bezem door het eltal, ja dat is makkelijk gezegd zeker vd vaart en sneijder erin, die gasten verdienen net zoveel en hebben nog meer air.
Om maar niet te spreken over de praktijken van arjan r te eindhoven, die bij elke overtreding op zijn dure benen om een kaart vraagt. bwah.
Nee, ik hoop echt dat nederland verder komt, maar geloof heb ik er niet in. En advocaa is echt NIet de man op de juiste plek, eerst zeggen ruud erin , Kluivert ernaast enw at blijkt jawel beiden erin. Iets wat al 3 jaar niet werkt, waarom zou dat nu ineens wel werken.
Dan haalt ie Van Bronckhorst eraf voor Seedorf, nou ja de beste man eraf halen , voor iemand die het zijn match heeft gemaakt, het moest zijn terugkeer worden. Nou dat was te merken, alles was gericht om hem in scoringspositie te brengen en staat ie er dan eindelijk schiet ie gewoon naast, die bal had minstens op doel moeten zijn.
Morgen hoop ik op een 2-0 winst maar het zal waarschijnlijk 2-1 worden. En dan advocaat weg, grote rel , nieuwe team en over 2 jaar weer zelfde gemekkeer. Nederland moet accepteren dat op voetbalgebied de glorietijden al lang achter ons liggen(kijk maar naar cl, en uefa cup)