoord), Pierre van Hooijdonk (Fenerbahçe), Ruud van Nistelrooy (Manchester United), Roy Makaay (Bayern München) en Arjen Robben (Chelsea).

voetbalzone.nl
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!