Auteur Topic: Het Nederlands Elftal !  (gelezen 23067 keer)

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Schotland - Nederland
« Reactie #20 Gepost op: 15-11-2003, 19:05:43 »
Ook wel veel pech hoor, v.Nistelrooy net niet, vd Meyde op de lat, maar ja daar koop je niks voor  :-\

Jan Mulder was lekker op dreef en hij had helemaal gelijk!

Zonder Stam zie ik het woensdag somber in, het leek er soms op of we een eenmansverdediging hadden  :-\. Maar ik kijk wel  :)

Offline lebon simon

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #21 Gepost op: 16-11-2003, 09:53:24 »
Tja, ik had eigenlijk verwacht dat Nederland met zoveel aanvallend vermogen toch minstens 1 keer zou scoren daar in Schotland. 1-0 is nl. een heel verradelijke uitgangspositie, vooral als de Schotten erin slagen wel te scoren op verplaatsing. Maar alles is natuurlijk nog mogelijk. Veel geluk in ieder geval !

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #22 Gepost op: 16-11-2003, 13:17:17 »
toch gekeken, en weer spijt van....nu heb ik dus helemaal geen nagels meer. >:(
ik kan maar 1 ding zeggen...

WOENSDAG: GEHAKTDAG! (hopelijk)

Offline Kukai

• Forumlid
Re: Schotland - Nederland
« Reactie #23 Gepost op: 18-11-2003, 13:34:23 »
Het gerucht gaat dat de beruchte en gevreesde

(Dirty) Angus McFuck'em

bij de Schotten in de spits staat!
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #24 Gepost op: 18-11-2003, 13:36:29 »
tja dat is het verschil...

Kluivert is hoogstens gevaarlijk als hij in een auto zit.....
we're back :(

Offline lebon simon

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 18-11-2003, 15:29:40 »
Goed nieuws voor de Belgen onder ons...

Kanaal 2 (Belgische commerciele omroep) zendt de wedstrijd tss Nederland en Schotland morgenavond ook rechtstreeks uit.

FF ter info... als de stand na verlengingen 1-0 is in het voordeel van Nederland, volgen er strafschoppen...  ;)

Offline Robin

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 18-11-2003, 15:39:31 »
leedvermaak simon  ???  ;)
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #27 Gepost op: 18-11-2003, 15:50:35 »
Ah! We hebben weer een Nederlands elftal-rel. Het blijkt dat enkele spelers zondag een feestje hebben gevierd. Ik heb nog niet gehoord over er Deense fotomodellen bij waren.  ;)

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 18-11-2003, 16:32:40 »
Ah, een relletje. Dat houdt ze scherp. ;)

FF ter info... als de stand na verlengingen 1-0 is in het voordeel van Nederland, volgen er strafschoppen...  ;)

Ik heb nog even de regels opgezocht wat er nu geldt mbt silver en golden goal enz:
The team which scores the greater aggregate of goals in the two matches qualifies for the final tournament. If the two teams score the same number of goals over the two legs of their tie, the team which scores more away goals qualifies for the final tournament. If this procedure does not produce a result (ie. if the two teams score the same number of goals at home and away), extra time of 2 x 15 minutes is played at the end of the second leg. If during extra time, both teams score the same number of goals, away goals count double (ie. the visiting team qualifies). If no goals are scored during extra time, kicks from the penalty mark (as per Article 14) determine which team qualifies.

Dat is dus het aloude systeem; geen silver of golden goal en uitdoelpunten tellen zwaarder...

Makkie dus!

Ik vraag me af hoe wie hier straks op terug kijken als Nederland Europees kampioen is geworden...  ;D

Offline mollemans

• Forumlid
  • The fab 4
« Reactie #29 Gepost op: 18-11-2003, 17:05:42 »
bezem door het eltal, ja dat is makkelijk gezegd zeker vd vaart en sneijder erin, die gasten verdienen net zoveel en hebben nog meer air.
Om maar niet te spreken over de praktijken van arjan r te eindhoven, die bij elke overtreding op zijn dure benen om een kaart vraagt. bwah.

Nee, ik hoop echt dat nederland verder komt, maar geloof heb ik er niet in. En advocaa is echt NIet de man op de juiste plek, eerst zeggen ruud erin , Kluivert ernaast enw at blijkt jawel beiden erin. Iets wat al 3 jaar niet werkt, waarom zou dat nu ineens wel werken.

Dan haalt ie Van Bronckhorst eraf voor Seedorf, nou ja de beste man eraf halen , voor iemand die het zijn match heeft gemaakt, het moest zijn terugkeer worden. Nou dat was te merken, alles was gericht om hem in scoringspositie te brengen en staat ie er dan eindelijk schiet ie gewoon naast, die bal had minstens op doel moeten zijn.

Morgen hoop ik op een 2-0 winst maar het zal waarschijnlijk 2-1 worden.  En dan advocaat weg, grote rel , nieuwe team en over 2 jaar weer zelfde gemekkeer. Nederland moet accepteren dat op voetbalgebied de glorietijden al lang achter ons liggen(kijk maar naar cl, en uefa cup)
we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #30 Gepost op: 18-11-2003, 17:58:22 »
Makkie dus!

Ik vraag me af hoe we hier straks op terug kijken als Nederland Europees kampioen is geworden...  ;D
In your dreams... :P

Nee... ik denk dat 't Nederlands eftal morgen gaat gelijkspelen met 1-1. Of ik dat erg vind? Nehh... vind het wel koel als de Schotten doorgaan. (oeii.. niet erg Orange-liefhebbend van mij..) Ik hoop dat ze dan ook doorhebben dat er eens iets moet veranderen daaroo... (en dat Advocaat weggaat..) En wat heeft dit elftal nu gepresteerd afgelopen jaren?? Okee in 1998 zijn ze vierde geworden op 't WK maar dat is inmiddels wel weer 5 jaar geleden.

Ik hoop ook dat de kleine landjes die de grote landen gaan verslaan. (dat gedoe over dat het een complot zou zijn... alle 'sterke' landen tegen de 'zwakken'.. right. ;D )
« Laatst bewerkt op: 18-11-2003, 18:01:22 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline lebon simon

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 18-11-2003, 18:01:51 »
Goh, wat zijn jullie allemaal toch anti-Oranje zeg !

Zo is het straks als Belg niet eens leuk meer als Nederland eruit gaat !  ;) :D

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 18-11-2003, 20:31:10 »
Om maar niet te spreken over de praktijken van arjan r te eindhoven, die bij elke overtreding op zijn dure benen om een kaart vraagt. bwah.

Jah, dat is idd afschuwlijk. Maar bij Groningen deed ie dat nooit! Dat komt door die ellendige met zachte g pratende lui van over de rivieren!

Nee... ik denk dat 't Nederlands eftal morgen gaat gelijkspelen met 1-1. Of ik dat erg vind? Nehh... vind het wel koel als de Schotten doorgaan. 

Pfff, geeft niet hoor, jij was ook al fan van Thomasson dus: hopeloos geval...  ;D

Goh, wat zijn jullie allemaal toch anti-Oranje zeg !

Zo is het straks als Belg niet eens leuk meer als Nederland eruit gaat !  ;) :D

Ik praat nu geregeld met een Belg die ontzettend veel voetbal kijkt en die bezweerde me dat de Belgen wél Oranje steunen als Belgie niet mee doet, maar is dat echt zo?  :)

Ik weet nog best dat die Belgen "Nederland gaat niet mee, Ole Ole Ole..." zongen vorig jaar.  >:(  ;)

De Duitsers schijnen bij de wedstrijd ook liederen met eenzelfde strekking hebben gezongen bij de interland van Duitsland zaterdag...  :-\

Maar wat zal iedereen toch raar staan te kijken als Nederland woendsdag met 5-0 gaat winnen...

Offline mollemans

• Forumlid
  • The fab 4
« Reactie #33 Gepost op: 18-11-2003, 20:47:32 »
In Duitsland is de voetbalhaat tegen Oranje nog groter. In belgie valt dat wel mee, ze zeggen het zelfde over alle Nederlanders als wij over het Nederlands elftal, dikke nekken.  En het is waar als ik op de Meir in Antwerpen loop is het enige wat ik hoor Nederlands ipv Vlaams, niet omdat er zoveel meer Nederlanders zijn, maar omdat ze zo Hard praten. LOL
we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Baziel

• Forumlid
  • Niets is wat het lijkt...
« Reactie #34 Gepost op: 18-11-2003, 20:59:32 »
Ik verwacht toch wel dat Nederland zich zal kwalificeren.
En dat is voor de neutrale toeschouwer een goeie zaak denk ik.
Want Nederland heeft toch wel intrinsiek meer talent dan Schotland, en heeft meer potentieel om mooi voetbal te brengen.
Maar dan moeten ze wel samen alles op alles zetten, want die Schotten blijven er tot de laatste seconde voor gaan.
En daar kan wel eens het schoentje wringen bij de vedetten van Nederland, dat is het verleden nog al gebleken.
Maar de druk is momenteel zo hoog dat ze allemaal wel 100% geconcentreerd zullen zijn.
Ik gok op 3-0 voor Nederland.
 En er zal in België wel een pak leedvermaak zijn als Nederland er toch zou uitgaan, maar er zijn er ook heel wat die dat niet vinden.
Misschien dat de vroegere 'voetbalarrogantie' Nederland nog altijd een beetje zuur opbreekt ?
En niets lijkt wat het is...

Offline Robin

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 18-11-2003, 21:07:42 »
Jah, dat is idd afschuwlijk. Maar bij Groningen deed ie dat nooit! Dat komt door die ellendige met zachte g pratende lui van over de rivieren!

Thank you  :'(
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 18-11-2003, 21:33:57 »
In Duitsland is de voetbalhaat tegen Oranje nog groter.

Terwijl ik dacht dat het vooral Oranje tegen Duisl. was ipv andersom...

Thank you  :'(

Behalve jij natuurlijk! Maar de rest!!  ;D

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 18-11-2003, 21:42:52 »
Behalve jij natuurlijk! Maar de rest!!  ;D

En ikke?? :'(

Ik kan het helaas woensdag (das morgen al!!) niet zien, ik moet trainen :( en kan het niet voor een voetbalwedstrijd afzeggen, maar ik denk dat Nederland niet doorgaat... Ik zou het wel heel triest vinden, maar het gaat wel gebeuren.

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 18-11-2003, 21:58:10 »
En ikke?? :'(

En jij ook niet, maar de rest!!

Citaat
maar ik denk dat Nederland niet doorgaat... Ik zou het wel heel triest vinden, maar het gaat wel gebeuren.

Maar wat zal iedereen toch raar staan te kijken als Nederland woendsdag met 5-0 gaat winnen...

Maar zonder gekheid, Nederland heeft toch nog steeds veel meer kwaliteit in huis dan Schotland? Dat verandert niet ineens. Zaterdag kwam het er niet uit, maar waarom zou het woensdag niet lukken? Ik denk dat NL gewoon door gaat!  :)

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #39 Gepost op: 19-11-2003, 11:13:44 »
en ikke? ik kom wel van onder de grote rivieren, maar ik spreek niet met een zachte g... (nog niet tenminste...) ;D

we're back :(